- 739 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
113 - HACI
Onur BİLGE
Büyüyordum. Herkes beni görüyordu görmüyordu ama ben, herkesi görüyor, duyuyor, iyi kötü her şeyi öğreniyordum. Çünkü öğrenme, şekillenme çağındaydım. Okul öncesi aile ve çevrenin etkisi altındaydım. Okul hayatında bir de öğretmenler girdi işin içine. İlkokulda, aynı mahallenin çocuklarıyla beraberdim. Çevremin pek genişlediği söylenemez. Fakat ortaokul ve lisede, her derse giren farklı öğretmenlerle ve her semtten gelen arkadaşlarla tanışıyordum. Çünkü Antalya’da sadece bir lise, bir imam hatip okulu, bir erkek sanat ve bir kız enstitüsü vardı. Bunların bünyelerinde ortaokulları da vardı. Daha sonra muhtelif semtlerde, birer ikişer ortaokul ve liseler açılmaya başladı. O nedenle herkes, her semtten gelen öğrencilerle tanışıyor, aşağı yukarı tanımadığı kimse kalmıyordu. Kent, o zamanlar yavaş yavaş turizme açılma sancıları içindeydi. Çok fazla göç almıyordu. Nüfusun önemli bir kısmını da ilçelerinden, köylerinden okumak için gelenl
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 5
OYUN - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Sayın Onur Bilge tebrik ediyorum her zamanki gibi güzel anlamlı bir yazı sundunuz . Kaleminize sağlık Tam puan veriyorum yazınıza.
Yorumları okurken Hasan hüseyin beyin yorumu dikkatimi çekti ''O din o kadar da iyi bir sey degil. Okuyarak arastirip, biz Türklerin nasil müslüman olduklarini Erdogan Aydin'in kitabinda ve diger kaynaklardan ögrenebilirseniz sevinirim. '' diyorsunuz Bize hangi dini öneriyorsunuz veya dinsizlik dininimi ?
Saygıdeğer hocam,yine yazılarınıza kavuştuğum için mutluyum.İnsanların ruh tahlillerini sizin kaleminizden okumak insanı dinlendiriyor...Konular,yine size özgü ve işleyiş harika.
Yorumculara gelince hepsine de saygı duyuyorum...
Yalnız karşı tezleri de saygıyla dinlemekte fayda var sanırım."Yargısız infaza" gerek yok.Tezi tezle çürütmek bence en güzeli...
Hepinize sevgiler...
Merhaba,
sahsim adima soyluyorum: elhamdulillah muslumanim ve ahrete inaniyorum. Din ne bir kurumun ne birilerin ozel mali, hasa! Din Allah'in... Kim ki Allah'in sahsina, dinine, kullarina veya yaratmis oldugu her seye dil uzatir, hakaret eder veya kotuluk etmeye kalkisirsa mahserde kendisine bunun hesabi sorulur... Bilinclilik, cagdaslik, modernlik, libosluk ve benzerleri galiba cok iyi avukatlik yaparlar....
selamlar,
abdullah konuksever
uzun bir derine dalıştan sonra tekrar yüze çıkıyor kızımız galiba. Aşk hakkında söylediklerine de sonuna kadar katılıyorum.İnsan kalbinin tuzakalrını kim bilebilir ki. Hırlıyı da sever, hırsızı da, evliyi de sever bekarı da.
Ver mı bizim dinimiz gibisi.Uygulayamasak da sevmemize mani değil hiç bir şey.Hatta Rabbimizin bizi sevmesine bile mani değil.
Türklerin ansıl müslüman olduğunu sağır sultan biliyor artık.bİR ALMAN FUTBOL TAKIMI BİLE MARŞINDA HZ.MUHAMMEDİN PEYGAMBER OLDUĞUNU KABUL ETMİŞKEN, REDDEDEN TÜRKLERİ ANLAYAMIYORUM.SAYGI DUYUYORUM BİR YERE KADAR AMA...
Hasan Hüseyin ARSLAN'a sormak istiyorum, ". O din o kadar da iyi bir sey degil" derken ne demek istedi. Ben bunu yazarın görüşlerine saygısızlık oalrak görüyorum. Burası fikir yarıştıran bir arena değil. yazar islam değil de Hristiyanlık ne güzel" dese de hiç birimiz, o din sandığın gibi iyi değil diyemeyiz.
Ayrıca Erdoğan AYDIN kimse bence o Onur BİLGE'yi okumalı.
Ben seni tekrar tekrar tebrik ediyorum Onur BİLGE...Hep yaz, unutulan adetleri, İslamı, hakiki müslümanı anlat.Keçinin olmadığı yerde koyuna Abdurrahman Çelebi diyorlar çünkü...
Güzel bir yazi ve günlük hayatta olabilecek gayet normal bir olayin öyküsü olmasi sevindirici, ama dine dayandirmak da bir o kadar uygunsuz. O din o kadar da iyi bir sey degil. Okuyarak arastirip, biz Türklerin nasil müslüman olduklarini Erdogan Aydin'in kitabinda ve diger kaynaklardan ögrenebilirseniz sevinirim. Kaleminize saglik
Saygilar, hasan hüseyin