Zevat
Eğer sizlerden bir beklentim olsa…inanınız üzüntüme üzülürdüm yine .Neden mi ? değmezsiniz ki kalem yorgunluklarıma , hüznüme , değer yargılarıma değmezsiniz .Asırlardır nice yazarlar yazmış sizlere…siz yine aynısınız . Nice şair kaleme almış sizleri…farkınız yok hala .Aynı sorular ve aynı sorunları ile sizlersiniz sorun olan . Sevda , aşk neyinize sizin . Din , iman dilinizde sizin . Devlet , vatandaşlık sürünüzde sizin . Ukalalık , dolma akıl ve bilgiler hamalısınız…yorulmadınız yüzyıllardır.
Maksadınız ne ? neye hizmet edersiniz ? . Basit söyleyeyim aman yorulmayınız . Maksadınız “ desinler “ , hizmetiniz ise “ nefsiniz “ . Bu hep böyle idi…bu şekilde de devam edecek . Siz nesiniz ki sizin yetiştirdikleriniz ne olacak . Asalaklar sürüsüsünüz siz . Daima sorunun bir parçası oldunuz .Ne arar sizde çözüm . Borçlanmalarınızın tamamı kendi hevesleriniz . Bir veya birkaç kelime öğrenerek toplum içerisinde abdurahman çelebi edası ile yürürsünüz. Tabii ki bu çok normal , çünkü siz ve sizin gibiler o kadar çok ki işte onların arasında idame eder durursunuz sözde hayatınızı.
Çekememezlik , fitne , bozgunculuk , hıyanet ve en kötüsü yalanlarınız yuva yıkmaya kadar götürür iftiralarınız ile. Bazı da yazı yazmak hevesiniz depreşir .Allah aşkına yazma ne olur ey mesneti mesnetsiz , kişilikten uzak edepsiz . Dur öylece dur , durman gitmenden daha evla .
Fakat güzel bir sebebi var…var olmanızın .Ne mi ? sizler olmasanız bu güzel İnsanlar kendi kişilik aynalarının nasıl farkına varabilecekler . İşte bu cümle biçilmiş kaftan sizin için . Sadece bu cümle ile yüz sene daha işi götürürsünüz . Ancak işin sırrını anladınızmı bilemem ! .
Pekala ölüm ne ifade eder sizin için ? . Hiç olmalı ifadeniz içinizden . Ha ot ha sen desem ot’a yazık .Çünkü o ot değilmi senin yiyerek kusamadıklarına sebep olan Hayvanların yetişmesine sebep.Sana bırak yüz milyar , bir milyon dolar versem ilk önce yatmayı , tatil yapmayı düşünür bir seneye kalmaz ayaklarını havaya kaldırırsın . Hatta ilk önce yuvanı yıkarsın çünkü hayatın yaşanmayanlara gebedir . Savunmanda hazırdır zati…Kader dersin değil mi ?. Edepsiz seni ! sonra kırar geçirirsin etrafını . Nasıl olsa vur abalıya , tabii ki abası kalırsa vurduğunun ! .
Yahu senin bir de alınganlığın vardır . Hemen her şeyden alınıverirsin . Ve sonra yaptıklarından atarsı hiç günahsızlar üstüne . Tabii kolay yolu bu “ suçu diğerlerinin üstüne atarak nemalanmaya kalkmak”.
Ve aradan sıvışmaktır maksadın . Seni gidi ajitasyoncu seni ! .
Çoluk , çocuk , eş demez döversin bir öteki özelliğin daha. Ne kolay mazlumu ezmek değil mi. Aslında sen bir hiçsin sana acımak boşuna…sen bir Şey dahi değilsin zevat ! .
Serdar TUNÇLUER
Kaynak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.