- 541 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ACABA! NEDEN! EĞER!
Güneş tutuldu; acaba bizi etkiler mi? Deprem olur mu? Şu olur mu? Bu olur mu?
Acaba Güneş’in hiç işi yokta, biz bunları konuşalım diye mi tutuluyor? Acaba canı sıkıldı da “DUR BEN BİR TUTULAYIM” mı dedi.
• Acaba güneş olmasa ne olurdu?
• Acaba güneş 1 cm daha Dünya’ya yakın olsa ne olurdu?
• Acaba güneş 1 cm dünyadan uzak olsa ne olurdu?
• Neden bir Güneş sistemi var? olmasa ne olurdu?
• Neden Güneş sistemindeki planet ve gezegenlerin Dünya üzerine etkisi var?
• Acaba Dünyanın diğer planet ve gezegenler üzerine etkisi var mı?
• Neden Güneş bana sarı görünüyor? Yoksa sarı değilde; ben mi sarı görüyorum!?
• Acaba güneş ışınları benim içimden geçip-gidiyor mu?
• Eğer öyleyse bu ışınların bize hiç mi etkisi olmuyor?
• Eğer oluyorsa, ne kadar oluyor?
• Eğer olmuyorsa, niye bir Güneş var?
• Acaba Güneş sadece tarlaya ekilenler büyüsünde, insan yesin diye mi var?
• Acaba Güneş sadece, yaza sebep olsun da, insanlar denize gidip, GÜNEŞlensin diye mi var?
• Eğer Güneşin insan üzerine etkisi, yok ise, neden ultra viyole ışınlarının, insan vücuduna zararından bahsediliyor?
• Acaba vücudu etkileyen bir ışın, iç organları etkilemez mi?
• Eğer etkiliyorsa, BEYİNİ ne kadar etkiliyor dersiniz?
• Acaba yazarlar, şairler niçin ilhamlarını gece saatlerinde alırlar!?
• Acaba biz her oluşumu-etkiyi algılayamıyoruz diye, o etkiler ve oluşumlar yok mu demektir!?
Farkına varalım artık, her bir ŞEYin yaşamda sebep-sonuç ilişkisine dayalı olduğunu, bırakalım artık tartışmayı, tedbir almanın yollarına bakalım!
Belki deprem, belki başka bir şey bilemiyorum ancak, ŞUNU ASLA UNUTMA! TUTULUYORSA GÜNEŞ BİR SEBEBİ VAR!
Güneş kendisiyle ilgilendiriyorsa seni BİR SEBEBİ VAR!
Yukarıdaki SORULARIN cevabını iyi araştır! Eğer bilmek istiyorsan GÜNEŞ nedir? Ne değildir?