- 4147 Okunma
- 34 Yorum
- 0 Beğeni
İHANET
İHANET
Izdırapla kavruluyordu ruhum sanki. Kalbimi şeytana satmışçasına, içimde herkese kin besliyor, kalbim güzelliklerden adeta nefret ediyordu. Dünyam kararmış yaşam ışıklarım sönmüştü. Bir derin çukura yuvarlanmış gibi hissediyordum kendimi. Hareket etsem derinlere gömüleceğimi zannediyor, içimdeki isyanı bastırdıkça, ruhumu hüsranlara gömüyordum sanki. Ağlamak için gözyaşlarına ihtiyacım vardı. Kurumuştu gözyaşlarım ağlayamıyordum. Gülmek için dudaklarımı oynatsam, acı acı haykırıyordum. Sevgi ölmüştü içimde. Etrafıma saçtığım neşe şimdi bana ızdırap veriyordu.
Aldatılmıştım. Sevgi bahçemin çiçekleri solmuş, güneş bulutların arkasına saklanarak utancını dile getirmişti. Sevgisiz bir hayattan ne bekleyebilirdi insan. Ben de bir şey beklemiyordum zaten. Sabırla metanetle kalbimin yaraları kabuk bağlasın diye bekliyordum. Her dakika kanayan bir yara nasıl iyileşebilirdi ki.
Onu düşünmekten kendimi alamıyor, kalbimin yeşeren tomurcuklarının kurumasına mani olamıyordum. Sevgisiz kalmıştım, ama yaşıyordum. Nasıl yaşadığımı kendimde bilmeden, acıların dikenli gömleğini sırtımdan çıkaramadan yaşıyordum.
Beni bırakıp gitmesine razı olabilirdim. Hiç sebepsiz çekip gitmesini hoş karşılayabilirdim. Hatta” Seni sevmiyorum, bu sevgi burada bitti” bile demesi, incitmezdi beni. Birbirimizi sevmiştik. Zorla güzellik olmaz diyerek kalbimin kapılarını kapamaya çalışırdım. Hayır, çalışmaz kapatırdım.
Onu bırakabilmek için senelerimi verdim. Her acının arkasından gene af ediyor, ızdırap kuyusunun sonsuz karanlıklarından kendimi çıkarmaya uğraşıyordum. Seviyordum aptalcasına, sanki acı çekerken mutlu olurcasına seviyordum. Delirmiştim. Her kusurunu affediyor, her yalanına inanıyor, her güzel sözünü hakikat zannediyordum. Ailemden uzaklaşmış, yavaş yavaş kuruyan kalbimi gözlerden saklamayı başarmıştım. O da bütün bunlardan cesaret alıyor, beni daha çok ezmek için uğraşıyordu. Beri yandan durmadan çok sevdiğini söylüyor, belki de için için alay ediyordu. Kalbim ve bedenimle yok olmaya başlamıştım. Eriyor yok oluyordum. Yüzüme yalancı mutluluk maskesini takıyor, ızdırabımı derinlere gömmeye uğraşıyordum. Hayır, artık tahammülüm kalmamıştı. Daha fazla kendime yalan söylemeye hakkım yoktu. Ve bir gün kendi kendime karar verdim. Ya bu ızdıraplı hayatıma son verecek ya da onu bırakacaktım. Bütün olmazın olmazlarına rağmen onu bırakmaya karar verdim. Karar vermek senelerimi, unutmak, ömrümü aldı. Pişman değilim pranga mahkûmuydum, zincirlerim kırıldı. Kalbimi sormayın onun adını bile anmak istemiyorum…
Seni çılgınca seviyorum. Sensiz yapamam Bu aşktan başka bir şey derken, başka tarafta başka kollarda avunmak. Vuslat ateşini başka kollarda söndürmek, hayatın dar ve sıkıcı yollarında beni yürütürken geniş ışıklı yollarda gururumu yerlere savururcasına el ele tutuşup gezmek. Bu riyakârlığı nasıl yapabildiğini anlamadan, uzun yıllarımı haince harcayan, beni mahvedene karşı içimde sevgi kalabilir mi?
