Sana Yanarım 16
*Seni seviyorum, hiç hakkım yokmu sevdamızda diye, dünden kalma sığındığım umut ile hayalini sorguluyorum.
Sen yoksun ama hayalin var duygularımla boyadığım... sen yoksun ama kokun var köşe bucak sakladığım... sen yoksun ama umudum var, tıka basa güne, ışık hızıyla dağıttığım...
Gölgen var rüyalarda bin bir özenle tutunduğum... azda olsa anılarım var beni avutan, bana rehber olan, kendimden bile sakındığım...
Bir umut ol bekliyorum karanlıkta kalan bahtıma... söyle, sensiz daha ne kadar nefes alacağım ezik sevdamla yarınlarıma, son care kapandığım anıların kucağına...
Aldatılan tesellilerde, kırık dökük düşlerimde, gülsemde ağlasamda her zerremde sensin nefes aldığım, ayrılığın bağrında son hızla inadına direndiğim...
Sevdama biçilen zamandan ödünc alarak uyandığım sabahlardayım tek başıma... ceylan gibi ürkek, gönlüm yaslı, gözüm yaşlı hatıralarda geziniyorum...
Şu an ayrıda olsak, kavuşmamız 5. mevsime kalmış da olsa, ben her şeye rağmen, seni tanıdığım anı bir mucize olarak algılıyorum...
Bu sevda beni çıldırtsada, hasretim sonuma şartlansada, seni sevdiğim için, acıyla karışıkda olsa, senle dolu rüyalarımı hayal ettiğimce mutluyum yine.
Beni seviyorsun biliyorum,,, bensiz yapamazsın, hatta bensiz nefes dahi alamazsın sanıyor(d)um... nedendir ben, her daim sendeki "senden" uzak kalmaya mahkümüm.
Bekle dedin ve bekliyorum, tahmini zor bir ana doğru çaresizliğimle emekliyorum... gelişine sere serpe kucak açtığım zamanı an geliyor kendime düşman ediyorum.
Biraktım kendimi öylesine, ben her geçen günün ardından sensizliğime şahit geceye uzanan her anımı hüzünüme ilave olarak yudumluyorum.
Sadece sen varsın sevdiğim, sen varsın beklediğim... bu sevda, seni beklerken yolun üzeri azığım oldu, gel gör artık ne olursun.
Senden uzak, artık şiir yazamaz oldum, yetim kaldı, kurudu sensiz, sevda kokan SEN yanım... yazılarım da bile yüreğime batışan sensizlikten kopamıyorum.
Haykırıyorum sevdamı satırlara habire ama sen yine ayrı kalmakta direniyorsun ne zamana kadar ve niye?
*Sensizlik tozlu raflarda artık,,, istersen sevme/arama, ama ne olur beni hayalsiz, umutsuz veeee sensiz bırakma... (devamı gelecek...)
___
Şahinde Hülya Kahraman / 4.8.2009