- 546 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ASİLLER YÜK TAŞIMIŞ VEKİLLER NUTUK ATMIŞ
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
ASİLLLER YÜK TAŞIMIŞ VEKİLLER NUTUK ATMIŞ
Asiller yük taşımış, vekiller seçime çeyrek kala gelip nutuklarını atmışlar; seçim sonunda mazbatalarına kavuşup; etrafı surlarla çevrili olan binaya gitmişlerdir.
Asiller evlatlarını vatana vermişler, vekillerden vatana evlat veren var mı? Ben duymadım duyan var ise söylesinde bir yanlışlık yapmayalım. Kimseye iftira atamayız, Allah iftiradan muhafaza eylesin. Evlat acısının ne demek olduğunu ancak ve ancak evlat veren bilir.
Yasa teklifleri gelir, oylanır kabul edilir. Oylayan bu yetkiyi almış. Oylayana bu yetki verilmiş. Hemi de döt beş yılda bir kere saat 07:00 - 17:00 Arasında hakimiyeti ele geçiren millet vermiştir bu yetkiyi.
Gün gibi aşikâr olan bir gerçek daha var ki; bu milletin öz be öz evlatlarının katillerinin baş hamilerinden olup milletin öz mal varlığından maaş alıp da ihanet şebekesine çanak tutanlardan da artık o surlu ve sırlı binada bulunanlar vardır. Yani Mehmetlerimizin kanını içenlere çanak tutanlar; milletin asillerinin oyları ile seçilmiş olan vekillerle, hainlerin aynı sofrada yemek yediği gerçeğini artık şehit evlatları çok ama çok iyi bilmekteler.
Muhafazakârlık adı altında manevi değerlerimiz ve milli hassasiyetlerimiz erezyona uğratılmakta; televizyonlarda laf kalabalıkları ile milletin gözü boyanmaktadır.
Bazı vekiller ciddi manada bizim bu yazımıza alınganlık edecekler.
Vekilin yaptığı işleri sıralayalım bakalım vekil ne iş yaparmış.
Partisinin genel başkanının kaşısında ceketinin üç düğmesini kapatmak.
Genel başkanının alkışlarken iki elini birden havaya kaldırıp alkışlayıp genel başkanının kendisini görmesini sağlamak.
Her mikrofon gördüğünde; demokrasi cacığı yemek.
Davetlerde boy gösterip; plaket alıp vermek. (Maşallah ki; Maşallah başarı belgelerine bakarsanız duvar masa dolu sanki memleketin bütün zor işlerini onlar sırtlanmışlar gibi her yer plaket dolu)
Açılışlara gelip; açılışını yaptığı tesisi kendisi yapmış edaları ile kurdela keser, nutuklar atar, alkışlandıkça coşar.
Süslü püslü kelimeler eder. Konuştuğu kelimelerin yarısının ne anlama geldiğini kendisi de bilmez.
Genel müdürlerden başlamak üzere; talimatlar verir, çoğu kere mevzuat hazretlerine takıldığını da söyler, işini yapacağı kişiye de mevzuat gereği durum şöyle böyle diyerek geçiştirme konusunda beceriklidir. Öteki garibimde demezki "Ya iyi de vekilim her mevzuata bir yasa çıkarıp halleden siz değil misiniz, bu mevzuatı da dize getirin ne var yani." Bunu demesi gereken birim köyün garibi, bunun yerine "Allah sizi başımızdan eksik etmesin beğim." Duası okur. Gariplerin duası da geçtiği için zaten onlar da başımızdan öteye hiç gitmezler.
Camide en ön safta yerleri hep önceden ayrılmıştır.
Park problemleri yoktur. İstedikleri yere arabalarını park ederler. Bir de bunların yağdanlık takımı vardır. Hani sanatkâr adamın takım çantası olur ya; bu yağdanlık takımı da bunların takım çantasıdır. Yanlarından hiç ayrımazlar. Her hangi bir durumda gelemeyecek olan yağcı yalaka takımından bir edevat olmadığında joker yalaka hemen o boşluğu doldurur.
