- 2083 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Gözünüz aydın Müslümanlığınız kalmadı artık! !
Bu işi yapanlar alınlarını secdeye nasıl koyabiliyor çok merak ediyoruz.. Önceden beri bildiğimiz, fakat elimizde belge olmaması sebebiyle haber yapmadığımız bir olayı elimize belge geçtiği için artık açıklıyoruz.
2002 yılında Milli Eğitim Bakanlığı komisyonu tarafından çıkarılan ilkokul 5. sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi kitabında Kelime-i Tevhid’in sonu yok!
Nasıl olur demeyin, aynen şöyle yazıyor: “la ilahe illallah “ bu kadar.. Gerisi yok.. Oysa tamamı nasıldır: “la ilahe illallah muhammeden resulullah”
Attıkları kısım ‘ Muhammed Allah’ın elçisidir” kısmı...
Diyeceksiniz ki ne var bunda? Çok şey var.. Hz. Muhammed’i peygamber olarak görmeyenler kimler? Hıristiyan ve Yahudiler.. Peki Fethullah Gülen Hocaefendi’nin başı çektiği “Dinlerarası Diyalog” projesinde kimlerle masaya oturuyoruz? Hıristiyan ve Yahudilerle.. Hoşgörü çerçevesinde dinimizde Hıristiyan ve Yahudileri kızdıracak bazı bölümlerin söylenmemesinin daha iyi olacağını köşesinde yazan kimdi? Gülen Cemaati’nin yayın organı Zaman Gazetesi’nin yazarı Ali Bulaç.. Kitabın basıldığı 2002 yılında kim iktidara geldi? Akp...
Hadi şimdi taşları siz yerine koyun..
Kitapta değiştirilen kısımlar sadece bu kadar değil.. Birkaç örnek daha verelim:
İbrahim Suresi 41. Ayet ‘te geçen “müminler” kısmı (yani iman edenler, yani Müslümanlar) değiştirilerek “Dinler Arası Diyalog projesi kapsamında “inananlar” olarak (yani her dinden olursa olsun yeter ki inanan olsun) değiştirilmiştir.
Aynı ayetin “ yarabbi, kafirlere karşı bize yardım et” kısmı da çıkartılıyor.. Çünkü kafir ve zalim çağımızda da değişmiş değildir. Dinlerarası Diyalog masasındaki diğer taraftakilerdir bunlar...
Ayrıca Prof.Dr Mehmet Bayraktar’ın açıkladığına göre de komisyona ayetlerin normal hallerinin ‘Dinlerarası Diyalog” projesine karşı olduğu gerekçesiyle teklif verilmiş ve kabul edilmiştir.
Aynı yıllarda A.B.D’nin Ankara Büyükelçisi Nick Edelman’ın da Cuma hutbelerindeki bazı ayetlerin Irak’taki direnişe destek verici tarafları bulunduğu için değiştirilmesini teklif ettiği de belgede yazılıdır...
(Kynk: Prof.Dr.Mehmet Bayraktar - İslami Araştırmalar Dergisi cilt 20 sayı 3)
Yıllardır biz her köşede, her yerde bağırdık. Dedik ki Gülen Cemaati dini değiştiriyor, bunlar misyonerlerin kuklalığını yapıyor, dinlemetedik!
Şimdi buyrun bakalım, çocuklarınız yarın ’MUHAMMED RESÜLULLAH’ demicektir/diyemicektir!
Neden?
Çünkü ilkokulda Islam dininden sadece’ La ilahe illallah’ kısmını alıp, ’Muhammed Resülullah’ kısmını atıyorlar, bunu ne için yaptıklarını açıklamama sanırım gerek yok.
Biz şurada uydurma iki hadisi düzeltelim diye iki kelime edince, ne kafirliğimiz ne de insanlığımız kaliyor.Elin misyoner kurumu ve cemaati kalkıyor, Muhammed Resülullah kısmını kaldırıp, kelimeyi tevhidi kaldırıyor ve buna kimsenin gıkı çıkmıyor.
Nasıl Müslümansınız siz?
Nasıl oluyorda siz bu sapkınlığa alet olabiliyorsunuz?
Nasıl oluyorda ’Ilımlı islam’ diye ortaya saçma kavram atanlara sözünüzü yükseltemiyorsunuz?