Evet, o benim ilk aşkım ilk sevdamdı. Onu bırakıp giderken nasıl ağlıyor, seni seviyorum diye yalancı hıçkırıklara boğuluyor gözyaşlarıyla benim tertemiz kalbimi yumuşatmaya uğraşıyordu. İşte bu bardağı taşıran son damlaydı.
Bana belki soracaksınız. Seni aldatan yalan söyleyen bu alçak için hala, neden kabin kanıyor diye. Kalbim böyle bir insanı affetmediği gibi, sevmek cüretini de gösteremez artık. Ben sadakatimle aptallığıma kızıyorum. Gururumun billur parçaları gibi, kırılıp yok olmasından yakınıyorum.
Kinin adını bile bilmeyen ben, sevdaya düşman oldum. Kinlendim. Bundan sonra gene yaşayacağım ama hayatımı hiçbir sevgi uğruna perişan etmeyeceğim. Sevgisiz yaşanmayacağını biliyorum
. Vücudumuzda kanımız dolaştığı kalbimiz attığı müddetçe seveceğiz bunun adı aşk olmayacak ama sevgi daima bizimle beraber olacak.
Tüm sevgilerim sizlerle olsun.
GÜLAY SOMER BİİRKL
gulaybirkl@
YORUMLAR
Merhaba efendim yürek dolusu bir yazı okudum,ihanet,kin ,öfke ve sevgi dolu satırlar okudum yazınız okudum ama bu hussustan fazlada yorum yapamayacağim,ataerkil toplumlarda bu türden vaakalar çok rastlanır.....özel bir durum temennim herşey iyiye gider....
Saygılar
Mehmet Çobanoğlu
GÜLAY BİRKL
Ben de yazarken zorlandım ama
biraz yazınca rahatlayacağımı hissettim.
Bazı şeyleri yıllar yılı içimde sakladıkça
Yaram kabuk bağlıyacağına kanıyor
güzel yorumunuza teşekkür ederim.
Sevgilerim sizinle gönül dostum
gülay ablacım...
konu üzerinde seninle bir araya geldiğimiz de daha ayrıntılı konuşacağız...
biz birbirimizi neden bu kadar çok sevdik biliyor musunuz ...
kaderlerimiz az biraz benziyor...
seninle paylaşmam gereken çok şey var...
seni çokkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum.............
GÜLAY BİRKL
benim güzel kızım. ömrünü hep güzellikler doldursun
seni seviyorum
Yazınızı beğenerek okudum,tabi bir kitap gibi..Hayat böyle sürprizler yapıyor demek kii..Ama umutsuz yaşanmaz.Anlatım bir harika.. sevgileer..
GÜLAY BİRKL
slm yazınızı okudum bir an çocukluğuma gittim benim güzel annemde tattı bu duyguları onun ne çektiğini akıttığı göz yaşlarını gördüm ozamanlar küçüktüm pek yardım edemedin anacığıma büyüdükçe ve kadın olunca sev gisiz bir yaşam geçirdiğine şimdi daha iyi anlıyorum annemi gördüm sizde oda sevmişti sevgisi için ailesinden vaz geçti ama karşılığı ne oldu büyük bir hüsran aldatılmak oldu saygılarımlan efendim bundan sonra mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum kib
GÜLAY BİRKL
Çok savaştıysam da çocuklarıma göstermemek için büyük kızım
benmle acı çekti. Bütün uğraşıma rağmen onu bu ızdırabın içinden
ayrı tutamadım. Görmesin diye özel yatılı okullara verdim ama hafta sonu hiçranı hüsranı görmemesine imkan yoktu.
Onun içim yüreğim acıdı dedim. Senin de annenin mutsuzluğunu görmene.
Canım bizler çektik sizler mutlu olun. Sevgilerimle.
