- 763 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Konu başlığı güne damga vurur türdendi.Ve öylede oldu.
İyi de olmuş..
Kutlarım ..
Yozlaşmayalım derken, sanatı sadece birilerinin icra etmesi ve diğerlerinin de anlamadığı ''sanat'' ı bön bön izleyerek yoz kalması gayet doğal ve kaçınılmaz!
Herkesin kendini dev aynasında görmesi gibi birşey.
Tiyatrocular,
Sinamacılar,
Müzisyenler,
Bestekarlar,
Ressamlar vb..uzar gider bu örnekler.
Yazarlar, Şairler...
En iyisini kendisinin yaptığına inanmış, diğerlerini pasifize eden, hatta alanlarını ''dar''altanları unutmamak gerek!
Bu ülkede çiviler yerinden gerçekten çıkalı haylidir!
Saygımla..
günün yazısını ilgiyle okudum. ancak bende sorun tam yerine oturmadı.
şiirde, tiyatroda, romanda...sanattı bu! kararını kim veriyor..
bence karar veren mercii, tarihtir. günümüzün eserleri titrek mum ışıkları gibidir. her an sönebilir.
oysa eskiler ...edebiyatın temel taşı olanlara bir bakın, hangi rüzgar onları söndürebilir.
bu durumda şu anda yaplacak çok şey yok..nitelikli eserlerin görünmesi için nitelikli okur ve izleyici de gerekmektedir..toplum her geçen gün bireyini geliştiriyor..içten bir dinamizmle..
ayrıca kışkırarak sanat yaptığını sananlar bir balon gibi sönmeye mahkum değil mi?
yine de yoz sanat ile hakiki sanatı ayırmak isterken dikkat etmek gerekir diyorum ben.
saygılarımla
Bilimin , eğitimin ve ustalığın da kullanılarak dile getirilmiş
haklı bir eleştiri. Hepimizin okuması, anlaması, anlayamayanlarımızın tekrar tekrar okuması gereken önemli bir yazı.
Fakat umarım ki ; bizim gibi bazı sitelerde amatörce , ne olduğumuzu bilerek, bir şeyler yazarak, zamanlarımızı daha zararlı aktivitlerle ziyan etmeyen kişileri kapsamıyordur eleştiriniz.
Bakın bir sürü genç arkadaş, akranları nice yanlış yerlerde, yanlış işlerle zaman öldürürken, bu tür sitelerde bir şeyler yazıp okuyarak, varsa içlerindeki yeteneğin ortaya çıkmasını ya da okuma alışkanlığı edinmelerini sağlıyorlar.
Umarım biz ve onlar değildir eleştirmek istedikleriniz.
Tebrikler ve saygılar.
Fikret TEZAL tarafından 7/23/2009 10:16:00 AM zamanında düzenlenmiştir.