KARA BULUT ÇİZECEĞİZ GÖK YÜZÜNE
________Evet dostlar kendimle kavgamdan sonra yeni bir arkadaş bulma gayretindeyken gelip o beni buldu hemde kolayca.adı yanlızlıkmış kolayca tanışıp zararlı olduğunu bile bile kaynaştık hatta o kadar sevdimki adına şiir bile yazdım onu anlattım herkese. o da çok dertliydi sitemliydi bırakıp gidenlere. çok hüzünlüydü hiç oynayıp gülmezmiş gülenlerin aksine .Hikayesi çok ama çok uzunmuş dinlemeye ömür yetmezmiş .dinleyenin sonuda kansermiş bitermiş ne kadar genç olsada ölümle .
_______İşte tam bana göre dedim hayatta en çok istediğim şeydi tanışmak ölümle. Çünkü hep yaşamla yaşadım geldim bu güne sıkıldım katlanamaz oldum hilelerine, ortak olupta yaşamıma bırakıp gidenlere,kıyıpta söyleyemedim bir tek söz bile .Yufka yüreğimle geldim hep onun yufkalığını bir zaaf gibi görüp söküp söküp uyuşturmadan iğneyle dikenlere eline sağlık deyip taşıdım yüreğimde şikayetini duymadım bile.keşke duyupta o nu getirmeseydim yaşadığım bu güne .
_______ Ama geldik bir kere o da alışmak zorunda gidemez gideceği yere çünkü hapis kaldı içimde.Beraber yanıp kavlulacağız taki bitip teslim olup küllere ,savrulacağız kara bir bulut olup çizeceğiz kendimizi gök yüzüne.
MUHTAR GAZİ TOPAL
19/07/2009
SAAT:22:18
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.