- 711 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DUALARIM SANA
Seni sevmişmiydim bilemiyorum. Belki de bir nevi hayranlıktı benimkisi. Şundan eminimki sensiz hayatın pek te tadı yoktu. Senin o cıvıl cıvıl halin, küçük bir kız çocuğu gibi kıpır kıpır oluşun bakışındaki o muzip ifade, bilemiyorum belkide onlara kapılmıştım.Seni görmeden duramıyordum. Hani sen karşımdayken bakışlarımdan utanırdında yanakların pembeleşir başını öne eğer gözlerini kaçırırdın ya, işte o mahçup gülümseyişlerinde ortaya çıkan gamzelerin, aah!..O gamzelerin. Şimdi düşünüyorumda sen aslında çok güzel değildin, fakat o kadar çocuksu o kadar tatlıydınki öylece yolunu gözlerdim...Sevmişmiydim?...Biliyormusun hâlâ emin değilim....Kahretsin!...Bir şeyden eminim ki sen beni çok sevdin fakat ben seni kırdım. Sonra anladım ki ben seni o gün kaybetmişim.Hayatıma yine devam ediyorum yeni bir ev aldım bir de araba, neye yararki hayatım bomboş...Beddua mı ettin nedir bir yuva kuramadım. Hani seninle hayal kurardık. Bir evimiz olacaktı ama bizim evimiz öyle pembe panjurlu klasik hayal evlerinden değildi. Bizim evimiz deniz kenarında olacak dalga sesleri ninni olacaktı. Bak gördünmü yine güldürdün beni. Seni düşünmek bile gülümsememe yetiyor.Hatırladımda ben sana " Çocuk aşkım benim ninnisizde uyuyamazmış." Dediğimde yüzünün ifadesi geldi aklıma şimdi. Komik şey seni......İçim acıdı birden niye kaybettimki seni ben? Duydum evleniyormuşsun, hayırlı uğurlu olsun. Sen mutlulukların en büyüğünü hak ediyorsun. Dilerim boy boy çocukların olur ama söz ver hepsi kız olacak ve sana benzeyecek......Saçmaladım işte kusuruma bakma sen. Evleneceğin adamı çok seviyormuşsun umarım hak ediyordur. Hayalindeki ışıl ışıl yuvaya sahip olman dileğimdir.
Tatlı şımarığım...Özlemimmm...Kıymetini bilemediğim...
Sana yağmur damlalarına yüklediğim mutluluk dualarımı gönderiyorum.
Hoşçakal.............................................
YPRKDKM.