Sevgili şairem ,sevmek budur ne olursa olsun,verilen bir emek vardır..silip atılamaz bir yerlerde yürecigin de çarpar.Yaşamasaydınız bu güzel anıyı nasıl bilecektik.
ne güzel işte anlatacak büyük bir aşkınız olmuş......
SEVGİLERİMLE.....ANLATAMAYANLARI DÜŞÜNELİM...
GÜLAY BİRKL
sevginin adını öğrenirken hep güzellikler olduğunu unutuyormusun?
Tanri ihaneti.
İhanetin yanında gaddarlığı, zalim bir koca elinde hala seven bir yüreği
kimseye göstermesin. Şeytana tapar gibi sana eziyet veren acı çektiren birini sevdirmesin. Kör dü gözlerim. Sevgi doluydu yüreğim. Aptalcasına seviyor sevdiğim için gurur duyuyordum. Anlayana kadar acılar içinde kıvrandım.
daha doğrusu KAN KUSTUM KIZILCIK ŞERBETİ İÇTİM DEDİM SORANLARA.
Keşke mutlu bir aşk yaşasaydım da sizleri mutluluktan rüyalar ülkesinde gezdirseydim yazılarımla. Canım benim tatlı kızım Tanrıdan hiç ama hiç mutsuzluk çekmemeni dilerim. Tüm sevgiler seninle canım.
aşk..AŞ/k ne diyor 'aş'diyor, gercek aşkı bulana dek 'aş/man gerek diyor sahte yüreğin bıraktığı izleri...sen ağlama hep resim de ki gül/ay ol...sevgiyle kal..
GÜLAY BİRKL
kavuşmak için çok çaba sarfettim. Kendimi çocuklarıma adadım.
Tüm sevgimi onların üzerinde yoğunlaştırdım. Birde baktım çocuklarım can suyum Sevdam aşkım umudum olmuşlar. Tanrıya dua ettim Şükür ettim evlatlarım var diye .
onların her bir kahkahası bana ilaç oldu ve yaşamayı öğrendim
Evvela çocuklara sonra sizler gibi dostlarıma teşekkür ettmeliyim. Eskiden sevgi meleği idim şimdi de eski lakabıma kavuştum .
Ne mutlu sizler gibi dostlarımın oluşuna. sevgilerimle Baki
çok güzel duygu dolu bir yazı. bırakıp geden aldatan o değer
bilmez için hiç bir şey yapmaya değmez. onu gittiği o yola
kabasına bir tekme atarak uğurlamak en iyisi. bu nedenle de aşka küsmek gerekmez bence. senin sevgi dolu yüreğin
daha büyük aşklara değer. onun yerinde olmak onun gibi sevilmek ister her erkek. senin güzel yüreğini yitirmek
büyük bir kayıp....zarif yüreğinde küçük bir yer edinmek de dünyanın bütün servetinden değerlidir. bü eşsiz yüreğin önünde saygıyla eğiliyorum. kapına yüreğimi bir demet çiçekle ve kalbine güzel kalbine öpücüklerimi bırakıyorum...
sevgiyle çok yaşa güzel yaşa aziz güzel zarif arkadaşım...
GÜLAY BİRKL
İnsan senin gibi bulunmaz bir arkadaşı olduğu için gurur duyuyor. Bazen yanlış yerde yanlış insanlarla karşılaşırız. Bazen de çok erken gelmişiz dünyaya diye hayıflanırız. Mutsuzluk insanı hep bir arayış içine sokar.
Bir kere mutlu olamadınmı bütün insanlar aynı zannedersin. Sevgiylle kal arkadaşım.güzel yorumunla beni moltiviye ettin. sevgilerim seninle.
