- 931 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜLDEN DUALAR [21]
Esirgeyen ve bağışlayan Allah’ın adıyla...
İnsana bir zarar dokunduğunda bize yalvarır. Sonra ona tarafımızdan bir nimet verdiğimizde, "Bu, bana ancak bilgim sayesinde verilmiştir" der. Hayır, o bir imtihandır. Fakat onların çoğu bilmezler. (Zümer:49)
Bunu kendilerinden öncekiler de söylemişti ama kazandıkları şeyler onlara hiçbir yarar sağlamamıştı. (Zümer:50)
Nihayet kazandıkları şeylerin kötülükleri onlara isabet etmişti. Onlardan zulmedenler var ya, kazandıkları şeylerin kötülükleri onlara isabet edecektir. Onlar Allah’ı aciz bırakacak değillerdir. (Zümer:51)
Bilmediler mi ki, Allah rızkı dilediğine bol bol verir ve (dilediğine) kısar. Şüphesiz bunda inanan bir toplum için elbette ibretler vardır. (Zümer:52)
De ki: "Ey kendilerinin aleyhine aşırı giden kullarım! Allah’ın rahmetinden ümidinizi kesmeyin. Şüphesiz Allah bütün günahları affeder. Çünkü O, çok bağışlayandır, çok merhamet edendir." (Zümer:53)
Ya Rab,
Bizleri tövbe eden ve
Tövbelerinden dönmeyenlerden eyle!
Not: Bu günleriniz nasıl hayırlı ise yaşayacağınız günleriniz de böylesine hayırlı olsun.
Her bir paragrafta geçen Kur’an ayetlerin sure ve numarası parantez içinde verilmiştir.
Tarih: 02.07.2007
Saat: 12:10
YORUMLAR
De ki: "Ey kendilerinin aleyhine aşırı giden kullarım! Allah''ın rahmetinden ümidinizi kesmeyin. Şüphesiz Allah bütün günahları affeder. Çünkü O, çok bağışlayandır, çok merhamet edendir." (Zümer:53)
merhameti sınırsız rabbim...çok günahlar işledik...sen affet...sen ki rahmansın rahimsin...
tebrikler dostum...