- 661 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
111 - KÖTÜLÜK
Onur BİLGE
Oğlunun kenevirlerini kökleyip parçaladığım kadın, annemi kendisine yakın hissediyor, ne olursa olsun, her fırsatta canını bize atıyor, iki laf edip, rahatlıyor, birazcık soluklanıp gidiyor. Genellikle gelinini çekiştiriyor. Bir gelin ki taş bebek kadar güzel! Balıketinde, akça pakça... Her gece sarhoş gelen kocasından çekmediği kalmadığı gibi bir de kaynanasından çekiyor. Mümkün olduğu kadar evde durmamaya çalışıyor. Almış çocuklarını, köye, anasının babasının yanına gitmiş. Biraz hava değişikliği... Birkaç gün dayaktan kurtulacak, kafasını dinleyecek, anacığıyla dertleşecek, dayanma gücü alacak, tekrar gelecek.
Komşudur; gelecek, gidecek... Hoşlansak da hoşlanmasak da... Ablam ondan ne istiyor, bilmiyorum. Kadın da az değil! Tipik mahalle karısı... Herkese dokunan lafları var. Ağzına geleni
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 5
OYUN - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Demek ki bizim ayaklı bilgisayarımıza kötülük de yüklenmiş !
O zaman kendimizi kollamamız gerekiyor. Fakat galiba biraz erken davranmak gerekiyordu....
Çocuklar o kadar temizdir işte ; iyiliği de öğretebiliriz, kötülüğü de..Aslında büyüklerdir iyiliğin de kötülüğün de gerçek mimarları....Kim yüklemişse o kötülük programını, odur gerçekte kötülüğün sorumlusu, değil mi Semiray ?
Aslinda cok sey diyor ablaya..
"Kizim sana soyluyorum,gelinim sen anla !" misali...
Semiray, yurumeye yeni baslayan bir bebek henuz..Kendi istegiyle ya da baskalarinin yaptirimi ile yerine getirdigi her is;onun basarisi..Yaptigi basarilarin sonucunda; ya ovgu ya sovgu alacak..Ovgu aliyorsa;iyiyi,sovgu aliyorsa;kotuyu olusturacak belleginde..
Guzel yaklasimli bir oyku okudum..Tesekkurler.