GÜLAY BİRKL
Korkuyor korkusundan çekiyor. Ama en önemlisi ilk aşkıdır çocuk gözü onda açılmıştır severek evlenmiştir sabırla düzelmesini bekliyordur. yoksa br genç kız her gün beni dövsün sövsün diye evlenmez. sevgiye aşka sevmek ve sevilmeye anne olmaya ihtiyacı vardır anlatabildim mi ? sevgilerim seninle cannnn
BAHATTİN İÇİNDEKİ SEVGİN DERİNSE ELBETTE ORADAN SENİ GÖRÜYOR VE ÜZÜLÜYORDUR. SEN KENDİNE ACI VERİYORSUN HER GECE YAZDIĞIN ŞİİRLERDE HÜZÜN IZDIRAP İÇİNDESİN. HER GECE SENİN SAYFANA GELİRKEN BU GECE NE YAZMIŞ DİYORUM RUHUNUN PERİŞANLIĞI ÜZÜYOR BENİ. HAYDİ ARTIK BİRAZ TOPARLA KENDİNİ ONU DA YERNDE HUZURSUZ ETME.
Yine muhteşem dökülmüş duygular yarı aşk yarı nefret burası bir gerçekki aşk nefret farklı gibi görünsede birbirlerini tamamlar bunun ikisinide yaşamışsın.ve ço güzel de anlatmışsın yüreğine sağlık Hayat sevgiyle vardır...Ben eşim yaşarkende severdim zaman zaman kavgalarımız olurdu kızarkende severdik bir birimizi nasıl olduda ayrıldık hala anlamış değilim.Ben onsuz oda bensiz olamıyacağını bilirdi.içi cız ederdi sesimi duymadan günü geçmezdi yanımda olmasa bile telefonla saatlerce konuşur sesimi sıkılana kadar dinlerdi..peki şimdi??Nerde bu sevgi nerde bu aşk adalet bumu sınavmı?Anlamaya çalışıyor deli gönlüm ..elbet oda birgün bunu anlarmı dersin..Oradan bizi izliyor mu?
İsyan edersin, hayata küsmüş sen,
Hata kendin de mi, niçin düşünmen,
Evlenmek yuva kurmak, kolay değil,
Seviyorum demekte, yetmez bazen.
Sevmek için, fedakarlık etmemişsen,
Karşındakinden, bir şey isteme sen,
Gerçek aşk nedir, düşünmen gerek,
Sen karşındakinden bir şey isterken.
a.yüksel şanlıer tarafından 11/10/2009 12:42:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
İhanete hiç uğramadım ,istem dışı mahrumiyete kalmışlığım ,benim derin acıları ,anlatamamak...
Günümüzde ihanetin tellerine,takılmış çok kadınımız var ve çok üzülmekteyim inanın,kadınlarımız ihanete uğramasın...
sevmek ne kadar güzel bir şey ''ah kıymetini bilin sevenler...
Beğeni ile okudum ve dalıp götürdün şaire'' vallahi beni...
Saygımla efendim...
Oya gedik tarafından 11/6/2009 11:57:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
GÜLAY BİRKL
yaşamak ve hergün zehir yemek zehir içmek ama ölememek ne acı bilirmisin. Tanrım seni korusun Oyam. O güzel gülüşünü hiç söndürmesin
sevgi her zaman kalbine mutluluk versin dileklerimle cannnn.
GÜLAY BİRKL
yanmasıdır. Mutsuzluğun yüreklerdeki canhıraş feryadıdır ihanet.
Bir de acılar içinde yoğrulursan. cehennem azabını bu dünyada yaşarsan işte bu en kötüsüdür inan sevgilerim seninle Yaşar Sevgiler içinde kal.
Kinin adını bile bilmeyen ben, sevdaya düşman oldum. Kinlendim. Bundan sonra gene yaşayacağım ama hayatımı hiçbir sevgi uğruna perişan etmeyeceğim. Sevgisiz yaşanmayacağını biliyorum ...diyorsunuz.hepimiz acıyı da sevinci de yaşarız hayatımızda,önemli olan çabuk toparlanmak,hayatın dikenli yollarını gülistana çevirebilmetir hüner,gönülden sevgi ve selamlar.
