- 1428 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Hayatımın Özü
Hayatımın özü
Ben nasıl başlasam diyorum hayatın içersinde nasıl kaybolduğumdan mı doğduğum andan mı buna karar verebilsem keşke derken başlamış oldum bile.
İnsan yaşadığı hayatın aslında filimler de işlenen konulardan farkı olmadığını geçmişini gözden geçirdiğinde anlıyor.
Hani devletlerin olur ya kuruluş gelişme yükselme gerileme sonra yıkılma misali insan hayatı aynen öyle bence ben yıkılmadım daha ama bir gün gelecek oda olacak.
İnsan hayatının geçmişini gözden geçirince ben bunları yaşamış mıyım nasıl dayanmışım diyor ama haydi gene bunun onda birini yaşayacaksınız dense dayanamam der isyan ederiz.
Ben hayatımı çocukluğum, gençliğim, sonrası hayatımın darbeleri dediğim, on yıllık dilimler ve şu an gelinen nokta ellili yaşlar diye ayırdım.
Geriye baktığımda acaba ben neden böyle yaptım veya ben bunları yaşayacak ne hatalar yaptım dediğim olmuştur. Fakat sonuçta geçmiş artık yapacak bir şey yok. Önündeki hayata bakmak aynı hataları yapmamak ama geriye tekrar bakıyorum geçmişte de hep aynı demişim ama hatalarımı tekrar etmişim onun için diyorum ki bu benim fıtratımda var. Bundan sonrasını tecrübelerin ışığında daha az hata ile kapatmaya bakmak lazım deyip anlatmak istediğim konuya geçmek istiyorum.
Her insanın yapmak istediği hep içerisinde yaşattığı özlemleri vardır. Bu herkeste farklıdır ama gene genelimiz de hep aynıdır.
Birde insanlar hayatından kendisi hakkında olanları gizleme içgüdüsünü taşırlar.
Ben buradan itibaren becerebilirsem kendimi yenebilirsem hayatımın kesitlerini hilafsız anlatmaya karar verdim. Çocuklukta özendiklerimden, gizli sevdiklerimden saklı yaptıklarımdan yediğim dayaklardan dost bildiklerimden aldığım darbelerden sevdiklerimden sevmediklerimden ilk aşkımdan neler geçmiş başımdan hepsini yazayım istiyorum.
Belki birileri okurda bir kelimesinin faydası olur diye. Beğenilsin beğenileyim diye değil.
Her sayfada bir yaşamımın kesitinden birer bölüm yazmayı düşünüyorum.
Birinci bölüm ilkokul ve ortaokuldan kesitler
İkinci bölüm lise çağım, hep aradığım özlediğim yaşamım
Üçüncü bölüm üniversite ve yirmili yıllar
Dördüncü bölüm otuzlu yaşalar
Beşinci bölüm kırklı yaşlar
Altıncı bölüm ellili yaşlar
Birinci bölümü bir daha ki hayatın birisi sayısında yazmaya çalışacağım. Sevgi sayğılarımla
Cebrin Defteri ; Üzeyir Aydın; 21.Temmuz.2009
YORUMLAR
hımmmmm yazınızın başlangıç itibariyle kendimi okuduğumu sandım sanki ben yazdım satırları vede tüm yazdıklarınıza katılıyorum bende hep derim ne idim ,ne oldum ve ne olacağım yarınlarda sayfanıza yazının madde madde ayırdığınız konumlarına rastlarım inşallah buranın dışında