- 1208 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Kur'an konusunda eleştiriler haklıdır.Bile bile yapılmış bir hatadır.Birazcık tez canlılık var ya, yazdıktan sonra bir daha ne kontrol ederim ne okurum.
Ayrıca dayım ve karakteri tamamen gerçek, diyaloglarsa kurgudur. Çok şükür hasta falan da değildir.Bu da kurgu.Yazar daima başına gelenleri yazar diye bir kural yok.Hele bende çok nadirdir.Yani bu öyküde yazılanlar kahramanları dışında tamamen kurgudur.
Herkese teşekkürler..
sevgili aynur,
dayın gerçekten de yazılmaya değer birisi..
geç bile kaldın..aziz nesin tanısaydı onu senden önce yazardı ya..)))
ama karısı sonunda, ne güzel demiş, bayıldım..bravo ona..
karadeniz erkeğinin tipik bir modeli dayın..oradan ülkemizin tipik politikacı kimliğine geçiyor..helal olsun..((
severek okudum yazını yine..sevgiler güzel arkadaşım...
bu arada fikret tezal haklı...Kur'an yazımı konusunda yani...
kutlarım bu güzel yazıyı ve yazarını..))
Değerli Yazar ; bu bir çok yönüyle mükemmel ve hoş yazınızın bir ayrıntısına haddim olmayarak eleştiri yapmak zorunda hissediyorum kendimi.
Değerli Yazar ; benden çok daha iyisini bildiğiniz gibi , Kur'an - ı Kerim tekdir..Yani özel bir isimdir. Yazılışı ''Kuran''
değil Kur'an 'dır. Ve özel isim olduğundan ''Kuranı'' değil, Kur'an'ı şeklinde yazılmalıdır..Saygılar.
Fikret TEZAL tarafından 7/22/2009 9:38:51 AM zamanında düzenlenmiştir.