REKOR BİZDE
-----------Bu gün yorgun kalbimle yazıyorum.Yarin yeni güne ya merhaba diyecek, yada bu günle beraber yaşayıp bu günde kalacak. Yaşadıklarını tekrar tekrar edip iyice yorulacak. Sizce yorgun bir kalp neye yarar, ya da ne yapar düşündünüzmü hiç? şöyle kalbinizi bir dinleyin, yaşamak istedikleriyle yaşadıkları arasındaki farkı bulun, sonuçlar arası uçurumsa yorgunluk had safhadadır.Yok az sa ,yaşıyorum gibidir, dengedeyse etliğe sütlüğe dokunmadan yaşıyorsunuz demektir.
------------ Diyeceksinizki etlik ne? sütlük ne? Etlik dünyada dönen oyunlar çıkar için çıkarılan savaşlar , yok olan büyük ve küçücük bedenlerdir.O bedenlerin arkasından yanan yürek ,dökülen gözyaşı, sızlayan bir kalp yarası olur. İnsanlar ve insanlık için gereken de budur.Hangi coğrafyada olursa olsun, hangi rengi hangi ırkı ve hangi dini taşıması çok da önemli olmaz böylesi durumlar için.
------------- Evet gelelim sütlüğe süt sağdığımız ,yoğurt yaptığımız, kaymağını başkasına yedirdiğimiz ülkemize: Açın haberleri büyük başların kavgası, terbiyeyi kaybetmiş ahlakları, kimimize oh dedirten kimimizede küfür ettiren sözleri.Yani kalmamış başka yapacak işleri.Ülke güllük gülüstanlık kırizi kerizler sırtlamış, milli geliri küçük bir pay almış ,kağıt üzerinde herkese dağıtmış bir tablo. O tabloya bakıp çocuklarımızı okutalım, birer de ev alalım, karnımızı doyurup şükredip oturalım. Tabi dikenler üstünde ne kadar oturabilirsek, diyeceğim amma dünyadaki rekor bizde şimdilik.
MUHTAR GAZİ TOPAL.
Saat:01.12 pazar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.