Dere kenarinda kayik degilem içmisem badeyi ayik degilem
1. Gergedan heyecanli idi ilk randevusuna giderken, lakost gomlegini ve yilan derisinden kemerini takmis, fransadan getirttigi kravatini acemice baglamis olsa da geçen yaz serengeti yaylasinda su içmeye egilen yaban okuzunden arda kalan kismindan yaptirmis oldugu deri pantolonu da pek hos duruyordu. Bir an magaranin duvarindaki luks aynaya bakti, ikinci bir an bakamadi.
Ayni anda iblise-i muhtesemde dudklarina kan kirmizisi suruyordu aksam arda kalan arnavut cigerinden. Bugs Bunny D§G terliklerini getirdi ve selam verdi prenses i mucizei ol heman a "sultanim, kirveyi kebiri celladi mukalladi ol cihan" dedi. Prenses tinmadi.
Sonra nedendir, kartallarin fazla yuksekten uçmayanlarindan bir tayfa-i minimum, eslik ettiler taaa ki saray i gergedanin magara i kebirine.
"Hos geldin!!" dedi gergedan ellerinde çiçeklerden bir demet-i sahane oldugu halde. Ve bu halde dahi prenses " ulan bu is te bir is var, bu lavuk itmeyecegi essegin onune saman koymaz" diye dusundu.
Gergedan "nasil begendinmi kiyafetimi senin için ozel olarak yemek zorunda kaldim bu kadar hayvani" dedi.
Prenses goz ucuyla gergedani once suzdu. ve ekledi " boyle çok seksi gorunuyorsunuz, vahsi hayvanlardan hoslanirim" dedi. Ve içinden de "geçen yaz modern, laik, romantik bir tibet okuzu ile çiktimda ne oldu, amaaaan bide boyle deneyeyim.." dedi.
Denediler, hemde bir kaç defa, 155 tamami.
sonra nedendir 25 celsede bosandilar.47 çocuklari olmustu. Sonuçta asiret kavgasi çikti siddetli geçimsizlikten ve kibris sorunlarin dolayi.
Cocuklar anne ve babalarinin intikamlarini almak için bir birleri arasinda kan davasi gutmeye basladilar ve teker teker bir birlerini oldurduler. ve dogada soylari bitene kadar bu savaslar, sel, deprem, kole izaura devam etti.
En sonunda Tazmanya canavari geldi boy boyladi toy toyladi soy soyla ve soyle soyladi:
Dere kenarinda kayik degilem içmisem badeyi ayik degilem...
Kissadan hisse
2. Biraz ciddi olalim lutfen!
Bi laf var: butun asklar bitki adiyla baslar hayvan adiyla biter. bu su demek, bitkiler yakinlastirir hayvanlar isirir. Aslinda benim kopegim bir çok insandan daha kibardir ama neyse.
bi profil gordum soyle diyor :
Ve bir beyaz papatya gibidir aşık bir kadının yüreği, sakla, bul, ara falan..
aradigi arkadasi da soyle anlatiyor; kasli, killi, genis omuzlu, zengin, uzun boylu ve isi gucu olan, parasi pulu olan veeee en onemlisi de su: BANA SAHIP CIKACAK BIRI OLMALI"..
Sevgili kiz vede hanim arkideslerim vede siberalem soydaslarim, goz kirpmismislarim siz zaten olayi onceden hazirliyorsunuz. Kiz bir çiçektir diyorsunuz, ee erkekte öküz degil okuyor bunlari ve ilk RDV ya çiçekle geliyor, ee sen istiyosun yaa.
Kasli, killi diyorsun, sahip çikmak diyorsun, kime sahip çikilir??????:) YAAAAAAAAAAAAA
evet butun asklar bitki adiyla baslar hayvan adiyla biter; topraktan bedene can veren alllllaaaaaaaaahhh.
Aslinda normal çunku ilk karsilasmada sey denir "sen bir çiçeksin, papatyam, gelincik gozlum falan" ve ise yarar. Biterkende genelde vahsi ve genelde afrikada yasayan hayvanlarin isimleri tuyo olarak verilir. Tersine çevirin olayi bak o zaman bitki ismi ile baslayip hayvan ismi ile bitiyormu.
Ilk karsilastigiza "hayvan, maymun, senden nefret ediyorum okuz, zebani, iblisi muhtesem" falan diyelim ayrilirkende "ot, çiçek, çekirdek " falan diyelim ve sosyal devrime faydamiz dokunsun lutfen.
Her seyi devletten beklemeyin:)
3. Bu gun sagolsunlar bazi arkadaslar goz kirpigi birakmislar. Zaten bunca goz u ben kirpip kirpip gozume sokacagim sanki.
Bu da ismi?
kardesim bende goz kirpa biliyorum hemde saniyede 20 tane. Ben sana goz kirpiyorum sen bana goz kirpiyorsun, kirpin oldu bu iliski.
Degisik bir sey yapsana, mesaj birak ne bilim iki damla huzumtrak, hungurt fosurt bi sey biraksana ya.
Artik kim bana goz kirpsa kil olmaya basladim zaten, bir hin oglu çikacak diye bekliyorum.
ugursuzluk dupeduz:)
4. arkadaslar bu site hayayatimi mahvetti..
her kese goz kirpmaktan hayatim alt ust oldu.
çarsida pazarda durup duruken saga sola goz kirpmaya basladim.
Dr a gittim, ayagimdan geçen goz damarlari incinmis. Dr istirahat verdi ama hastahanede ki hemsirelere goz kirpmaktan iki gunde attilar beni disari.
evde kediye kopege goz kirpiyorum. Hayvanlar benim deli oldugum kanatine varmis olmalilar ki goz kirpmaya basladigimda kopegim evden kaçiyor.
Bi de anahtar deliklerinden bakmak gibi bir hobi gelistirdim. Rontgencilik hakkinda bilimsel tez hazirliyorum.
Ama durum biraz sakincali; anahtar deliginden goz kirptigimi kimse iplemiyor...
Onun için buraya yazmaya karar verdim.
Yaptigim anket sonunda ogrendim ki ; Uzaydaki kara delikler aslinda anahtar deligi imis. Yani ordan bizi seyrediyormus denyolar.
sizce goz de kirpiyorlarmidir?
Sokrates demisti "evlenin, eger iyi bir hatunla evlenirseniz mutlu olursunuz, bir cadi ise eger, filosof olursunuz ki bu da bir erkek için hiç te fena bir sey sayilmaz"..
Simdi çevremizde ki asiri sokrates hayranlarina , vede hafiften uçmus bunca insani gordugunuz de niçin garpsediginizi, anlayamadiginiz anladinizmi?
5. Uç tur mantik vardir:
+ Asker mantigi
+ Kadin mantigi
+Sokrates mantigi.
Bunlarin birini anlayipta digerlerini çozemezsin. Zaten uçude kiçimizda.
Olayi bir koçaklama ile baglamaya ugrasiyorum ki beni kim tutar!!
Bir kiz arkadasim demistiki " Yaaa ne kadar guzel anlatiyorsun, ayni filosof gibisin.." demisti. Yillar sonra ogrendim ki anlattiklarimdan hiç bir sey anlamiyormus.. soyle dusunmus olmali "mademki ben anlamiyorum adam kesin filosof!!"
Aslinda o yillarda bende anlattiklarimdan bi sey anlamiyordum. Aslinda istemeye calisiyordum ama anlayan kim???