- 640 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Şeyhim dikkat! Cehennem yanıyor...!
Şeyh çoşmuş, öyle bir çoşmuşki...Diyesinki Cennetin anahtarı kendinde..
Şeyh eliyle ayırıyor ’ Sen münkirsin sen cehenneme! , sen Müminsin sende cennete’...eee tabi nede olsa koca Şeyh, bu kadarda yapacak artık..
ilgimi çekdiğinden değilde, gıcıklık olsun diye soruyorum. Acaba Şeyh bu anahtari nerden almış?
El Cevap
- Şeyhimiz bilir!
- Yok anahtar sevdalısı olduğumdan değilde, Cennete girmek için basit yol arıyorum, o bahımdan sorduydum!
- Şeyhimiz bilir!
- Peki bu anahtar hangi fabrikada üretiliyor, bari onu söyleseniz?
- Şeyhimiz bilir!
.......
Mübarek şeyhin kerameti felaket, mübarek herşeyide nasıl biliyor, hayret edilesi doğrusu...Öylede bir keramet sahibi ki, Cennet Anahtaını yanlışlıkla hristiyanlar yahudiler almasın diye, fabrikasınıda kendi zaptına geçirmiş, kimseye vermiyor anahtarı! Tabiki tarikatindakilere anahtar var, onlar ayrı efendim..Onlar Şeyhe tapıyor (Pardon seviyorlar olacakdı, dilim sürçmüş) .
Soruyorum: - Peki ALLAH, su yetmiş üc firkaya ayrılmişlardan bazılarını Cennete sokmak isterse nolacak?
Cevap: - ALLAH onları cennete Sokmaz...
Büyük bir gelişme, şeyhimiz bilir sözü burda son buluyor, burdan ötesini, yani kimin cennete girip girmiceğini, tüm Tarikat üyeleride biliyor. Yanlış anlamayın sakın, ALLAH dan vahy aldıklarindan değil, şeyhleri söylemisdir! (gerçi o edepsizliğide yapdılarya, neyse) Yoksa tövbe ALLAHDAN birşey bekledikleri yokdur, nasıl olsa cennet anahtarını almışlar, daha ne beklesin adam..
Cennetide şeyhimiz öyle bir süslemişki, (pek affedersiniz) kerhaneden farkını birakmamiş....
Efendim erkek başı kırk huri, artı Hanımı, artı öteki Hanımı, artı öteki Hanımı, artı öteki Hanımı, artı öteki Hanımı, artı öteki Hanımı....(ha durun bu yanlış, Bu şeyhin durumuydu) . yeniden alalim hesabı
Tarikat üyelerin her birine kırk huri, arti 4 hanımları, her sevap için bir arsa, artık arsa üstünde her bir sevap için koca bir köşk (nasıl hepsinde oturacak, orasını pek düşünmemişler zaar) artı altın, artı mücevher (bunları orda napacaksa, süpermarketmi var acaba? tövbe tövbe...) artı ben saymakdan usandım....
Şimdi şu soruyu sorarsanız Şeyh kızar, tarikat üyeleride kızar....bizim köyün Muhtarıda kızar, abileride kızar, dedeside kızar, dedesinin dedesi bile kızar...
Efendim Erkeklere ıirk huri, peki Yenge hanımada Kırk gılman vereceklermi acep?
Bak Şeyh kızdı, haşa haşa diye söyleniyor...
Ne hikmet ise, Yenge hanıma zınnık yokdur cennetde..Onun namazı, niyazı, tüm ibadetleri sanki boşa gitti gibi...Şeyh kendisi kırk huri ile alem yaparken, yenge hanıma tek bir gılman yok (cennetdeki gılmandan kıskanıyor zaar, yenge hanıma yazık ya) !
Oysa kuranı açıp okusaydı, anlicakdıki Erkek için ne verilecekse kadınada aynen o vardır..Ama dedikya, kuran okumazlar, okusalarda okutmazlar, illada Kafirlikde inat ederler..(doğuda eşşek inadı derler, benzetmiş gibi olayım..)
