- 579 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SPONTAN GELİŞEN BİR YAZI
Hiç kendinizi boşlukta hissettiğiniz oldu mu?
Ben bu sıralar öyleyim,ne içimden şiir yazmak geliyor nede başka bişey dedim alayım klavyeyi dolaşsın parmaklarım üzerinde ne çıkacak bakalım inanın hiç bir plan proğram yok,ölesine spontan gelişen bi yazı yani...bi aralar çok kırgındım şiirlerim bile isyanda kalemim konuşmaz olmuştu hala o hal üzereyim neden mi?bişiler eksik hayatımda puzzle nin bi parçası yok arıyorum tarıyorum yok yok gitmiş işte kör olmayasıca nereye gitmişse...ama hangi parça o da önemlidir sanırım ee insan bir çok parçadan oluşur.Duyulardan bahsediyorum tabiki,yoksa milyonlarca hücre var inasan vucudunda damar kan kemik kıl tüy... bi dolu şey işte.
Aslında insan vucudu bi fabrika gibi yada koskocaman bi makina...ne ilginç değilmi?benim diyen bilim adamları bile bir zerresini bile yapamazlar ama hak teala ol demiş olmuş...hayattaki başımıza gelenler gelecekler O’nun ol demesiyle...bi kaza başımıza gelecek olsa kim engelleyebilir deriz hemen ee olacağa çare yok olması gerekiyormuş alın yazısı deriz...efendimizde diyorya"yazan kalem kaktı mürekkep kurudu"kaderler tayin edildi sadece iki yol sunuluyor bize ya sağdan yada soldan gidicez artık hangisini nefis seçerse gerçi nefis denen hep en kolayını en süslüsünü seçer ya hadi hayırlısı rabbim hepimizede doğru kararlar almayı nasip etsin inş. yanlışlar çukurundan kurtarsın inş.her halimizi hayr üzere doldursun.Peygamberimiz(sav) buyuruyorya"müslümanın her haline şaşarım ki hep ibadet üzeredir"e çünki her yaptığı işte allah rızasını gözetir..severse allah için yererse allah için...
ne diye başladım yazmaya neler çıktı hayret birşey hadi bakalım hayırlısı bunda da vardır bir hayır inş.
selam ve dua ile kalınız...
YORUMLAR
bişiler eksik hayatımda puzzle nin bi parçası yok arıyorum tarıyorum yok yok gitmiş işte kör olmayasıca nereye gitmişse...ama hangi parça o da önemlidir .."
İNSANIN BAZEN KALEME VE KAĞITA KÜSTÜĞÜ ANLARLA İLGİLİ YAZI SAYFAMA UĞRARSANIZ ORTAK OLAN ÇOK PAYLAŞIM GÖRECEKSİNİZ..İŞTE BU YÜZDEN SİZİ DAHA İYİ ANLIYORUM..SIKILMADAN OKUDUM..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.