Sen Yeter Ki İste
b.’ye...
Öylece kendimi sana bırakmak istiyorum.istiyorum ki,her duygum sana aksın.İstiyorum ki sıcaklığım,zemheri dokunuşlarında soğusun...İstiyorum her an,senle başkalaşım geçirsin bu benliğim...
Bana yakışmaz,karşında sessiz kalmak.Bana yakışmaz güzelliğine şiirler sıralamamak.Bana yakışmaz yerimde oturup,adımlarını sayamamak sevgilim.Sevgilim bana yakışmaz,eteğine yapışmadan çocuklar gibi sevinmek...
Öylece tatmak istiyorum seni.Gece-gündüz fark etmez senle doyasıya sevişmek istiyorum sevgilim.Sevgilim seni uçurmak,seni başka bir kadınım yapmak istiyorum.Deli deli teninde gezmek istiyorum...İstiyorum ki,bedeninde hayat gibi yaşayayım.İstiyorum ki,dudaklarına yapışık suyun,ekmeğin olayım sevgilim...
Anla...Anla bana yakışmaz senden uzaklarda nefes tüketmek.Bana yakışmaz sensiz anları,anılarıma eklemek.Bana yakışmaz adının geçmediği meclislerde oturmak.Bana yakışmaz,gölgenin dalgalanmadığı duvarlar dibinde serinlemek,bir temmuz ikindisinde...
Öylece sen olmak istiyorum sevgilim.İnan...İnan bana bu zor değil.Sen yeter ki evet de.Yeter ki arzularıma karşılık ol.Yeter ki hararetli yapım etli butlu yapım ol.Yeter ki evet de bana.Gerisi faso fiso.Gerisi nuhteşem bir birliktelik demek sevgilim...
Kadınlığına ermek istiyorsan,kabul edeceksin teklifimi.Kadın olarak kollarımda büyümek istiyorsan erkekçe söylediğim laflara torba olacaksın sevgilim....
ADımyalnızlık
23 temmuz 2009-m.
YORUMLAR
Kadınlığına ermek istiyosan, kabul edeceksin teklifimi.K adın olarak kollarımda büyümek istiyorsan erkekçe söylediğim laflara torba olacaksın sevgilim......
bu çok güzel bi davet...
böyle sevgiler kaldımı günümüzde, duygularınızı çok yalın ve içten anlatmışsınız...
Sevginize karşılık bulmanız dileğiyle..