CANIM KIZIM BENİM. SEVDA BİLİYORUZKİ GÖNLÜMÜZÜN
NAKIŞI. İŞLERKEN HEP KANATMADIKMI PARMAKLARIMIZI
RENKLENDİRİRKEN YAZMADIK MI GERGEFLERİN İÇİNE
AMA İHANETE UĞRADIĞIMIZ ZAMAN DA İŞLEDİĞİMİZ GERGEFİN İĞNESİNİ YÜREĞİMİZE BATIRMADIK MI?
BU YÜREĞİ BİZ KAHRETTİK YASEMİN ÇİÇEĞİM BİZ KAHRETTİK
BİRAZ DAHA AZ SEVSEYDİK DE SEVDA MİLİTANI DEĞİLDE AŞK PERİSİ OLSAYDIK KANATLARIMIZ DA OLSAYDI BU KAHIR YÜREĞİMİZİ YAKMAZDI.NE GÜZEL YORUMLAMIŞSIN CAN KIZIM KUTLARIM SENİ.
CANIM ABLAM
NEYDİ BUNUN ADI AŞKMI TUTKUMU IHTIRASMI?
BUNUN ADI SEVDA BUNUN ADI BIR SEVDA MASALI
KAHRINI ÇEKE ÇEKE YANSADA SEVDAM DIYE HER DEFASINDA
DAHA FAZLA SARILARAK YINE YENIDEN ACILARA GULMEYI OGRETTILER.
ETMEDIK BE CANIM ABLAM HIÇ TUTUNMADIK IHANETLERDE AÇMADI YASEMIN LER .GULAY LAR......
BAŞKA TENLERDE SAHTE SEVİŞMELERDEN GELEN YARİMİZİN KOKUSUNA BILE BURNUMUZU TIKAYACAK KADAR YÜREKLIYDIK KADINDIK KADIN GIBI CAN BILDIK YAR BILDIK
DAYANDIK KANADIKÇA ÇOĞALDIK ADI SEVDA MASALIYDI YA
EN CICISINDEN HANİ BİRİMİZ PERI KIZ BİRİMİZ PADIŞAHDIK YA
AHHHH AHHHHH ÇEKEREK OKUDUM.
SUSTUK BU BENIM SEVDAM DEYIP OMUZLADIK KOCAMAN DELI MILITAN YUREKLERIMIZLE GUNAHIDA SEVABIDA BIZIMDI
VURMADIK HALA SIRTIMIZDA SAPLI HANÇERLERINE RAĞMEN SEVDIK BE GUZEL ABLAM SADECE SEVDIK,
KUTLARIM GÜZEL YAZINI DELI YUREKLI MILITAN COŞTU YINE DAHA YAZARIM DURMAM PARMAKLARIM ACISINACISIN YANSIN GÜZEL SATIRLARIN İÇİN VARSIN YANSIN
HİÇ BIR SEY YAKMADI İHANETLER KADAR SEVDİK.....
HER ŞEY YUREGINCE OLSUN SENI SEVIYORUM
Gülercim harikasın sen. Ne mutlu bana ki düşüncelerini yazmışsın anlatmışsın. Ben kendimce hep ben mi çekiyorum acıyı ızdırabı der üzüntü duyardım. ama anladım ki ben de içinde olmak şartıyla elemsiz sevda aşk olmuyor. Bizler yani sedanın narıyla yananlar acı hamurunda yoğrulmadan olmuyor demekki. Bütün bu güzel dostların yazılarından ben bunu çıkardım. sevgilerimle kal canım.
