- 2143 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
İmkansızım...
İmkansızım ;
Sana yazdığım o kadar kelimeden sonra anladım ki, hayat eksenim çevrende dolanmakta. Sevgimin seninle büyüdüğünü bilmek ayrı bir haz verse de yüreğime,bu yürek seninle yaşam buluyor. Biliyorum imkansız istediğim. Ne zaman sevsem imkansızın peşinde buluyorum kendimi. İmkansız aşklar düşkünü sevgi yürekli daima sevgi peşinde koşan ben, seni gördüğü sesini duyduğu anda yüreği bin parçaya bölünmekte sevinçten. Nereye gitse sen nerden gelse sen.
Öyle zamanlar geliyor ki, bir kelimene can feda edecekken ben, sen susmayı seçiyorsun. Sen sustukça ben konuşamıyor, kelimeleri bulamıyorum sana yazılacaklara dair.
Susuyorum…
Suskunluklarımda büyüyor kelimelerimin ağırlığı… Eziliyorum altında, hangi kelimeyi dile getirsem korkuyorum ya imkansız sevdamıda kaybedersem diye.
Korkuyorum ve susuyorum. Bir gün bir yazı yazmıştım “Korkuyorum ve İtiraf Ediyorum” diye, bu yazıda korkularımı ve bu korkularıma dair itiraflarımı yapmıştım. Ki bu yazı benim korkularımın sevgiden değil sevipde sevilememekten geçtiğini anlatıyordu bana. Ama seni düşündükçe ben korkumu yenmeye çalışsamda suskunluğun beni bir kat daha korkutuyor kendi içinde yok ediyordu.
Yüreğime bir bıçak saplanır gibi her kelimenin ağırlığı ile binlerce kez saplanıyordu bıçak. Sessiz ıssız sokaklarda dolanıyordum kendi yüreğimle. Konusuyordum boş sokaklarda. Elimde bir kalem, dökülecek kelimeleri olmasına karşın yazılacak kağıdı olmadığından gezindiğim boş sokakların duvarlarına yazıyordum içimdeki binlerce kelimeyi.
Herkes biliyordu sana olan sevgimi ama bir sen bilmiyordun. Eğer bilirsen seni kaybetmekten korkuyordum ve susuyordum. Sustukça büyüyordu içimdeki sevgi,
Sustukça daha da ağırlaştırıyordu kelimeler yüklerini.
Seviyordum ve sevgimi kaybetmekten korkuyordum.
Korkuyordum ve korkuma yeniliyordum.
Yenildiğimde kalemim kırılıyor, bir daha dokunamıyordu kağıda…
Bil ki imkansızım, bu yürek atışı sanadır…
Gün gelir dile getirebilir mi bu yürek atışı…
Yarali Yürek
27.07.2009 16:23
YORUMLAR
sen susmayı seçiyorsun. Sen sustukça ben konuşamıyor, kelimeleri bulamıyorum sana yazılacaklara dair.
Suskunluklarımda büyüyor kelimelerimin ağırlığı… Eziliyorum altında, hangi kelimeyi dile getirsem korkuyorum ya imkansız sevdamıda kaybedersem diye.
Yüreğime bir bıçak saplanır gibi her kelimenin ağırlığı ile binlerce kez saplanıyordu bıçak.
buradaki cümleleri ne cok konuştum ne cok düşündüm.ben bu yaziyla gercekten cok hüzünlendim şimdi
Korkuyorum ve susuyorum sustukca kelimeler birikiyor tum dunyaya haykirmissiniz ama o tek gormemis yada bu kadar buyuk sevgiyi tasiyamak korkutmus hani sevgide emek hani imkansizi basarmak sevginin ana temeli degilmi yurek sesimi bir nevi dile getirmissiniz dost kalem kutlarim kaleminizi saygimla..
Sayın KoLeRa ne mutluki bana sevgide olanların yüreklerinden geçenleri dile getirebilmişim. Kolay olmadı aslında dile getirmem ama denedim çabaladım ve dile getirmeye çalıştım. Size uymayan satırı dile getirmişsiniz, aslında bilipde bilmemezliğe gelmeyi anlatmak istemiştim orada...
Sessizharfler arkadaşım, maalesef yüreğimden dökülenler kelimelere sığdı ama sevdiğimin yüreğine bir türlü sığmadı. Yada sevgi büyük geldi... Ben dile getiremesemde kelimeler beni dile getirdi işte...
Yaralı Yurek tarafından 7/31/2009 11:58:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
inanamiyorum,yüreğimdeki her şey bu satirlarda var,ne kadar ben..okurken yazmadiğim satirlar olduğunu gördüm,sanirim anlatmaya kalsam aynilarini yazardim,farkli cümlelerle belki.
''Herkes biliyordu sana olan sevgimi ama bir sen bilmiyordun!'' bir tek burasi uygun değil,tam tersi.
paylaşiminiza teşekkür ederim en azindan benim icin özel bir yaziydi.
Çok güzeldi ne diyebilirim bilmiyorum,yüreğimden geçenleri söylemişsiniz sanki.Herkes biliyordu sana olan sevgimi ama bir sen bilmiyordun. Eğer bilirsen seni kaybetmekten korkuyordum ve susuyordum. Sustukça büyüyordu içimdeki sevgi,
Sustukça daha da ağırlaştırıyordu kelimeler yüklerini.
Seviyordum ve sevgimi kaybetmekten korkuyordum.Her satırda kendimi buldum harikaydı,defalarca okudum,umarım siz yüreğinizin onun için attığını bir gün söyleyebilirsiniz ya da sizin söylemenize gerek kalmadan o anlar.