Müslüman erkekler, Müslüman kadınlar, mümin erkekler, mümin kadınlar, itaat eden erkekler, itaat eden kadınlar, özü-sözü doğru erkekler, özü-sözü doğru kadınlar, sabreden erkekler, sabreden kadınlar, korunup sakınan erkekler, korunup sakınan kadınlar, sadaka veren erkekler, sadaka veren kadınlar, oruç tutan erkekler, oruç tutan kadınlar, ırzlarını koruyan erkekler ve ırzlarını koruyan kadınlar, Allah’ı çokça hatırlayan erkekler ve Allah’ı çokça hatırlayan kadınlar; bunlar için Allah bir bağışlanma ve büyük bir ödül hazırlamıştır.
33-Ahzab Suresi 35
burdan ötesinede ben dayanamıyorum, YUH sana Şeyhim! Bumudur senin Kurandan anladığın? Bumudur ALLAHIN kelamından öğrenebildiğin? Insanları tağuta bağlamakmıdır kurandan anladığın? Seni iblis yandaşı, seni....O cennet anahtarı dediğin elindeki sopayı alırlarda birgün cehenneme odun ederler, tabi senide yanında cumburlop yuvarlayı verirlerse hic şaşmam....Kuranı kerimi okumuş olsa idin bunları bilirdin...Ama okuyamazsın, işine gelmez Şeyhim, işine gelmez! Bütün dalaverelerin tek tek ortaya çıkar, tüm pisliklerin meydana serilir, Tarikatdaki kandırdığın zavallılar farkına varırda, elindeki Cennet anahtarı dediğin sopayı başında kırarlar..
Utanmadan birde kimin cennette kimin cehenemme gireceğine karar vermeye kalkışıyorsun...Bir daha ’ YUH’ sana!
Enbiya Suresi 29 İçlerinden her kim, ’Ben O’nun dışında bir ilahım’ derse böylesini cehennemle cezalandırırız. Zalimleri işte böyle cezalandırırız biz.
Seni Firavun kopyesi, seni...Kendin Cennete girmezsin, girmek dileyenleride engellersin, yarın bunun hesabını nasıl vereceksin bakalım?
En’am Suresi 46 De ki: ’Düşünün bakalım; Allah, işitme gücünüzü, gözlerinizi alsa, kalpleriniz üzerine mühür bassa, Allah’tan başka hangi ilah onları size geri verecek? ’ Bak nasıl türlü türlü açıklıyoruz ayetleri, yine de yüz çeviriyorlar!
Hangi ilahini yardıma çağıracaksın Şeyhim? Amerikadaki Georg Busch´ umu acep? Korkarımki o seninle beraber cehennem ateşine atılırda ’ medet Şeyhim ’ diyecegine’ ALLAH senin gibisinin belasını vere’ diye bağrışır...
Gerçi demez, oda kendini ilah ilan ettiydi ya..Ayni ailedensiniz zaar! ?
Neyse uzun lafın kısası...
Meryem Suresi 37 Kendi aralarından çıkan hizipler ihtilafa düştüler. Büyük bir günün tanıklığından ötürü vay o inkârcıların haline!
Zühruf Suresi 65 Böyle iken, aralarından çıkan hizipler ihtilafa düştüler. Korkunç bir günün azabından vay haline o zulmedenlerin!
Zariyat Suresi 60 O vaat edildikleri günlerinden dolayı vay kâfirlerin haline!
Fussilet Suresi 6 De ki: ’Ben sadece sizin gibi bir insanım. İlahınızın bir tek ilah olduğu bana vahyediliyor. O halde şaşıp sendelemeden O’na yönelin ve O’ndan af dileyin. vay haline ortak koşanların!
Sözünüz şu; ”Vatikan temsilcisi George Maroviç peygamberimizi övücü sözler sarf etmişler, kendilerini tebrik ediyorum Ve soruyorsunuz Marovic cennete girer mi? Tabiî ki cennete girer, o girmezde kim girer? ”(Nihat Hatipoglu)
Iyi vatikan temsilcisinide cennete sokdunuz, artık gözünüz aydın....
Mustafa Çelebi
YORUMLAR
Öncelikle özürümü beyan edeyim..Daha yeni geldigimden bu siteye, pek alisamadim...Yorumlar gercekten birbirinden degerli...
Siir bölümünde etkili yorum diye isaretleyebiliyordum, burda galiba yapamiyorum...
