- 604 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Domuzlarin Gribi...!
Ilginçmi ilginç bir haber duyuyorum bir kaç gündür. Domuzların Gribi (pardon domuz gribi olacak ama ben Domuzların diyorum, anlarsınız sonra niye)
Şimdi şöyle bir bakıyorum, haberleri dinliyorum, reportajlara bakıyorum ve hayretler içinde kalıyorum..
Sizde hayret edeceksiniz, durun bir başlıyayımda anlatmaya..
WHO, Mayıs´ın yedisinde diyorki ’ Domuz gribi hastalığına bulaşan insan sayısı 896 oldu...’ (1)
Aynı ayın sekizinde, WHO ’ Domuz gribinden hastalanan sayısı 1639 kişiye çıkdı’diyor (2)
Şimdi ayın dokuzunda ne diyor? ’ Domuz gribinden hastalanan sayısı 1639 ’
aa çıkmamış? Bir gün içinde yediyüz kişiye aşkın hastalanma oluyor, ama öbür günde hiç bir hasta yeni çıkmıyor..Neyse şimdi denilebilinirki ’ ee belkide anca sayıları toplamışlardır, hesap etmişlerdir, hastahanelerden anca sayıları almışlardır’. Evet, katılıyorum! Gerçekden böyle denilebilinir ama daha bitmediki...
Aynı WHO diyorki’ Dünyada ölen sayisi 44 kişiye çıkdı’.Dikkatinizi çekeyim bir daha ’ Domuz gribinden ölen sayısı 44 ’..
Dikkatinizi bir daha çekeyim, dünya çapında ölen sayisi 44! !
Almanya haberlerine göre dünyada ölen sayısı ’61’ (149 diyende var, lakin önüne bir ’belki’ koyuyorlar! Ne oluyorsa artık bu)
Evet, devam edelim..
Şimdi sizlerlen bir dünya turuna çıkalım ve dünya çapında ölülerimize bakalım...
UNO kaynaklarına göre ’HER GÜN AÇLIKTAN ÖLEN SAYISI 25 000! ! ! ! ! ! ’
Yahu domuz gribinden ölenlerin sayısına bakın, açlıkdan hergün ölen sayısına bakın? Alaymi ediyorlar bizlen bunlar?
Salak yerinemi koyuyorlar?
Yine UNO kaynaklarına göre şimdiye kadar ’16 milyon insan Aids den öldü! ’
Sayıyı bir daha sindire sindire okuyun...16 milyon!
Irak savaşında ölenin sayısı ’655 000’ diyorlar..
Normal gribde, yani Influenza denilen hastalıkda her sene ölen sayısı ’15 000’...
Şimdi domuz gribinden 150 kişi ölmüş, bu tüm dünyayı ayaklandırmak niye? Ne yatıyor bunun altında? Neyin üstünü kapatmak, örtmek istiyorlar?
Şundan adım gibi eminimki, kuş gribinde nasıl oldu ise buda aynı olacak. Yani fos çıkacak.
Yahu ALLAH için, bir açlıkdan ölen insan sayısına bakın, birde şunların Domuz gribi dediklerinden ölmüşlere bakın. Gerçekdende kendimle alay ediliyormuş gibi bir hise kapılıyorum.
Peki açlık? Şunları kaldırabiliyorsa vicdanınız okusunda, ne demek istediğimi anlasın! !
’Dünyada 850 milyon insanın açlık sınırı altında yaşadığını bilirten BM, bunların
yarısından fazlasının çocuklardan oluştuğunu kaydetti.
Associated Press (AP) konuşan Birleşmiş Milletler (BM) Dünya Gıda Programı Başkanı James Morris gıdasızlıktan ötürü günlük çocuk ölümlerini ‘’dünyanın 2007 yılında dehşet verici yargılaması’’ olarak tanımladı.’
ee şimdi bana diyorlarki’ Dünyada 150 kişi domuz gribinden öldü’
ALLAH ölenlere rahmet eylesin, mekanlarını cennet eylesin..Ölüm daima acıdır ve hiç geride kalan işin kolay değildir.
Lakin ben bu oyunlardan artık bıkdım usandım...Hani hatırlarsanız daha yakın bir zamanda ’ Kuş gribi ’ diyorlardı...
Şimdide Domuz gribi diyorlar..
Ben buna Domuzun gribi derim, çünki anca domuzlar bu tür taktik kullanır!
Mustafa Çelebi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.