- 4639 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Sağlıklı Yaşam İçin
" Dumanını yel, parasını el alır."
Halk arasında söylenmiş ne kadar doğru bir cümle.Sigaraya zerre kadar itibar etmemiş ,heves duymamış hatta içen insanlarla bile dostluğu muhabbeti olmamış biri olarak, ben de SİGARAYA HAYIR! diyorum.
Bu denli yararlı bir projede Emrah beyi yalnız bırakmak olmaz,kendisine teşekkürlerimi sunuyorum .
Yaşam, Allah tarafından bizlere sunulmuş değeri paha biçilmez bir armağan. Bedenimiz ise emanet, peki neden o emanete iyi bakmıyoruz ?
Sigara içenlerin en geçerli bahanesi:
"Sıkıntımı hafifletiyor,hayat yaşam koşulları zor stresimi gideriyor." Madem azaltıyor defalarca neden paket paket sigara tüketiyorsun güzel insan?
Gerçekten hiç akıllıca değil !
İnsan, sağlığının kıymetini kaybetmeden bilmeli çünkü bir daha dünyaya gelme gibi bir lüksümüz yok.Sonradan ah vah etmenin hiçbir faydası da yok ! Binlerce insan sigaranın yol açtığı hastalıklardan başta akciğer kanseri olmak üzere hayatını kaybediyor.Neden? Değer mi peki?
Artık daha duyarlı olma zamanıdır !
Gelecek neslin daha sağlıklı olmasını istiyorsak, sigara denen sahte dostu kolunuza takıp aynı yolda yürümeyin ! Bu güne kadar size ne faydası dokundu ki bundan sonra...
Bugün çok geç değil, yeniden hayata merhaba demek istiyorsanız gelin , sigarayı bırakın.İsterseniz başarırsınız yeter ki kendinize inanın!