DUVAR
Muhteşem bir sabah ve yazmamak mümkün değil. Unutmamalıyım şu anki hissettiklerimi. Belki yıllar sonra okuyan birileri, aslında bu kadın, yaaaa bu kadın, yada ninemiz yada ,yada...diyerek başlayacak ve yazanın anlayamadığı, yaşarken anlatamadığı kendini anlayacak. Şart mı kişinin kendini tam olarak ifade etmesi? ŞART..! yıllarca başkalarının ifadelerine göre yaşamış sonra fırlatmış tüm taşları kendi olabilmek, ben olabilmek, ne çok ben diyebilmek için. Duvarlarımı tekrar oluşturmaya başladığım şu günlerde,sanırım harcını fazla koyuyorum. Ne çok benden uzaklaşma endişesi bu. Birileri yıllarca etrafıma kendi duvarlarını ördü. Sıkıştım en sonunda darma duman yaptım hem kendimi hem onları. Şimdide birileri beni darma duman yapmasın diye her taşın arasına daha sağlam harç koyuyorum. İçimde hissettiğim her şeyi saklamadan ifade ediyorum kendimi; korkuyorum,araya birileri çaktırmadan kendi taşlarından sıkıştıracak diye. Peki diğer türlü bakalım, herkes bir taş koysun görünüşte rengarenk bir duvar olacaktır mutlaka. Taş sahipleri ortadan kaybolduğunda, ben aradaki taşlarını çıkarmak için tekrar mı duvarı ,kendimi dağıtacağım. HAYIR..! fazla vaktim yok bunu hissediyorum her şeyin bir bedeli var. Ben daha yılların yorgunluğunun bedelini ödemedim, git gide yaklaştığı mı hissediyorum. Herkes bir sona yaklaşıyor. BENDE...Muhteşem bir sabah diyerek başladığım yazım karanlığa doğru gitmeden seçtiğim kelimeleri aydınlatmalıyım. OLMUYOR... Sabahta bulutlara yenildi, karardı!Ağlamak üzere. Ama her yağış bir şeyleri temizliyor. Ne çok gürültü yapıyor ağlamadan önce. BENİM GİBİ... Ben göz yaşlarımı saklıyorum, sabah , bağıra çağıra ağlıyor. AĞLA...ben saklayacağım. Elimi uzatsam dokunabileceğim mesafede var ettiğim uyuyor. Herkes ne çok gürültü yapmaya başladı. SUSUN... çünkü ben susmaya karar verdim. Sessiz ,sessiz ben olacağım , ben beni özledim,şımarmayı özledim. . ŞIMARAMIYORUM... cıvıldamayı severim. CIVILDAYAMIYORUM. Kendimi severim . Kendimden korkuyorum, korkutuyorum. İçim dekilerin sıkışmasını istemiyorum, sıkışıyorum. Dışarısı ağlamaya başladı ben ağlamak istemiyorum.
18/03/2002