- 792 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
30 Mart sabahı
Baharın gelişiyle bugünlerde havalar ısınmaya başladı nedeni ise ülkemde seçimler var. Seçimler her yerde gece ve gündüz tüm hızıyla sürmekte ve kendini ifade edebilme çabaları izlenmekte gerek görsel kanal ve yazılı, gazete çat kapı dolaşan adayları görmekteyiz
29 Marta kadar devam edeceği malumunuzdur Sincan da, da çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor rüzgârın hızı zaman, zaman kesilse de yönü hiç değişmeyeceğe benziyor bu rüzgâr vatandaşın gücünü yanına almış kendine yakın gördüğü bu iktidarın rüzgârı ülkemi tamamen kucaklamış, ülkem de mevcut iktidarı benimsemiştir.
Bana göre kısırlaşmış muhalefet ve denenmiş kıçlarını koltuktan kaldırmayan, kendilerini seçimden seçime tanıdığımız simalar. Maksat dostlar alış verişte görsün diyerek seçim pazarındalar.
Adama sormazlar mı koltuğunu soğutma kıçın üşümesin diye zamanında sizlere bu yetkiyi vermiştik bu yetkileri nasıl nerde kiminle kullandınız. Bankaların içini boşaltmada mı?
Kime hizmet ettiniz, hizmetiniz hani nerde kuru kalabalıktan başka ne yaptınız ve insanları kandırarak çatışma ortamlarına götürüp ülkeyi bölmek isteyenlere prim vermediniz mi?
Bu ülke nasıl ve hangi şartlarda kazanılmış ve hangi koşullarda ayakta durmakta hiç mi düşünmediniz, yani var olan iktidar yoluna devam edecek, boşuna uğraşmayın kendinize bir iyilik yapın, yeter artık dürüst olun her şey ortada değil mi?
Siyasi liderlere de bir çift sözüm var şu anki mevcut güç sizde olsaydı başbakanın yaptığı gibi ülkeyi mi dolaşırdınız yoksa saunalardan çıkmaz mıydınız, ?
Sizler koltuklarınızda rahat oturun seçmen olarak bizlerde tahta bantlarda oturmaya devam edeceğiz esen rüzgârdan otururken kışın belki üşüyeceğiz ama yazın serinleyeceğiz ya siz… Bari koltuklarınızı balkona çıkarın temiz hava alın…
Bana kızmayın sakın ha gerek yok 30 Mart sabahı farkı bir kez daha fark edeceksiniz öz değerlerimizi yaşam tarzı yapmadığınız sürece bu böyle devam edecek benden söylemesi
Dostça kalın...
Not : (Secim den 20 gün önce www.sincanbolgehaber.com’a yazdığım bir yazı)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.