Yıllar önce,yıllar sonra
(Yer,Tatar mahallesi.Zaman,geçmiş. Görüntü,Siyah beyaz)
(Geçmişten bir bölüm verilmektedir.Görüntüde Bülent’in 6 yıl önceki hali vardır.Elinde valizi ile son kez arkasına bakar ve caddeden sağa döner.Bülent arkaya baktığında sokağın görüntüsü ve onun arkasından sallanan eller gösterilir)
(Yer,Tatar mahallesi. Zaman,Günümüz. Görüntü,Normal )
(Bülent caddeden mahalleye girer.Elinde aynı bavul vardır. Kıyafetleri ve tarzı biraz değişmiştir. Yavaş adımlarla ilerler. Yüzünde ki mutluluk çok belirgindir.)
(Yokuşa geldiğinde hemen sağ tarafında iki çocuk birbirlerine tokat atmaktadır.)
1. Çoçuk : (Tokat atar) Fuck!
(Kahretsin)
2.Çocuk : (Tokat atar) Fuck!
(Kahretsin)
(Bir kaç kez böyle devam ederler.Bülent bunu görünce hafiften sırıtır.)
(Yine aynı yokuşta koşarken bir genç ona çarpar.Bu genç birinden kaçıyordur.)
Bülent :(Şaşkın) What..
(Cümlesini bitiremeden Genç lafa girer)
Genç : (Heyecanlı) Fuck..I have to go.
(Kahretsin,gitmeliyim)
(Gencin arkasından bir adam bağırmaktadır)
Adam : (Kızgın) Fuckkk!.. Come here. I will kill youu..Fuck Boy..
(Kahretsin. Gel ulan buraya. Seni geberteceğim.Eşşeoğlueşşek)
(Genç kaçar gider.Adamda onu kovalamaya devam eder.)
(Bülent yoluna devam etmektedir.Karşısına Bekir çıkar)
(Bekir sarı peruk takmıştır.Dudağı abartılı bir şekilde rujludur.Topuklu giymiştir.)
Bekir : Heyy!.. How are you,fucker boy!
(Merhaba. Ne var ne yok seksi çocuk)
Bülent : Fuckk! who are you ?
(Sende kimsin böyle)
Bekir : You dont know me. No problem..if you want,i can be your Girlfriend..hrrr
(Beni tanımıyorsun.Canın sağolsun.Eğer dilersen,senin kadının olabilirim)
Bülent : You are not a girl. Fuck off...
(Sen bir karı değilsin. Basgit..)
Bekir : (Bülent’i tanımıştır) Ohhhh..Fuckkk! It’s youu..I’m going,I’ım going..Fuck,Fuck,Fuck..
(Bekir hızlı bir şekilde Bülent’in yanından uzaklaşır.Bülent ise şaşkın şaşkın ona bakarr)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.