Ne zamandan beri bu Müslümanlık hristiyan ve yahudi misyonerlerin elinde kukla haline geldi?
Utanın!
Gülen cemaati ve onun yandaşları kalkıyor, Ibrahim suresindeki ayeti tahrif ediyor, tüm dünya bunu biliyor ve siz susuyorsunuz.
Ve yine yazıklar olsun bizlere ki, böyle maske bile takmadan apaçık Islam dinini tahrif edenlere göz yumduk ve bu hale getirilmesine engel olamadık.
Sözüm Gülen Cemaatine, bana bundan sonra gelipte, biz islami savunuyoruz demeyin!
Daha kelimeyi tevhide sahip çıkamayıp, birkaç ayeti ’ Diyalog adına’ satanlarla is birliği yapan sizler, hangi yüzle gelipte bana Islami savunacaksınız?
Yazıklar olsun bizlere ki meydanı sizin üstadlarınıza bıraktık...
Gözünüz aydin, Müslümanlığı yıkmayı becerdiniz...
Ama buraya kadarmış..Artık maskeniz düştü...
Sizlerin inadina tüm Kuran Erlerini çağırıyorum..Hep beraber kelimeyi tevhiti, bir müslümana yakışır şekilde zikredelim!
LA ILAHE ILLALLAH, MUHAMMEDDEN RESÜLULLAH
Mustafa Çelebi
YORUMLAR
Sayin Nezir bey, Ben size dikkatlice okursaniz Nurcu yahut Fethullahci demedim! Nurcu yahut fethullahcilarida ayni sekilde karsilicakmisiniz dedim..Siz bundan Nurcu yahut fethullahci cikariyorsaniz bu sizin kendi sahsi görüsünüzdür..Ben demedigimi biliyorum ...
Neyse gelelim simdi risaleyi Nuru okuyupda yanlis birsey bulamamaniza..Efendim, ben bu konuda daha bircok yazi yazacagimi belirteyim...
Buna ragmen size hem Atatürke deccal demesini hemde bir kücük demet sunmak isterim...
Sizde bana lütfen bunlar Risalede geciyormu gecmiyormu söylerseniz, en azindan herkes burda bir fikir sahibi olur diye düsünmekteyim..
“Ölmüş gitmiş dünyadan ve hükümetten alakası kesilmiş bir adam hakkında otuz sene evvel bir Hadis–i Şerif’in ihbariyle Kur’an’a zararlı bir adam çıkacak demiştim.Sonra Mustafa Kemal’in o adam olduğunu zaman gösterdi.
(Emirdağ Lahikası I/278,Yirmiyedinci mektuptan Sabık Reis–i Cumhur’a ve üç makama gönderilen istida)
“...Lozan Muahedesinde söz veren ve pek şiddetli ve dehşetli hücumlarına rağmen hiçbir hakiki Müslüman Türk’ü Protestan yapamayan ve Millet–i İslam için pek zararlı olduğunu ef’aliyle ispat eden ve Hadis– Şerif’in haber verdiği o müthiş şahıs kendisi olduğunu(yani Deccal, y.n) hayat ve mematiyle gösteren Mustafa Kemal’e bir mahrem eserde ‘din yıkıcı Süfyan’ dediğimizi (...)”
(Emirdağ Lahikası I,50–51;Yirmiyedinci Mektuptan Mahkeme–i Kübra’ya Şekva ve Müdafaatın Bir Haşiyesi olan Parçanın Hülasasıdır, Ayrıca Müdafaalar, 226–227)
Simdide gelelim kücük bir demete ..
Şualar, Birinci Şua, Yirmi ikinci Ayet ve Ayetler, c. I, s. 841’de geçen;
“Resailin Nur denilen otuz üç aded Söz ve otuz üç aded Mektub ve otuz bir aded Lem'alar, bu zamanda, Kitabı Mübin'deki âyetlerin âyetleridir”.
Risaleyi nura ayet diyormu burda ?
Barla Lahikası, Yirmi Yedinci Mektub ve Zeyilleri, c. II, 1415. de geçen;
“Mübarek Sözler şübhesiz Kitabı Mübin'in nurlu lemeatıdır. İçinde izaha muhtaç yerler eksik olmamakla beraber küll halinde kusursuz ve noksansızdır”.