* * *
* * *
Sevgiler tükenmez yürekte, aşk da ölümsüzdür. Bitti dediğiniz anda tekrar tekrar düşersiniz sevdanın kucağına. İhanet olsada sonu bile bile o hazzı yaşamak istersiniz bir kez tatmışsınız aşkın şarabını, yeniden tatmak ister yürek, kanamaz, ihaneti de arkasına alır devam sevmeye, düşe kalka sevdanın yollarında aşkı arar taaa ki aşkın harında kavrulup yanana kadar. Aşk yüreğe azap çektirmektir, yolunda giderse her şey aşk olmaz ki, sıradan bir sevdadır yaşanan. Aşk kahroluştur, tutkuyla inlemektir, kavuşamamaktır sevgiliye, ihanetler gelse de peş peşe ulaşmak ister o ateşe yürek 40dercenin üstünde yanmak ister narına…. Yüreğinize sağlık Gülay hanım, ben de kendimce aşkı anlattım:) sevgiyle aşkla kalın yaşamda sağlıkla dilerim
Şiir ve dostluk adına sevgiler saygılarımla
* * *
Canım Benim sözlerinde öyle çok hakikatler varki anlatamam. Bu deli yürek hiç susmadı. Izdırpsız günü hiç geçmedi.Ayrıldı gene prangalarda bağlı kaldı elleri ayakları.
uzak diyarlara kaçtı arkasından geldi gölge idi sanki ömrüne, kabustu. Ahhhhh boş ver be gelincik. Izdırap çeke çeke bitti bu ömür.
Canım bana sen demen adımı söylemen beni mutlandırır
ben sana Gelinciğim diyorsam seni kalbime yakın bulduğumdandır sevgilerimlekal
(başta söyleyeyim siz gibi hitaplarla yazarken zorlanıyorum samimi olamıyorum affınıza sığınarak sen dieyecem)
gülesim geldi bu hayat hikayesine,katıla katıla,hemde ağlaya ağlaya gülmek istiyorummmmmmmmm...
hiç doğla değil dimi ağlayara gülmek ama napayım ihanetin açıkça anlatıldığı bir hayat serdiniz önüme cesurca,belki sakladığım kendimden bile sakladığım beni çıkardınız bi taraftanda ortaya.
şuna ne dersen de inanmıyorum ama anlıyorum haklısın ne diyebilirsin ki,bu yazıyı sevdiğim için mi yazıyorum,hayır sevmiyorum dedin ya,işte bunu sende kendinden saklıyorsun sen onu ilk günkünden daha deli seviyorsun,kendini kandırırsın ama beni asla mı asla,hele onun başkasına dokunduğunu bildikçe,başka gözlere bakıp başka alemde keyfine baktığını bildikçe çıldırası bir aşkla seversin,kıskançlık öyle bir körüklerki o sevgiyi,nefret ettiğin zamanlar aslına ona kendi çapında sitemlerin en yüksek noktasıdır.benim az yaşadım yada çok ama yoğun yaşadığım hayatımda öğrendiğim şeylerden biri de aşkın en doruk noktası nefrettir... onun tadı çok vahşidir,öldüresiye nefret edesiye seversin,,,belki bana hadi oradan sende deli diyeceksin ama ben delilik külahını başımdan hiç çıkarmıyorum yani sen onu affet ama külahıma anlat :):):) herşeye rağmen sevebilmek acısını çekmek öyle bir güzelkiii,en zor anında bile ona sarılmak....
ben uzattım kusura bakma saçmalamışımdır büyük ihtimalle ama önemli olan onu seviyorum derken onun haketmemesi değil,sen kendin için onu sevebilmendir,kendini kır durdur ama bırak yüreğini o sevsin herşeye rağmen...
