- 759 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sustu...
Artık geçmişi düşünerek yaşamıyorum yaşamıyacağımda...Nede geleceği düşünerek yaşayacağım.Öğrendim,karar verdim sadece anı yaşayacağım...Hayatı akışına bıraktım biri ya da birileri için değil kendim için yaşayacağım...Hayat benim can benim ruh benim....Benden öte ben varım .Dedi kadın.
Kadın tüm geçmişini arkada bıraktı.Çok şey üzdü onu.Belki gelecekteki günler de de üzülecekti ama verdiği karar yerli yerindeydi.Benden öte ben varım.Yaşadıklarının hesabını ahirette kendisi verecekti herkes gibi...Artık yazılara şiirlere, sözlere, herşeye nokta koydu çünkü o mükemmel bir eş, arkadaş, dost en öteside iyi bir anne...Daha ne olsun?Kadın artık sustu.Sus geldi ömrü boyuncada hiç konuşmayacak...Taki karşısına konuşabileceği........
Sustu....
YORUMLAR
Artık geçmişi düşünerek yaşamıyorum yaşamıyacağımda...Nede geleceği düşünerek yaşayacağım.Öğrendim,karar verdim sadece anı yaşayacağım...Hayatı akışına bıraktım biri ya da birileri için değil kendim için yaşayacağım...Hayat benim can benim ruh benim....Benden öte ben varım .Dedi kadın.
Kadın tüm geçmişini arkada bıraktı.Çok şey üzdü onu.Belki gelecekteki günler de de üzülecekti ama verdiği karar yerli yerindeydi.Benden öte ben varım.Yaşadıklarının hesabını ahirette kendisi verecekti herkes gibi...Artık yazılara şiirlere, sözlere, herşeye nokta koydu çünkü o mükemmel bir eş, arkadaş, dost en öteside iyi bir anne...Daha ne olsun?Kadın artık sustu.Sus geldi ömrü boyuncada hiç konuşmayacak...Taki karşısına konuşabileceği........
Sustu....
mutlu olmanız dileğimle.