- 734 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
...
YAPTIĞINA DIYECEK LAFIM YOK O YÜZDEN SUSTUM KONUŞMADIM YA ZATEN. İNSAN VERDİĞİ SÖZÜN ARKASINDA OLMALI DÖNERSE VERDİĞİ SÖZDEN GEÇERLİ BİR BAHANESİ OLMALI. GÖNÜL ALMAYI, YIKTIĞINI YENİDEN İNŞA ETMEYİ, KIRDIĞINI ESKİ HALİNE GETİREMEZSE BİLE YAMALARLA AYAKTA TUTMAYI BİLMELİ. EN ÖNEMLİSİDE GERÇEKTEN SEVDİYSE EĞER; KOLAY KAZANILMAYAN, KOLAY SAHİBİ OLUNAMAYAN SEVGİYE SAYGI DUYMALI VE O SEVGİNİN HATRINA CAN ACITMAMALI KALP KIRMAMALI.
HAYAT İNSANA ÇOK ŞEY ÖĞRETİR. KAH YAŞAR İÇİNDE BULUVERİRSİN KENDİNİ, KAH YANINDAKİNİN BAŞINA GELİR SEN UZAKTAN BAKARSIN. HER TÜRLÜDE ÖĞRENİRSİN DERS ALIRSIN YAŞADIKLARINDAN VE YAŞATTIKLARINDAN.
SEN İLKSİN TEKSİN AMA SANIRIM SONUM DEĞİLSİN, OLAMIYACAĞINI ZATEN BİLİYORDUM AMA SENİ SENSİZ SEVMEYE BU KADAR ÇABUK ADIM ATACAĞIMI DÜŞÜNMEMİŞTİM HİÇ. SANIRIM UMRUNDA DEĞİLİM, AKLININ UZAK BİR KÖŞESİNDEYİM BELKİ, BELKİ SADECE VAKİT GEÇİRDİĞİNİM, BELKİ HERŞEYİN, BELKİ HİÇBİRŞEYİNİM, BELKİ DE BEN SENİN HERŞEYİNİM AMA SEN BENİM HİÇBİRŞEYİMSİN. ŞU AN DÜŞÜNÜYORUM DA KEŞKE İÇİMDE OLAN SENLE KALSAYDI SEVGİM, AYYUKA ÇIKMADAN İÇTEN İÇTEN BÜYÜTSEYDİM SAF SEVGİMİ. SEN ÖYLE DAHA İYİ DURUYORDUN SANKİ SEVGİLİM DAHA MASUMDUN DAHA ÇOCUK DAHA SAF DAHA SEVECEN DAHA DAHA DAHA İŞTE.
BUNDAN SONRA SENİNLE AYRI YERLERDE AYRI DUYGULARI YAŞARKEN İMDAT RÜZGARLARININ SENDEN BANA HABER GETİRDİKLERİNİ ASLA BİLMEYECEK FARKINDA BİLE OLMADAN ARKANI DÖNÜP GİDECEKSİN.
TIPKI ŞU AN YAPTIĞIN GİBİ...