Insanlar vardir
Hep dusunmusumdur: beni boyle hayvanlar gibi hayata saldirtan sey ne, diye. SALDIRAY karakteri ile aramdaki fark nedir? ask, asik olmak, mutlu olmak, hayata dislerini geçirebilmek, yaratmak velhasil yasamak ki iki kisiliktir, iki çelimsiz ot veya fidanin yanyana uzanip akmasi, durulmasi, yorulmasi ve hatta gerekirse komur olana kadar yanmasidir. Ki onlarin iiçlerindeki ates ellerindedir aslinda, baskada bir seycikler bilmezler.
Ama çook az insan çelimsiz oldugunu dusunur, ve en kotusu de ikinci bir çelimsizle yan yana gelmekten olumune kaçar herkes. Mesela kisa boyunu topuklu ayakkkabi ile, çizgilerini kremlerle, çemsizligini elbiseleriyle gizlemekte ustune yoktur ve de yalan soylemektedir kendine ve baskalarina, geçerli sebepleri vardir. Yorulmak, usanmak, ki Yanmak ta o tatli canina iskence olduguna gore, dunyamizda bir çok insan odun odun yasamaktadir.
Hasta olmalari haksizliktir, ölmeleri ancak yokolabilme ihtimalidir, trafik kazasidir kendi iradesi disinda ve hatta bir hata sonucudur. Onlarin savaslari, sevisleri, hevesleri bir anliktir, hatta bir ana dahi sigmaz çogu kez.
Korkak insanlar vardir hayatta ki korktuklarini dahi bilmezler, sebepleri vardir çunku hepside geçerlidir. Ama bu geçerli sebepler o kadar çoktur ki yasamaya, hayattan payini almaya çalismak yerine hayatlari bir bahane yaratma atelyesidir, her seyin sebebini iyice bilmektedirler; 2 2, 8*5..... vs vs.
Ama gokyuzunun niye mavi oldugunu bilmezler mesela çunku goremezler o kadar uzagi. Bir de neden mutsuz olduklarini bilemezler, her seyleri(!!) vardir aslinda, elma armut, çekirdek, patlamis misir ve tv de harika bir film: yani mutlu olmak için her sey vardir ama iste onlarin iki kulaklari arasinda tutmaya calistiktalari bir bardak çayin demi gelmez bir turlu !!!
Mutsuzdur ama tv e bakarak, baskalarinin hikayelerini dinleyerek mutlu olmaya calisirlar. Içlerinde, yureklerinin ortasinda kocaman bir delikle dolasip dururlar ki yaptiklari, dusundukleri, tesebbus ettikleri, velhasili kelam hiç bir sey o boslugu dolduramaz. Kafalari hep bir duvardan digerine savrulur bedenleri, bir ayriliktan diger yanlizliga: yasamin kiyisinda ve mola vakitlerinde, ekstralarda, felekten bir gece çalmalar da avunurlar.
Onlarin hayatlari relantide ve iki viteslidir: ortalama her sekiz saatte bir goz kirpabilirler ve de telefonla antrenman yaparlar yarin çarsidaki sarisina asilmak için. Kocaman bir sana yag kutlesine dahi bir çivi çakabilme yetenekleri yoktur. aslinda çook yeteneklidirler ama asil cesaretleri yoktur: onlarin elleri, gonulleri soguktan sicaga dayanamaz. Her kolay olsun, bedava olsun diye dusunurler, rahati çook severler mesela.
Insanlar vardir hayati sinemada izlemeyi severler ve hayallerinde unlu ask sahneleri canlandirirlar. Hep baskalarinin hikayelrini okurlar, yazarlar ama: onlarin hikayesini kimse yazmaz!!!!!
Benden baskaaa
çünkü hepimiz biraz odunuz galiba
odunum
odunsun
odun
odunlariz
odunlarsiniz
odunlarlar
YORUMLAR
Insanlar vardir hayati sinemada izlemeyi severler ve hayallerinde unlu ask sahneleri canlandirirlar. Hep baskalarinin hikayelrini okurlar, yazarlar ama: onlarin hikayesini kimse yazmaz!!!!!
Benden baskaaa
çünkü hepimiz biraz odunuz galiba
odunum
odunsun
odun
odunlariz
odunlarsiniz
odunlarlar
haklısınız.
saygımla.