- 527 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
İmam Hatipler meselesi
Çok şükür(!) hükümetimiz İmam hatiplerin önünü açtı. Artık bundan böyle imam hatip mezunu gençlerimiz istedikleri üniversiteye girebilecekler(!)Hükümet temsilcilerine ve YÖK yöneticilerine ne kadar teşekkür etsek az…
Ülkemizin, hükümetimiz ve YÖK başkanımız tarafından artık önü açıldı(!) Bundan böyle devletin bütün kademelerinde İmam hatip mezunlarını görebileceğiz(!) Çünkü artık imam hatip mezunu gençler bütün üniversitelere girebilecekler(!)
Hani atalar;”İnsan aklı nisyan ile maluldür.”diyorlar ya! İnsanımız dün olanları unuttu, bu gün hala inancını temsil ettiğine inandığı İmam Hatip Okullarının önünün açıldığını zannederek seviniyor. Hâlbuki bir düşünse! Kendi çocukları bile nerelerde okuyor. Yahut hangi endişelerle hangi okullara gönderdi? Gazetelerin sayfalarında ve TV’lerin ekranlarında hep bu konu tartışılıyor.
Bu gün İmam hatip okulu diye bir okul mu kaldı ki, insanlar tartışıyor. Sonra neyi tartışıyorlar ki? Sekiz yıllık kanunla zaten otomatik olarak orta kısmı ortadan kalktı, katsayıda olsa girebileceği okulların sınırlı olması ve okul mezunlarının imam-hatip ve müezzin olmalarının önü de kapatılınca insanlar zaten çocuklarını bu okullara göndermiyorlar. Dün binlerce öğrencisi olan okullar bu gün birkaç yüz öğrenci ile hayatlarını devama çalışıyorlar. Onlarda bari lise falan bitinsin denilen fakir-fukaranın çocukları.
“İmam Hatip okullarının önünü açtık.”diye tribünlere seslenenler, ancak kendi oy kayıplarının önünü kapatmak sevdasındalar. Çünkü önü açılacak okul falan kalmadı.Asıl mesele bu(!?)
YORUMLAR
milletin silahı ile milleti korkutan darbeci cunta temizlenmeden,değil ileri adım atmak geri gitmekten kurtulamayız.tesbitinizde haklısınız.
at gözlüğü ile yani parti pırtı gözlüğü ile olayları
değerlendiren herkesi kınıyorum.hangi parti olursa olsun farketmez.hepsinin derdi oy değil mi?
Çok doğru diyorsunuz, öncesinde İmam Hatip Okulları bitirme adına tüm meslek bölümleri kıyıma uğramıştı. Ülke gelişimi ekonomisi için çok önemli olan sanat okullarıda erozyona uğradı Hiç değilse onlarında madduriyeti bitmiş olacak tüm Meslek Liselerinde okuyanlar istedikleri bölümlere girebilsinler ki meslek okullarıda ilgi görebilsin
Gönlünüze sağlık
selam ve saygılar