Sayin Mustafa Yarali abi ...Bu arada adasimizda ciktiniz :)
Sizin yorumunuz gercekten muhtesem olmus..Keske isaretleyebilsem..
Bu arada öteki arkadaslariminda yorumlari güzel..
ALLAH cümlenizden razi olsun :)
Şeyh yol gösterendir,Cenabı Allah "Ben insana akıldan daha güzel bir nimet vermedim" buyuruyor.O halde asıl şeyh "akıldır" "Aklını işletmeyenlerin üstüne pislik yağar" ayeti kerimeside bunun bir işareti olsa gerek.Hz Mevlana "Sayısız mürşide gittin, bir gün kendine gelmedin" derken, dikkatlerimizi kendimizi tanımaya,aslımızı bilmeye davet ediyor.Elbette bilmek, öğrenmek,anlayıp yaşamak için bir bilene ihtiyacımız var,onlardan aldıklarımızı fikir süzgecinden geçirerek en doğrusunu bulmak, Evrensel gerçeği yakalamak, aklın asli görevidir."Onlar Allah'ın ayetlerine körü körüne kapanmazlar" ayeti buna işarettir.
O halde kimin ne olduğu değil bizim ne olduğumuz,kime ne olduğu değil bize ne olduğu oldukça önem kazanıyor.İslamda hayale yer yok,insan hak ve hakikati bulacak şekilde donatılmıştır, ama biz içimize açılan kapıları kapatır da, başkalrının kapılarını döğüp,kendimizi hakkımız olmadığı halde.hakim,savcı yerine koyarak yargısız infazlar yaparak,dilediğimizi cennete,dilediğimizi cehenneme yolluyoruz.Bu hak Tamamen Cenabı Allah'ın tasarrufunda olup,hiç bir zaman kimseye vermemiş,vermeyecektirde.
İlginç bir konuyu ele almşsınız tebrik ederim.Selam olsun.
SELAMLAR,yazınızın konusu cenneti vaad edenler hakkında.Peygamberlerden başkası kimin cennete gidip gitmeyeceğini tahmin edemez.Onuda ancak Allah C.C. vahiy ile bildirmedikçe.Eğer kimin cennet'e kimin cehenneme gideceği ile ilgili bir iradeye sahip olmuş olsalardı,peygamberimiz kendi amcalarına iman ettirir ve onları cennete koydururdu muhakkak.Bu irade Yalnız Allah'a aittir.onuda belirli bir kurallar sonucu belirlemiştir.İşte peygamberlerde ancak cennet'e ve cehenneme nelerin götüreceğini öğretebilirler.çünkü kural koyucu Allahtır.Tüm insan ve cinler de onu uygular yada uygulamaz.ona göre değerlendirilir.
işte bu kuralları yerine getiren üzerinden ancak bir fikir yürütürsün.ama takdir Her zaman Allah'ındır.
Şimdi bir şey daha söylicem sayın yazar.bir şeyh ,bir hocaya dahi kızmış olsanız,dini terimlerin içinde (kerhane) gibi edep dışı sözleri kullanarak bütünleştirme yapmanız bu konularda biraz daha öğreneceğiniz şeyler olduğunu gösteriyor.amacım sizi yargılamak değil,ama şeyhler için sarfettiğiniz sözlere benzer sözler sarfediyosunuz.
Kur'anı sadece tek bir ayet olarak yorumlamayınız.Şu konuda size hak veriyorum.insan kendini doğru yol üzere sanabilir,oysa o ancak şeytanın oyuncağı olmuşturda şeytan onu bir çok vesvese ile böbürlendirtip kendini karşısındakinden daha hayırlı gösterte bilir.Bu mümin bir insana, şeytanın en sinsi tuzaklarındandır.
Yaptığımız bir amelden dolayı nefsin seni başkasından üstün göstertiyosa bu vesvesedendir.Üstünlük sadece takvaca olur.Ne o şeyhin sözlerinde nede sizin sarf etme de kullandığınız uslübte.
Size karşı bir yorum değil bu.sadece islama doğru bakış açısından yapılmış bir yorumdur.Sakın beni tarikat üyesi sanmayın.sadece Alah'ın bir kuluyuz.dua ile kalın...