siz kendinizi ne kadar üzerseniz üzün aldatan kalp şimdi başka kalpte atışını sürdürecek .bence içinizdeki sevda ölmesin sevdasız kalp yalnızlıkta çabuk yorulur ablacığım haddim olmayarak içimden geleni yazdım bana kızmayacağınızı biliyorum harika bir yazı ve dışa vurumla rahatlayacak bir kalbi dinledim saygılar
sevgili gülay,yaşınızı bilmiyorum ama gülay demek geldi.bu filmi bende defalarca izledim daha ne kadar izlerim bilmiyorum..her şeye rağmen sevgiyi yitirmemek hayata tutunmak senin çok güçlü olduğunu gösteriyor..anlayamıyorum insanları nefret yada ne bileyim kötü bir hayata yoldaş etmek sevmekten daha zormuş gibi geliyor...sevmek kucaklamak insanın geleceğe yapacağı en büyük yatırımken bazı insanlar bunun tersine yaşıyor.anlık zevkler uğruna geleceklerini yuvalarının sıcaklığını yitiriyorlar..bunlar bize acı verirken eminim ki şu an fark etmeseler bile sonrasında onları daha beter acılar bekliyor..tercih onların ne diyeyim...sevgilerin daim olsun kucak dolusu sevgiler selamlar
GÜLAY BİRKL
Samimiyetle söyleyeyim ki bu filmi görmemiş olmanı isterdim.
Bana en acısını en gaddarcasını oynattılar. hem fügüran oldum hem baş rol oynadım. ama hep acı çeken bendim. Canım Yüreğimdeki sevgileri ben gene yerine yerleştirdim. bunda en önemli rolu elbette ki çocuklarım üstlendiler. Onlar var diye gülebildim <onlar var diye çağladım aktım. sevgilerim seninle canım.
Canım duygulu kızım benim. Sevdanın incelikleriyle yaşamasını bilen güzel Hazanım. teşekkür ederim sayfama kadar gelip okuduğun için. uzun oldu kimse okumaz diyordum. Sevgi ve gayret verdin bana. yazmam için gayrete getirdin beni. insanın içi dolu olunca kaptırıp gidiyor da birden ne yazdığını farketmiyor. Ama sen her şeyin en doğrusunu yazmşsın. sevgilerimle güzelim teşekkür ederim.
Çok çok duygulandım yazınızdan.Kadın severse böyle sever.Kadın fedakarca sever.Çok şans verir,engin hoşgörü sahibidir kadın.Kadın çoğu kez almadan verir.Bu onun yaratılış özelliğinde vardır.İlk aşk,ilk sevda,gözünü açtığı erkek onun için her şeydir.Vakit gelir anne,baba kardeş,sevgili,eş her şeyin yerine ona sarılır.Yaşama amacı olur kadının sevdiği erkek.Ya o ya hiç tir.Başkasını gözü görmez,her hayalini onda görürü,onda arar.Kadının sevgisi saygı duyulacak bir sevgidir.Ben istisnaları söylemiyorum,genelde diyorum,kadın severse tam sever,kolay kolay silip atamaz.Kadın macera aramaz,gündelik aşklar değildir kadının amacı.Kadın bir defa sever,kadın sevgidir,kadın yürektir,kadın emektir.Çok fırsatlar sunar kadın,sevdiği erkeğin hatalarını,ihanetlerini affeder,fakat bir süre sonra böyle devam edemeyeceğini anlar.Kendi kendini sorgular,ben bu ihaneti hak edecek ne yaptım,eksik olan tarafım ne der.Haketmiyordur çünkü,bunun bilincindedir.Tüm verdiği şansların artık işe yaramadığını gördükçe yıkılır.Siler artık bir kalemde hayatından.Emeklerine acır,yıllarına acır,verdiği eşsiz sevgiye acır.Bu acıların izi silinmez elbette yüreğinden.Sevmek güzeldir elbette.Fakat gönül dengini bulamıyor,dengini bulsa bile güven kalmıyor artık.Ya yine ihanete uğrarsam,ben bunu nasıl kaldırırım diyerek,yüreğini aşka kapatır.Çocuklarda bulur sevgiyi,doğada bulur,hayallerinde yaşar,bir dost sesinde bulur.Hayat böyle devam eder.Harika bir eser okudum.Çok hüzünlendim.İnanın ki ne yazdığımın farkında bile olmadım.Hatam olduysa bağışlayın lütfen.Mutlu ve sağlıklı günler dilerim,Saygılarımla.