o evleniyor
size gercekten yaşadığım bir olayı anlatcam....
çok değer verdiğim biri vardı bir erkek çok seviyordum onu aramızda çok iyiydi çok mutluydum onun yanında dünya yıkılda umrumda olmazdı hiç bişey bakışları içime huzur veriyordu kapılmıştım seline savrulup gidiyordum herşey cok güzeldi mutluydum oda mutluydu her anımz birlikte gecerdi aynı sitede çalışıyorduk heran görebiliyordum onu msj hep......herşey güzeldi hep ona serserim derdim uyuzum derdim öyle severdim oda tatlı cadım uyuzum derdi....serserim bigun bianda değişti bana karsı aramaz oldu msj doğru dürüst cvp vermez oldu sordum neden ne oldu bianda sana dedim bi sıkıntınmı var bana dediği tek kelime bitsin dedi gitmek istiyorum dedi neden dedim yalanlara sığındı bahaneler uydurmaya başladı anlamıştımki artık bitmişti herşey tmm dedim kabullendim gidişini git deidm ama sunu bil beni hayata bağlayan sendin yıkanda sen oldun dedim hiç bişey demedi sustu sadece bu suskunluğun altında baska seyler sesizyordum ama anlam veremiyordum birtürlü....serserimden ayrılalı 2 3 gün olmuştu daha dün gece içim acıyarak uyandım yüreğime bi sızı saplandı zaten bi kaçgundur vardı ama anlam veremiyordum o gece içimdeki o acıyla uyuyamadım uyuyamıyordum ağlamak geliyordu içimden sigaraları üst üste yaktım bütün gece sonra sabah işe gittim yine aynı acı vardı içimde 2 gundur serserimi göremiyordum bitmişti ama hep bi umutla bekliyordum gizliden aradım sersermi tlf kapalıydı içimdeki acı dahada cok arttı bişeymi oldu diye merak ettim bütün gün o acıyla kıvrandım durudm kalbim sıkışıyordu daralıyordum herşey üstüme geliyordu ağzımı bıcak acmıyrdu etrafım kalabalıktı ama ben o kalabalıklarda yapa yaldızdım sanki serseirm yoktu cünkü....akşam oldu eve gtcektim arkadaslarla parkta oturduk sigara içiyorduk arkadasım sana bişey söyliycem dedi ama bunuı nasıl diyceğimi bilmiyorum dedi ama söylemem lazım dedi söyle dedim ve söylediği sey beni yıktı darma dağın etti...SERSERİM NİŞANLANMIŞTI daha bi kaç gün öncesine kadar CANIM UYUZUM diyen serserim bi başkasına diycekti bunları yaban ellerde yaban kollardaydı gözlerim doldu arkadaslar sakın dedi ağlama sakın ama tutaamdım kendmi ağaldım çocuklar gibi sigramı öyle bi derndne cektimki içime yüreğim titredi....bunu daha ben dün öğrendim canım cok yanıyor neden neden hep böyle oluyor aşk konusunda aldığım ikinci darbe bu artık kimseyi istemiyorum hayatımda hep yalan aşklar içinde kaldım çok sevdim be SERSERİMİ çok sevdim hala seviyorum ama bi okadarda nefret ediyorum................
ben seni unutmak için mi sevdm
ben seni gidesin diyemi sevdim
ben seni ölürcesine sevdim
yüreğim titrercesine sevdim
herşeyi herkezi silercesine sevdim
kaderimsin alın yazımsın diye sevdim
ben seni sevdim gözlerini sevdim
ben seni sen odluğun için sevdim
herşeye herkeze rağmen sevdim
ama vefasız sen beni anlamdımki
hiç sevmemişsin
senin sevgin bir oyunmuş
güzel oynadığın oynunu sevdiğim
başardın emeline ulaştın
yüreğimi incitmeyi başardın
şimdi yaban ellerde mutlusun
ama sevdiğim unutma
gün gelir aklına gelirim
hatırlarsın beni
yüreğin kanayarak
için sızlayarak
pişmanlık duyguları sararak
ben seni çok sevdim SERSERİM.......
YORUMLAR
paylaşım güzeldi,,,,,,,
ama kimse bu kadar üzülmeye değmez demek ki seni eninde sonunda bırakacakmış şimdi olması bence daha hayırlı.
tabiki üzüleceksin ama sakın dounu kaçırma sonuçta dünya o kişinin etrafında dönmüyor.daha hayırlı insanlar seni bekliyor bir bak etrafına görürsün kardeşim.....
sana abla tavsiyesi.saygılar........