- 2042 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KANATLARINIZ SİZİ UÇURSUN
Merhabalar
Umarım şu sıcak yaz günlerinde iyisinizdir.
Zira sonbahar gelmek üzere benden söylemesi siz bilisiniz sakın kış mevsimi girdiğinde bana şikayet etmeyin çok soğuk odun du kömürdü diye tabi kış mevsimin de bir başka güzelliği var canım odun kömür sobasını yakacaksınız sıcacık bir ortam çaydanlıkta sobanın üstünde oh afiyet olsun sevdikleriniz de yanınızdaysa değmeyelim keyfinize Allah içinize sindirsin.
Sonbahar girmek üzere hanımlarımız kış hazırlıkları yapıyorlar elleri öpülesi hanımlar evlerin iç işleri bakanı erkeklerin yüz akıdır onlar.
Karınca gibi çalışırlar yazın kışa hazırlık yaparlar kilerleri hep doludur hanımların, acil misafire karşı hep tetiktedirler.
Ne mutlu o annelere o hanımlara ki her işi yaparken, ne evini ne eşini nede çocuklarını ihmal ederler. Şimdilerde öss yolcuları vardır onların hayatlarının tek gayeleri tek amaçları sadece çocukları ümitleri yarınları gelecekleri yürüyen ayaklı umutlardır her bir evlat.
Can dan öte candırlar onlar.
Hangi şehir de hangi üniversite kazanıldı ise oralara yolculuk başlayacaktır.
Alevin külleri gibi savrulacaktır çocuklarımız el bebek gül bebek büyüttüğümüz çocuklarımız.
Bir bardak suyu bile isteyemediğimiz, kızımız yada oğlumuz artık kendisi pişirip kendisi yiyecektir Yemesine de o annenin boğazına dizilecek her lokmada ah evladım diyecek keşke yanımda olsa da sarsam sımsıkı oğlummm kızımmm desem ama demeyin öyle neden mi peki söyleyeyim.
Canım anneler kıymetli babalar evlatlarımız büyümüştür artık kanatları vardır uçmak için, işte bu kanatları hala tutarda salmazsanız çatlar sıkılır kopar ve kırılır nasıl ki kıyafetleri her dönem beden beden büyüyorsa, ayakkabı numarası sayı sayı giderek yükseliyorsa, oda büyüyor inanın ki o artık bir birey 18 yaşında kocaman delikanlı bakmaya kıyamadığınız güzeller güzeli dünya tatlısı kızınız, inanın ve güvenin.
Siz şimdi Onları alın karşınıza, ihtiyaç listesi yapın, anneanneler, babaanneler, dedeler, haberiniz olsun torunların ihtiyaçları vardır. Gücünüz neye yetiyorsa, ama bir mendil, ama bir havlu, ama bir çorap. Kıyıda köşede sizin hediyeleriniz vardır. Ben bilirim. Onlardan sarın bir kağıda, israfa kaçmadan torunun eline verin sen büyüdün artık uçmak zamanı geldi deyin, iyi sakin emin ve kendine güvenmesini öğütleyin, ben seni seviyorum ve sana güveniyorum deyiverin sarılın sımsıkı.
Kıymetli babalar .
Canım anneler, evlatlarınızdan ayrılacağınız bu günlerde ne olur onlara tam destek verin karşılıklı sohbetler yapın, sık sık onlara çok güvendiğinizi çok sevdiğinizi, sizi öss yi kazanarak sevindireceklerini, okullarını başarıyla bitirip gelmelerini örnek bir evlat olmaları gerektiğini artık hayatta tek başlarına olduklarını ama gölge gibi onları takip edeceğinizi söyleyin.
Hayatın acımasız olduğunu,
kötülüklerle iyiliklerin bir savaş halinde olduğunu,
ama her halükarda onların hep iyilerden yana olması gerektiğini anlatın.
Başlarının her sıkıştığında, problemini önce kendisinin çözmesi gerektiğini, ama onları aşan meselelerde ise her zaman yanlarında ve arkalarında olduğunuzu da söylemeyi ihmal etmeyin tabi ki
Gök kuşağını biliriz hepimiz rengarenktir. Sanki hayatın bütün renklerini taşır üzerinde, hepte yağmur ve fırtınadan sonra çıkar karşımıza hiç dikkat ettiniz mi? Sakinlik ve huzur verir insana.
Kendimizi onun üzerinden aşağı doğru kaydırmak dertlerden arınmak, yada altından geçmek, her derdi her tasayı ona bırakmaktır asıl hedefimiz ama işin aslı o kadarda basit değildir. İşte artık evlatlarımız gökkuşağının altından tek başına geçecekler ve tüm hayatın renkleriyle buluşacak ve tanışacaklardır . Hani ilkokulda ilk mum boyalarıyla tanışmışlardı ya, işte siz yardım ediyordunuz, taşırmadan boyamasına düzgün olmasına, şimdi o mum boyalar da büyümüştür. Gün gelip kırmızı olacaktır, gün gelip siyah olacak. Gün gelecek mavi olacaktır Allah hep masmavi bulutsuz bir gök yüzü gibi tertemiz gelecek sağlasın çocuklarımıza, Yüce Allaha kul peygamber efendimize ümmet hayırlı evlat vatana millete saygılı dürüst bir insan olması dilek ve temennilerimle.
YORUMLAR
Saygı değer arkadaşım.
Bir eğitimci olarak geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin geleceğe hazırlanmasındaki değerli tespitlerinizi biz okurlarınız ile paylaşmanız takdire şayan bir sorumluluk ve hassasiyet gerçekten her anne ve babanın dikkate alması lazım gelen göz ardı edilemeyecek kadar önemli bir konu. Bu değerli çalışmanız ve paylaşımınızdan dolayı sizi tebrik eder, çalışmalarınızın devamını dilerim.
allah hep masmavi bulutsuz bir gök yüzü gibi tertemiz gelecek sağlasın çocukalrımızayüce allaha kul peygamber efendimize ümmet hayırlı evlat vatana millete saygılı dürüst bir insan olması dilek ve temennilerimle
===
Mukemel dileklerin için yüreğinden dökülen güzellikleri bizlerle paylaştığın için sonsuz teşekkürler,
Kutluyorum güzel yüreğini,değerli kalemini,
Sevgilerimle,