DUYGULARIMIZ
Merhaba Dostlar
Herkes bişeyler söylüyor aşk,sevda,dostluk üzerine kimimiz şiirler yazıyoruz,kimimiz hikaye ,kimimiz roman bu yazılan çizilen bu duygularımızı malesef çok çabuk tüketiyoruz.Seviyoruz inandığımız kutsal değerler adına yeminler ederek evleniyoruz.Sonra bir kaç yıl sonrada ya şiddetli geçimsizlikten boşanıyoruz yada her kes kendi yoluna gidecek kadar bir birinden kopuk yaşıyoruz veya aile baskısı yada çocuk sevgisi derken hayatımızı işkence haline getiriyoruz.Sevgili oluyoruz gizlilik gerektiriyorsa o buluşmalar heyacan verici insanın ayakları yerden kesilir mantık denen bişey kalmaz hep duygularla hareket edriz bulutların üzerinde gibi yaşarız bir süre sonra sanki büyü bozulur.O ayaklarımızı yerden kesen aşk yaşanmamış gibi gelmeye başlar.Sonra yeni arayışlar,yep yeni arayışlar devam ediyor. Dostlar düşünüyorumda sanki bu duygularımızı sıradanlaşma ,monotonluk bitiriyor gibi hep aynı yüzler,hep aynı yerler,hep aynı işler ,hep aynı ortam sayısız hepleri sayabiliriz bunlar en güzel hepler olsada bir zaman sonra sıkıyor bunaltıyor.Bu sıkılan bunalan insanlar başka arayışlara giriyor ve kendi ilişkilerinde negatif enerji verdiklerinden karşısındakindende aynı negatifliği alınca hayar çekilmez oluyor.Kaşı ,gözü,giyimi,konuşması,en güzel iltifatı bile batmaya başlıyor ve malesef kaçınılmaz sona doğru gidiyoruz.Halbuki ilişkilerimizde hep pozitif olabilsek ilşkilerimizi hep canlı tutabilsek süprizler yapbilsek mesela eşimize veya sevdiğimize onu ne kadar sevdiğimizi tlf.değilde bir mektup yazsak k göndersek bir mesaj atsak evimizin bulunduğu şehirin 5 yıldızlı bir otelinde ağarlasak bunlar gibi yığınla hoş süprizler yapsak eminimki ilişkilerimiz daha mutlu , canlı ve heyacanlı olacaktır.Aslinda benim için önemli olan ilişkilerimiz eğer bitecekse yürümüyorsa çok zorlayıpda hayatı bir birimiz için çekilmez hale getirmiyelim. Son noktayı koyarken bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı varken onca yaşanmışlıkların nice kırk yıllara değeceğini unutmayalım ve birbirimizi incitmeyelim.Siz siz olun nasıl biterse bitsin siz yaşanan o güzel duyguların hatırına iyi bitirmeye çalışın her kese karşı duyulmayan bu duyguları yaşatan her sevgili her şekilde özel kalmalıdır.
YORUMLAR
sevginin tüketilmesine dair birçok yazı okudum.sizinkide benzer duygular içeriyor diye düşünürken farklı olarak çözüm önerisi de sunuşunuz dikkatimi çekti.süprizler.............bu kelime bir çok ilişkiyi dostluğu birlikteliği kurtarabilecekken hatta muhteşemleştirebilecekken kimseler önemsemiyor o kelimedeki sihri.siz farkı farkedenlerden olmuşsunuz tebrikler.