- 565 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ACI DIYAR
aci diyar diye basliyorum aciya uzakda diyelim buralardan bahsediyorum yasadigim ortamdan buralarin hikayesi eskiye dayanir bir umut kapisi diye görüldü ve gelindi ugrasildi yillar gecti geciyor genc insanlarin hikayesiydi yoklugun kiskacindan kurtulmak feraha ulasmak icindi hep bilinmedik diyarlar nasildi diye sormadan attilar kendilerini buralara bir lokma ekmek yeriz diye belki fazlasi olur belki bir ev bir arsa belki bir traktör neden olmasin dediler . insanoglu at koyun alirkene agzina bakar disine bakar , yeni bir ortama gelirkene insanlarin agzina disine bakildi da kabul edildi sorarim varmi böyle baska yerde yoktur yapanlar insan haklari savunuculari kendini medeni sananlar .
Iste böyle gurbetdir buralar kisa zamanda kendini gelistirmis calismis ve calisan insanlarin diyari genc insanlara nemi oldu cogu yaslandi emekli oldu cogu belki dönerim dedigi topragina ucagin oturma bölümünde degilde altinda döndü. cocuklari torunlari biraktilar geride . geldigi yeri unutanlar oldu kendini buranin insani kabul eden oldu .hepsi gercek aci diyar diyorum ya böyle buralar uzaklarda yasanan ve tükenen ömürler bilanco yapildiginda cogunun kaybetdigi bir gercek . Uzakdan davulun sesi hos gelir demis büyükler dogru insanlara da öyle geldi buralara gelip bin bir türlü hayelle sonrada görüntü hic de öyle degilmis diye kaniya vardi insanlar buralarda para süprülür zannedenlerden bahsediyorum . sonradan bulundugu yerin kiymetini anlayanlar neden hep bir seyler kayboldugunda degeri anlasilir insan sahipken bilmez gariptir. aci diyari tadan cok iyi bilir bilir ama gec olur . aci diyarin bitmesini diliyor insan fakat ne zaman biter bilinmez daha ne gencler hayatini buralarda tüketir bilinmez , bilinen yasayanlarin hayati aci izdirapla gecirdigidir ... aci diyar neresimi neresi olabilirki tabi ki almanya bu satirlari yazan kim mi buraya genc gelip yaslanmis bir kisinin orta yasa gelmis bir oglu , herhalde daha iyi anlatmisimdir aci diyari...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.