- 1804 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KİM YALANCI,KİM GERÇEKÇI..!
Sigaramı içime çekerken kendi kendime düşünüyorum , Hayatmı yalancı insanlarmı yada her şey o kadar basitmi ..Bir insan aşıkken bir başka insanı nasıl seve biliyor aklım fikrim almıyor dürüst olmak mertçe söylemek en azından yaşanılanlara saygı göstermek bu kadar zormu, Değil tabiki ama bunu becermek önemli iki insanı idare etmek kolay değildir hele her iki insanada aynı kelimeleri söylemek yanı papağan gibi ezberlenen sözleri kullanmak pekte kolay olmasa gerek peki altında yatan gerçek ne neden bunu seçmiştir kişi sebeb nedir vicdanmı yoksa çıkarmı , yoksa insanoğlu artık bu kadar acizmi gerçeklere dönmekte . Eğer kimseye bağımız yoksa ve kendi başımıza kararlarımızı vere biliyorsak sonucu ne olursa olsun seçimi biz yapıyorsak açısınada tatlısınada biz katlanmalıyız . Bunun altında başka sebeb ve mana çıkarmadan biz katlanmalıyız birine söz verdim diye hayatımızı zehir etmemeliyiz kimi seviyorsak kimle olmak istiyorsak bunu biz belirlemeliyiz , Şapkayı önümüze koyup geleceğimizi biz seçmeliyiz ne birine söz verdim diye yanlış kararlar alarak nede bir başkası üzülecek kırılacak hesablarını yaparak bir sonuca varamayız çünkü yaşam ve hayat bizim kararlarda bizim olmalı biz nasıl mutlu olacaksak bunu belirlemekte bize düşer… Ben artık sevdalara inanmıyorum çünkü o kadar basitleşmiş kirlenmişki yıka yıka kirler çıkmıyor. Bir bardağı yere atın kırın un ufak olsun ve pişman olup tekrardan birleştirin eski haline dönermi ? Dönmez çünkü izleri kalmıştır. Eski sevdalara bakınca duyunca ne çok temiz şeyler varmış diye düşünüyorum kimse kimseyi kırmadan incitmeden sevdaya verdiği emeğin arkasında durup mücadele eden sevdalar varmış şimdiyse her şey çocuk oyuncağı gibi bu gün seni seviyorum yarın bir başkasına aşık oldum bu kadar kolay yanı , Peki aşk ne ? Sevgi ne ? ikişide aynı şey değilmi hala çözemedim çözmekte zor .. eee nede olsa artık sanal bir dünyada yaşıyoruz gerçeklerimizi duygularımızı kaybettik , Her şey ortalık mali gibi gözler önünde .Kim kime aşık , kim kimi seviyor , kimin eli kimin cebinde belli değil …
Hayat laylaylom olmuş çıkmış kimine göre sevda kutsal bir emek kimine göre ben elde edeyimde ne olursa olsun hesabı içinde , Ve bu böyle sürer gider her günün değerini kıymetini bilin sevdiklerinizi elinizde tutmayı çıkarsızca amaçsızca sevin çünkü hayat çok kısa bir nefes alımı kadar yaşam ve olum, kaybetiklerimizin kıymetini kaybettikten sonra bilirsek bir anlamı kalmaz önemli olan beraber yaşarken her şeyin kıymetini bilmeli insan ..O yüzden hayatmı yalancı bizlermi gerçek çözümü olmayan bir bulmaca gibi hayatınızda çözülmesi olmayan bulmacalar olmaması dileğimle …
Gül özcanlı ...
YORUMLAR
ÇOK DOĞRU SÖZLERDİ YAZDIKLARINIZ GÜL HANIM
İNSANLAR SANAL ALEMDE BİRBİRLERİNİ NİYE KANDIRIYORLAR SEVİYORUM ÖLÜYORUM DİYE NİÇİN ÇIRPINIYORLAR BENDE ANLAMIYORUM ARTIK KADINLARINDA AİLEYE YUVAYA SAYGISI KALMAMIŞ AMA ŞUNU DA BİLSİNLER Kİ YUVA YIKANIN YUVASI OLMAZ ÜSTELİK KENDİLERİ DE ORTALIKTA KALIR YAZINIZ ÇOK HOŞTU ELİNİZE SAPLIK KUTLARIM SİZİ SEVGİLERİMLE
Hayat laylaylom olmuş çıkmış kimine göre sevda kutsal bir emek kimine göre ben elde edeyimde ne olursa olsun hesabı içinde , Ve bu böyle sürer gider her günün değerini kıymetini bilin sevdiklerinizi elinizde tutmayı çıkarsızca amaçsızca sevin çünkü hayat çok kısa bir nefes alımı kadar yaşam ve olum, kaybetiklerimizin kıymetini kaybettikten sonra bilirsek bir anlamı kalmaz önemli olan beraber yaşarken her şeyin kıymetini bilmeli insan ..O yüzden hayatmı yalancı bizlermi gerçek çözümü olmayan bir bulmaca gibi hayatınızda çözülmesi olmayan bulmacalar olmaması dileğimle …
hayat işte.
bazı kıyılarında acılar dalganır
bazı kıyılarında mutluluk fışkırır.
bazı kıyılarında ise
bilinmezlikler
yalnızlıklar eser.
saygımla.