Burda acaba kusursuz ve eksik olan dedigi nedir?
Yine Hz. Ali (r.a.) ahir zamanda "Risale-i Nur"u dua ile Allah'tan niyaz ediyor, "Risale-i Nur'u medhü sena ediyormuş.
Sikke-i Tasdik-i Gaybi. sekizinci şua
bu külli yalandir..Hangi rivayete dayaniyor bu?
Öyle ya , Said Nursi bunu yaziyorsa bir rivayete dayanmis olmasi gerek..Ama böyle bir rivayet yoktur islam sinirlari icinde..
Neyse bunlar yeter diye düsünmekteyim.
Bunun yani süre Kelimeyi Tevhit getiren herkes Laik Düsmani ise, o zaman Camide ve ezanlarda her zaman yapilan cagirida bulunan müezzinlerin cümlesi Laik Düsmani olmasi gerekir!
Saygilarimla...
Sanılarınızda sizi yanıltıyorum.
"Birileri yarin Nurculuk üzerine, yahut Fethullah Gülen üzerine bir yazi asinca ayni tepkiyi verecekmisiniz? Ben saniyorum ki hayir " Bunda da sizi yanıltıyorum. Yukardaki yazılardan beni hemen "Nurcu veya Fethullahçı" ithamıyla yargıladınız. Yanıldınız. Cümlelerimin arasında farklı bir "Yargılama" seçemediniz. Neden?Neden ?Neden? Bunu okumadan anlamadan şahıslara göre değerlendirmenize bağlıyorum. Çünkü:
Ben her türlü kitabı okurum, acizane, akademik de bir formasyon almış durumdayım. Osmanlıca'mda gayet iyi. Her kitabı okuduğum gibi, Risale-i nurları da mudakkik gözüyle okudum . Şimdi el insaf diyeceğim; o kadar risale içinde Said Nursi'nin yargılanacağı bir kelime bulamadım( Zaten Cumhuriyet kurulalı sürekli mahkemelerde dolaşmış, Cumhuriyete aykırı bir şey bulamadıklarından berat etmiş). El insaf yani! Fakat Nurcuların şahsi söylemlerine ve hatalarına gelince eleştiririm, dile getirmeye çalışırım. Şimdi diyeceksin ki "Nurcusun" el insaf yani, değilim.
Sonra "...Türk Cumhuriyetin kesinlikle Laik olmasi gerektigini savunanlardanim" diyorsun ve "Sizlerin inadina tüm Kuran Erlerini çağırıyorum..Hep beraber kelimeyi tevhiti, bir müslümana yakışır şekilde zikredelim!
LA ILAHE ILLALLAH, MUHAMMEDDEN RESÜLULLAH" sloganı ile " hem laiksin hem de bir zaman TV'lerde tellallık yapanlar gibi elinde bayrak bağırıyorsun. " Ne bu turşu, bu ne maydonoz?"
"Asil Cumhuriyeti yikmak isteyen, ve Atatürkü Deccal olmakla suclayan Said Nursi bilakis kendisidir"
sözlerine de "Git Allahı'nı seversen başka işin mi yok!" Bir ipat ediniz, ispat ediniz, ispat ediniz... Sayfa sayısından, paragraf ına kadar tespit gösteriniz... Git Allahı'nı seversen başka işin mi yok!" şahısların hatalarıyla iftira atmayınız.
Sizin diğer yazılarınızda da buna benzerlikler gördüm. Besbelli ki size özel görevler verilmiş.
Geniş düşünmeli, şahıslara takılıp kalınmamalı.
Bir şey yazılacaksa yapıcı olunmalı, düzeltilmeli, kırılmamalı!
Bu toplumun bir arada tekamül etmeye ihtiyacı var.
Vel hasıl bu, epey uzayacağa benzer. Çünkü herkesin kalemi belli, mürekkebi başka...
Sayin Nezir Cakmak,
Öncelikle bu sayfa edebiyat ve kültür adina ise o zaman her türlü düsünceye yer verilmesi gerekilir. Birileri yarin Nurculuk üzerine, yahut Fethullah Gülen üzerine bir yazi asinca ayni tepkiyi verecekmisiniz? Ben saniyorum ki hayir . Tabi en dogrusunu öncelikle ALLAH sonra siz bileceksiniz bu konuda.
