BEN DE OLMAYAN ŞEY
---------------Dostlar iki gündür gemilerle uğraşıyorum ,çünkü ikisinde birden yaşıyorum birisi batmış, yocular can havliyle çırpınıp kurtarılmayı beklerken. Diğerinde ise kurtulan yok bende dahil.Bilemiyorum sadece boğulan bende olabilirim.Gemi batarken takati kalmayan bendim çünkü. Karaya yakın bir yerde batırdığım için diğerleri yüzüp karaya ulaşmıştır belki ,dilerim öyle olmuştur.
----------------Son dileğimde oydu zaten.Şimdi denizler altında beni saracak toprağı bulmak için çaba içerisinde yüzüyorum .Bütün gayretim yem olmamak bu bedeni sağ salim toprağa sarıp sarmalamak ve huzur içinde kalmaktır.Tabi o da kabul ederse.Oturup şartlarını konuşacağız, bu gün sohbeti belkide sabahlara taşıyıp anlaşamayacağız. Hani onada hak vermemek elde değil ,neden bilmediği tanımadığı birisini koynuna alıp da kirletsin bedenini.Ak pak olmasını istemezmi ?sormak öğrenmek onunda hakkıdır.
---------------İşte tüm sorunda buradan başlıyor ya:ne cevap vereceğimi düşünüyorum ,şu an hayatım boyunca biriktirdiğim düşüncelerin altından nasıl kalkacağım ,bilemediğim doğruları bundan sonra nasıl bulacağım ,yanlış olsa çok kolaydı ,yanlış peşinde koşmak düşünmek gerektirmiyor ,insana demeyelim de benim gibi bir varlığa. Çünkü insanda beyin var ,insan düşünür ,arar bulur ve uygulamaya koyulur yaşamdaki doğruları ve gerçekleri.Hiç tanışamadığım şeylerdi ,hiçte merak etmedim hayatı yaşıyorum zannederken ,yaşayanları görmemezlikten geldim ve gidiyorum ,amaçsız ve erksiz bir yolun sonundayım .Artık geri dönmek yürek ve cesaret ister yani bende olmayan şeyi.
MUHTAR GAZİ TOPAL
Saat:20.44
YORUMLAR
İnsanlar her zaman yalnızlıktan şikayet eder.Yada kendilerini bir anlıyanın olmamasından yakınırlar-Mesela bu tiplerden biride bendim.Çok şiir imde şikayet ,sitem,yalnızlık--Kaynaklıdır .Fakat bir gün bu arayışıma öyle bir nokta koydum ki .Artık hayata ve insanlara daha farklı bakmama sebep oldu
Hatayı kendimde görüp
1.yaralı insanlar derman olamaz
2.Yüzüne gülmeyenin derdi büyüktür
3.seni kınayanın sorunu vardır
4.aşagılayanın kompleksi
5.dedikoducunun yarası derindir
6.İftira atan fahişedir
7. Kendini begenen arsızdıır
8.Sürekli şikayet eden mutsuzdur
Uzar gider- Çevrede egerki buna müsayitse.Yalnızlık şartlı yaşantı biçimidir
zira bu tip insanlar her zaman zarar verir *dost arayışımızda ,Seçiciligimiz bu yönlerde olursa yıkılma tehlikesi her zaman mevcuttur
işte hata bu . Ayaklarının üzerinde durabilmek en güzeli*
Ve sende olan kalem dir.AZ MI
Ben .Çok diyorum.Ona sebep kullan gitsin
Saygılar cansever
guler birsozu tarafından 8/1/2009 9:27:13 PM zamanında düzenlenmiştir.