- 736 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yeniden Çocuk Olmak
Yıllar önce, çocukken, yazdığım günlüklere baktım geçen gün. Ne kadar basit şeylere üzülüyormuşuz. Ne kadar basitmiş mutluluklarımız ve ne kadar kolaymış bizi mutlu etmek..O zamanlar bir an önce büyümek için can atan, geleceğe dair hayalleri,umutları ve beklentileri olan minik bi kız çocuğuydum. Hayatın safça duygularla oynadığımız evcilik, doktorculuk gibi oyunlardan ibaret olduğunu sanardım. Annem çarşıda beğendiğim bebeği almadı diye ağlar aradan bir kaç gün geçince böyle bir olay yaşandığını bile hatırlamazdım. Doğumgünlerimde alınan bebeklerin paketlerini açarken de ayaklarım yerden kesilirdi, günlerce teşekkür ederdim. Şimdi bakıyorum da çok acele etmişim büyümek için.. Keşke çocukluğumun tadını doyasıya çıkardıktan sonra "ben abla oldum artık" deseymişim. Artık çocuk olamam ama büyümek için hala çok zamanım var önümde... Bazen düşünmeden edemiyorum; acaba çok istediğim bi bebek için ağlamak mı yoksa hayatın hiç istemesekte bizi gitmeye mahkum ettiği yerlere sürüklenirken ruhumuzda açılan yaralar için ağlamak mı daha anlamlı?? Henüz 16 yaşındayım ama ne kadar uzak geliyor çocukluğum bana... O ufacık, hayata dair umutları olan, gözlerinin içi gülen, tertemiz çocuktan o kadar uzaklaşmışım ki farkında olmadan.. Farketmeden de olsa o kadar yabancılaşmışım ki kendimden...
Keşke yine pıtır saçımı çekti,Ahmet kalemimi aldı diye ağlasam...Keşke silgilimi asabilsem boynuma...Keşke o 10 dk’lık kısacık teneffüslerde ip atlayabilsem yeniden, büyük sınıflar oyunumuzu bozduğunda da bağırabilsem arkalarından " ben büyüyünce böyle yapmıcam işteeeeee " , diye.. Keşke yine "safça" oynayabilsem evciliği... Keşke yine gece korkunca usulca babamın yanına gidip çeşitli bahanelerle yanımda yatmaya ikna edebilsem onu... Keşke yine gelip yatırsa beni, üstümü örtüp öpse.... Keşke yine bilmesem şarkıların anlamlarını, çoğu zaman anlamsızlıklarını hatta....Keşke yine sadece daha güzel bi bebeğe sahip olduğum için kıskanılsam.. Keşke arkadaşlık kurabilmek için zamana ihtiyacım olmasa.. Keşke birine güvenmeden önce durup düşünmesem.. Keşke gülen gözlerim olsa..
KEŞKE, KEŞKE, KEŞKE ÇOCUK OLSAM YENİDEN!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.