GÜNEŞE/SANA HASRETİM
GÜNEŞE/SANA HASRETİM
Ne zamandır kapandığım mağarada yoktun. Sığındığım sensizliğin karanlığına, uzatmadın ellerini. Bir zamanlar her uzandığında tutunabilirsin demiştin oysa. Uzandım, uzandım dokunamadım.
Karanlığıma ışığın süzülmedi. Yıldızım demiştim sana. Siyahlarımı, kuytuluklarımı aydınlatan titrek bir huzmeni esirgedin bütün cimriliğinle, hasret bıraktın bu canı. Sevdanın kör kuyularına mahkum ettin.
Donmaya ramak kalmış ceylan gibi titredim ve sıcak bir söz, bir dokunuş hayal ettim. Dilin mi tutulmuştu Canısı, yoksa üşendin mi? Çok üşüyorum. Sen üşüdüğünde yüreğimin ateşini nasıl harlamıştım unuttun değil mi?
Pınarlarımdan akan yağmurla sırılsıklam olmuşken, kurumak için rüzgarına muhtaçken soluksuz bıraktın. Ve boğazıma düğümlenen hıçkırıklarımla baş başa… Dağlarda yankı bulan sesimi duymadın mı Sevgili? Bizim kumruları göndermiştim gelmediler mi? Ne yaptım da kapattın sana açılan yolları, yüreğini, gözlerini… Ne oldu da tutuldu dilin, kör ve sağır bıraktın kendini? Ve sensiz bıraktın beni.
Aşk yalnız yaşanır demiştim bir defasında. Tek kişiliktir. İnanma gönlümün yıldızı doğru değil bu. Doğruysa bile ben hazır değilim felsefeye. Aşk paylaşmak olsun senin görüşün gibi yalnızlığa hapsetmekten vazgeçtim.
Kırkıncı Odamdayım, karanlıktayım, üşüyorum ve sırılsıklam bir ben var burada. Ellerini uzatır mısın? Yoksa pusula aşkın ıssızlığını, yalnızlığını mı gösteriyor söyle bana.
Haydi! Uzat ellerini, güneşe çıkar beni…
YORUMLAR
Tüm ihanetlere,ilgisizliğe ve de umarsızlıklara inat...Öyle bir seslenmişiniz ki....Bugüne kadar okuduğum en içten ve en yürekten yazılardan,haykırışlardan biriydi cümleleriniz...Bir yürek,ancak bu kadar içten ve yanarak seslenebilirdi avaz avaz...Güzel yürekli insan,o son cümlenizdeki herşeye rağmen,gelllllllll demeniz...Sizde tüm canlıları kucaklayacak bir yüreğin,şefkatin ve sevginin büyüklük ve güzelliğini gösteriyor..Yüreğin hep böyle kalsın...sakın solmasın içindeki hayran kaldığım harika ışık demeti...Yüreğine sağlıklar diliyorum...sevgiyle..
empati tarafından 7/3/2007 12:58:49 PM zamanında düzenlenmiştir.