- 696 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GECE YARISI MEKTUPLARI-7
ÇOK YAKINIMDASIN, HEMENCECİK SOL YANIMDA
saat 01.00 oldu. Köpek havlamalarına karışıyor Sezen’in sesi. Ceviz kabukları, sigara izmaritleri, uyuyan bir adam ve ben. Yalnız değilim. İçimdesin, gözlerimdesin, düşümdesin. Aynalarda suretin benim suretim. Hüznün hüznüm, acın acım, sevincin sevincim... İki hayat; bir kalp.
Çok yakınımdasın dokunabiliyorum. Hemencecik elimi sol göğsüme götürüyorum. İşte sen ordasın. Sesini duyabiliyorum. Beni hisset, yalnızlığına hapset beni. Göz kapaklarında uyut . Yanında olmak, sana şiirler okumak çok güzel olurdu. Ama seni özlemek, senli düşler kurmak da güzel.
Yakınımdasın... Âşıklar yaklaştıkça aşk o kadar uzaklaşıyor diyordu bir yazar. Bense aşk mesafesizliktir diyorum...Çok yakınımdasın ve ben seni özlüyorum. Kalp atışlarını duymak, seninle yağmurlarda ıslanmak, seninle dağlara çıkmak, saçlarına kır çiçeklerinden taç yapmak istiyorum...Gözyaşlarını gözlerimde istiyorum.
Aşkı, ilimi, vefayı, hüznü, huzuru, şükrü, samimiyeti O’ndan istiyorum. iki kişilik istiyorum...Sevgi, şefkat, merhamet, huzur istiyorum..Sevgimi, şefkatimi, merhametimi, hüznümü, yalnızlığımı, şiirlerimi, gözyaşımı bir buket yapıp sana sunmak istiyorum...
iki kişilik istiyorum...