- 889 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
AşK... AşK NediR...
"Aşk nedir?" sorusunu belki tam bir milyon sormuş kendine insanoğlu, ama yinede aşkın ne olduğu ya da ne olmadığı konusunda kesin bir tanımlamaya ulaşılamamış. Gelin, oldu olacak bir kez daha soralım bu soruyu kendimize...
Âdem ile Havva’dan biz torunlarına kalan miras mı?
Bir tutku, bir duygu yoğunluğu mu tüm benliğimizi alabildiğine saran? Hem saran, hem bir o kadar sarsan...
Bir fırtına, bir kasırga mı engel tanımayan?
Çaresizlikten sonu olmayan başlangıçlara doğru uzanan bir zaman tüneli mi?
Başka bir deyişle, çareyi çaresizlikte aramak mı?
İnsanın, bir başkasının kişiliğinde kendi kişiliğini keşfetmesi mi? Kendini o kişide bulup, onunla özdeşleştirmesi mi?
Yoksa tek neden bu mu? Yani bir başkasının benliğinde kendimizi bulduğumuz için mi aşık olmamız?
Cinsellik içgüdüsünün yönlendirdiği bir çekim olabilir mi?
Belki de yanılsamadır aşk. Yanılsama olduğunu bile bile inandığımız, inanma gereksinimimizden cesaret alan...
Yoksa aşk, kalbin değil de beynin bir oyunu mu bizlere? Öyle ya beynimizde salgılanan kimyasallarla bir ilgisi olmasın sakın!
Tüm bu sorular, bir yanıt arayışı boşuna mı yoksa?"Aşk, Tanrı gibi nedensizdir," belki de, kim bilir...
Ya da dur! Buldum! AşK: İnsaN RuhunuN DoğaL Temizleyicisİ...
YORUMLAR
-"Aşk nedir?" sorusunu belki tam bir milyon sormuş kendine insanoğlu-
bu nasıl bir başlangıç
hem tam kelimesini kullan hem bir milyon diye bir sayı ver
hem de belki diye bir varsayım kelimesi ekle
Biraz dikkatli yazalım
Çünkü giriş cümlesindeki etki yazının okunup okunmaması konusunda çoğu zaman ölçüdür.