MUTLULUĞU YAŞARKEN
_______ Gök yüzüne kara bulutları çizecektik yüreğim, çizdikte hemde en büyüğünden, içinde kaybolurcasına tüm kederleri acıları rahatça görünmeden ziyaret edip, her birinden kopara bildiğimiz kadar yara koparıp ,henüz küllenmmemiş yaraların yanına koyup gözümüz gibi bakarız onlara.Onlarki bizim vazgeçilmezimizdir yaşam sebebimizdir şikayet edenler bilmelidirki hayatın ta gerçeğidir onlar.
_______ Şöyle etrafımıza bakalım ama gönül gözüyle, acaba dünyada yaralı demeyelimde yarasız insan varmıdır. Mutluluğu yaşayan insaların muhakkaki bir yanları hep eksiktir,bilerek ve ya bilmeyerek yaşadığı bir anlık olay bile onlar için mutluluktur. Güle bildilermi iş bitmiştir ,ağlamak her insanın karı değildir.
_______ Diyeceksinizki o zaman hep beraber beraberce ağlayalım ,gülmeyi unutsun insanlar ,terimlerimizden ve hayatımızdan çıkaralım. Nefesimiz daraldığında tutabiliyormuyuz nefesimizi ,boşuna yaşasakta o nefesi almak zorunda değilmiyiz, bakın bana hala yaşıyorum nefes de alıyorum almak ve yaşamak deniliyorsa ,içimdeki hüzünleri gülücük olarak sunabiliyorsam bu güldüğüm anlamına gelmez herhalde.
_______Erafımıza sahte gülücükler atmayalım ,gülebiliyorsak eğer gerçekten ve düşünerek gülelim ,gülüyorsak başka birini ağlatarak hüzne boğarak değil o gülücüklerde onların payı olduğunuda unutmayalım.Acılar paylaşıldıkça azalır mutluluklar paylaşıldıkça çoğalır demiş atalarımız ve hayatımızı bencilce değil dürüstçe yönlendirelim. Her yaşadığımızdan kendimize pay çıkararak..........
MUHTAR GAZİ TOPAL
20/07/2009 Saat:17:32 Pazartesi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.