Senden gidemedim...
Bir dokun yüreğime
Bulut ol yağ üzerime
Damla damla ıslanayım teninde
Her dokunuşun ateş olur, yanarım
Yak beni sende....
Ayazda üşüyen çocuk gibiyim ben
Hüzünlü rüzgarları dağıt üzerimden
Varlığınla ısıt, nefesinle serinlet
Uyandır beni bu düşlerimden
Düşecek gibiyim, tut ellerimden
Aldığın nefesden
Bir nefes istiyorum sadece senden....
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Gidiyorum dedin,gideceğim, dönüşü olmayan bir yoldayım. Yolun hep çıkmaza mı çıkar?
Bak yine burdasın ve yine gideceksin.Hani uzun bir yoldu bu, dönüp dolaşıp aynı kapıyı çalıyorsun.
Sana bu kapı hep ardına kadar açık sanıyorsun öyle mi? İstediğim zaman gider, istediğim zaman dönermiyim diyorsun?
Bak sana bir müjde vereyim mi ?
Kapının çilingirini değiştirdim ben.Elindeki anahtarla açamazsın artık.Hani paslanmıştı ya anahtar, zorlanıyordun açmakta.
Yenilenmesi gerekiyordu, sen gibi, gittiğin yol gibi.Artık dönüşü olmayan yoldasın.
Ha unutmadan, yüreğim sende rehin kalmıştı, onuda ver bana gitmeden.Azap çakecek yoksa zavallım sende.
Bakamazsın sen ona.Üşür ısıtamazsın, ağlar gözyaşını silemezsin, sevemezsin.
Hadi yine şanslı günündesin.
Bu seferde hesaplar benden olsun,vadesi bitmiş hesaplarımın,bir hesabım kalmadı senle.Çilingirin parasınıda peşin ödedim. Borçlu değilim kimseye.
Bana hırçın mı diyorsun?
Böyle hırçın olduğuma bakma sen ya...Öyle değiştim ki, öyle değiştim ki ben. Bendeki sende gitti çok uzaklara. Senin hasretinden uzaklaştım.Sakin ve sessizim.
Adressimde değişti biliyormusun.Oturmuyorum ben sevgi sokağında daha.
Yanlızlıklar rıhtımına takılıyorum artık. İçime çöken bir hüzün var ama bu sen değilsin anlıyormusun.
Yıldızlarıda küstürdüm kendime, sensizlikle merhabalaşıyorum.
’SEN gideli yaşamak ağır geldi omuzlarıma ’ diye bir beste yaptım. Yaptım ama bununda senle bir ilgisi yok.
Üstüne alınma hemen öyle.
Seninde bir şarkın vardı, söylermisin bu şarkıyı bir daha, gelicekmisin, gelirmisin? Öylesine sordum aslında, gelmesende olur.
Geçte kaldın zaten.
Buraya kadarmış işte...Sen gittin benden , ben senden gidemedim hala ,burdayım, aynı yerde, aynı mekandayım.. Ama bunu duyma sakın neolur!
Sen mutlu ol kaldığın yerde....
Sevay