Çiçek sulama işini de pek iyi bilirler.
AB ile yatar ABD ile uyanırlar. Eskiden bir kral en fazla 20 sene krallık edermiş. Sonra o kral ölünce "Karl öldüüü yaşasın yeni kral." Diyerek yeni kralın gelişini kutlarlarmış.
Şimidki çağdaş krallar bir gelip pir geliyorlar. Oturan o koltuktan mümkün değil kalkamıyor. Sihirli, efsunlu koltuk öyle cazip ki; demokrasi nutukları ile orada bir ömür geçiyor. Ama ne ömür yaşarken bunlar kendilerini vazgeçilmez sanıyorlar. Öldüklerinde törenler, nutuklar nihayet "Cebeci asri mezarlığı." Çok şükür demokrasi geldi diyecek oluyorsunuz. Nerdeee imkânı mı var. O da ne? "Sasımış cacık.... Yenisi geliyor, eskisini mumla aramaya çıkmak da mümkün değil, eskisi artık yok;
Cebeci asri mezarlığındaki de en asgari üçüncü senesinde unutuluyor. O kendini vazgeçilmez sanan adamın Cebecideki yalnızlığına yine oy veren bizim köylü garip yanıyor.
Burada demokrasi nutukları filandan bahsediyoruz ya;
Bunların yasa yapma yetkisi var. Çıkarın yasayı
"Bir muhtar ancak iki dönem muhtarlık yapar. bir belediye başkanı ancak iki kere belediye başkanlığı yapar, bir milletvekili ancak iki dönem vekillik yapar, bir parti genel başkanı ve parinin başkanlık divanı üyesi iki dönem başkanlık divanı üyeliği yapar, bir belediye meclis üyesi, il genel meclisi üyesi iki dönem bu görevlerde bulunabilir, bir vali ancak şu kadar sene aynı ilde valilik yapabilir, bir genel müdür en az şu kadar sene en fazla da şu kadar sene görev yapar, bir meslek odası başkanı en fazla iki dönem bu görevini yürütebilir, her vekili, genel müdürün, valinin, emniyet müdürünün, kurul ve kurum başkanının, banka ve holding sahibinin, oda borsa başkanının, parti başkanının, belediye başkanının erkek evladı mutlaka ama mutlaka hainlerin vatan evlatlarını şehit ettiği yerler olan tampon yerlerde askerlik yapacaklar, vs. vs."
Bu yasayı çıkarmak mümkün mü evet.. Çıkar mı böyle bir yasa? Onu bilmem vekil olsaydım cevap verirdim. Vekiller genel başkanlarını alkışlamaktan zaman bulursa buna cevap versinler.
BUNLAR YAPILIR MI BİLEMEM AMA BİLİNEN BİR ŞEY VAR; DUYDUM Kİ YENİ AÇILIMLAR, TARİHİ FIRSATLAR KONUŞULUR OLMUŞ AKLINIZI SEVEYİM SİZİN...
KONUŞURSUNUZ ELBETTE KALKIP ŞUNA CEVAP VERİN EY MUHTEREM ZEVAT
"İÇİNİZDEN EVLADINI VATANA VEREN VAR MI?"
Vekillere ulaşmak mümkün mü? Partiye yakınsan ulaşırsın... Ya iyi de oy verdim... Vermeseydin, iki kilo kesme şekere oy veriysen daha derdin ne senin? İşim var... Marko paşayı bul anlat derdini... Öteki seçimde ben işimi biliyorum ama... Bundan önceki seçimde de aynısını diyordun... O türküyü çok dinledik.
ASİL YÜK TAŞIMAKTAN VEKİL NUTUK ATMAKTAN YORULMUŞLAR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.