Simdi gelelim söylediklerinize..
Öncelikle ben kimseye küfür etmedim!
Kimseyi hakir görmedim!
Kimseye karsi cephe almadim!
Kuranin esaslarindan olan Kelimeyi tevhidi kaldirip atan kisilerin yaptiklarini yazmaya calistim.Sayet biri küfür ediyorsa o zaman bu sacmaligi yapanlardir.
Kaldi ki ben Seriat diye bagirmam, tam tersine Türk Cumhuriyetin kesinlikle Laik olmasi gerektigini savunanlardanim..
Asil Cumhuriyeti yikmak isteyen, ve Atatürkü Deccal olmakla suclayan Said Nursi bilakis kendisidir!!
Saygilarimla
Kelime-i tevhidin hiçbir kısmını söylemeyenler de var.İkinci kısmında bazı değerli halifelerimize öncelik verenler de var.Neyin ne için yazıldığını buraya aktarılanlar kadarıyla anlamamız mümkün değil.Örneğin Kelime-i şehadeti nasıl yazmış o kitap?Onu doğru yazmışsa orada da Muhammeden Resulullah geçiyor ki bu yazının hiç bir anlamı kalmıyor o zaman.Ya da orantısız bir suçlama gibi görünecek yazı.
Hepsinin ötesinde ülkemizde de İslamiyeti farklı algılayanlar var.Her türden inanca saygı duymalıyız.İslam dışı inançlara da tabii ki saygı duymamız gerekiyor.
Dur hele bu taarruz ve tahakküm yakışmıyor! Ben bu siteyi siyasetten, karalamalardan ve husumetten uzak bir site zannediyordum. Yine zannediyorum burası edebiyatın ve sanatın sergilendiği bir yer. bakıyorum da bu sitede yazarlar şairler var ve yazdıklaından kimin ne eğilimde olduğu belli. Tebrikler site kurucularına ki, bu sitede sağcısını solcusunu, dinlisini, dinsizini ve aşağı yukarı her çeşit zihniyetteki sanatçı ruhlulara yazdırmayı başarmış. Tutmuş sen hakaret ediyorsun. Slogan atıyorsun. Sanki Lale Devri Yeniçerisi " Din elden gidiyor, az daha cesaret "Şeriat isterüüüük" diyeceksin. Kışkırtma, proveke etme, sövme, sayma! Eee tutup o da size sövmesin. Burada sadece sen mi varsın? Burda ateist bir sanatçı " haklısın çocuklarınız yarın ’MUHAMMED RESÜLULLAH’ diyemeyecekler"diye sana destek mi verecek.
Bir de son ksımda "Kuran Erlerini çağırıyorum..Hep beraber kelimeyi tevhiti, bir müslümana yakışır şekilde zikredelim!
LA ILAHE ILLALLAH, MUHAMMEDDEN RESÜLULLAH" provakesi yok mu???
Kendinizi EMİR EL MÜ'MİNİN mi zannediyorsun.
Şimdi diyeceksin ki Sen "FETHULLAHÇISIN" hayır değlim.
Yazılacaksa bu sitenin keyfiyetine uygun yazılmalı! Yoksa yanılıyorum muyum? Burada her şey yazmak serbest mi?
Şu olabilirdi: Olaylar tespitler ve çarelerini yazmak size yakışırdı.
SANATÇI DAVA ADAMIDIR, DEVA ADAMIDIR!
Nezir ÇAKMAK tarafından 7/26/2009 11:14:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Nezir ÇAKMAK tarafından 7/26/2009 11:17:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yıllardır biz her köşede, her yerde bağırdık. Dedik ki Gülen Cemaati dini değiştiriyor, bunlar misyonerlerin kuklalığını yapıyor, dinlemetedik!
Şimdi buyrun bakalım, çocuklarınız yarın ’MUHAMMED RESÜLULLAH’ demicektir/diyemicektir!
Neden?
Çünkü ilkokulda Islam dininden sadece’ La ilahe illallah’ kısmını alıp, ’Muhammed Resülullah’ kısmını atıyorlar, bunu ne için yaptıklarını açıklamama sanırım gerek yok.
katıldım
her tümcene
sevgili yazar.
ve ne mutlu
duyarlı yüreğine.
saygılarımla.