- 4264 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDA İNSANA BİRKEZ VURUR....
Sevmek kimi zaman karamsarlık, kimi zaman acı veren bir şey, kimi zamanda öldürücü bir zehir gibi görünür göze…. Ama bazen hayatın olur bazende yaşama umudun sevdiğin varsa sende varsındır. O yoksa zaten hayatta yoktur senin için.Sevdayı beklemek sevdaya tutulmak istemek sevdayı sana getirmez ki…. Sevda birgün ansızın vurur seni…. İçine bi kor düşer heran sevdiğini düşünür… onun ne yaptığını merak eder beklide onun yanında olmak istersin… onu görünce elin ayağın birbirine girer söyleyeceklerini toparlayamayıp bi anda dilin tutulur… susarsın sadece onun gözlerine bakar işte hayat ışığım bu dersin… Sonra o gözler seni hiç bırakmaz belki ayrılık girer aranıza ama sende ve ondada tek kalan şey gözlerinizdeki sevda ışığı yüreğinizdeki bir parça sevgidir… nereye giderseniz kimi severseniz sevin o gözlerden ve o sevgiden kaçamazsınız…..
………..ÇÜNKÜ SEVDA İNSANA BİRKEZ VURUR………….
YA ONUNLA VARSINIZDIR, YADA HİÇ OLMAMIŞSINIZDIR!
YORUMLAR
sanki kendim yazmışım gibi okudum.. keyifle paylaşımkak için yazıldığı belli... kaleminize sağlık...
Asiyim Asabiyim
Sevda bu düşmeye göresin, bazen öyle vuruyor ki; bir iki üç... Sevda bu kesin hüküm veremeyecek kadar geniş, baş edemeyecek kadar büyülü...
Farklı bır deneme olmuş, kısa ve öz. Sanki biraz daha detaylanıdrbailir yada genişletebilirmişsiniz. Yine de emeğinize sağlık
Not: Birde paragraflı yazarsanız okuru yormaz daha kolay okunduğu gibi yazarın vurgularının anlaşılmasını kolaylaştırır.
o savunmasız duyguların ortaya serildiği yalanın varlığının unutulduğu kimin ne düşündüğünün değerini yitirdiği o alabildiğine masum ve temiz bi aşkın verdiği doyumu insan kaç kez yaşar..kaç kez sonuna düşünmeden sürüklenir hayat sahnesinde...bunları yaşayan insan neyi nasıl unutabilir ki..elinde midir unutabilmek..ya da aynı şekilde bi başkasını sevebilme kudretine sahip midir..sanmıyorum..
mantığın devre dışı olduğu tutkunun hakim olduğu beraberlikleri kısa ve öz b ianlatımla hoş bişekilde yansıtmışsınız..yüreğinize sağlık