- 1175 Okunma
- 15 Yorum
- 3 Beğeni
Yağmurla sevdim seni
Yağmurla sevdim seni
Şehrime yağmurlar yağarken sevmeye başlamıştım seni. Gökte bulutlar, yerde sular, içimde volkanlar... İşte böyle olmuştum seni sevmeye başladığım o zamanlar.
Şimdi güneş var şehrimde, kurudu yerlerin ıslağı. Bilesin ki kurumadı yüreğime akıttığın sevda sağanağı.
Susuz çölleri ıslatıp, kuruyan bütün ağaçlara can verecek kadar büyük sevdan ile bir başınayım yine yaşadığım şehirde. Yağmursuz, bulutsuz, sensiz!...
Yine kış gelecek ve yine bana döneceksin. Bitecek içimdeki özlem çöllerindeki sürgünlerim. Ben, ve ben bir kez daha haykıracağım göklere, özlemlerimin bitişini.
Ellerimi açtım, dua ediyorum yaradanıma! bitir sevdamın hasretini, al şehrimden güneşi. Gönder yağmurlarını bana. Yine ışıkla parlasın gözlerim, yine geri gelsin o on sekiz yaşımdaki günlerim. Bir elimde sevdam, bir elimde yüreğim. Özlemlerim, hüzünlerim ve ümitlerim... Biliyorum, az kaldı. yağmurlarla geleceksin, geleceksin bana sevdiğim!...
YORUMLAR
...
Ellerimi açtım, dua ediyorum yaradanıma! bitir sevdamın hasretini, al şehrimden güneşi. Gönder yağmurlarını bana. Yine ışıkla parlasın gözlerim, yine geri gelsin o on sekiz yaşımdaki günlerim.
...
Gönülden akan bal damlaları...
Yüreğe işlenmiş duygular...
Gönül gözüyle okunan dizeler...
Yüreğiniz ve kaleminiz sağ olsun efendim.
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Sevgili Kardelen ; bu mükemmel yazınızı, çok belirgin yazım hatalarının gölgelemesine izin vermeseydiniz keşke. Bana acıyı söyleme görevi düşüyor yine. Yazınızdaki bütün '' ki '' takıları hatalı kullanılmış. '' Bilesin ki '' hariç..
Ayrıca ; ''Ben, ve ben bir kez daha...'' şeklindeki cümleniz de hatalı. Virgülden sonra '' ve '' gelmemeli, bence...
'' yaradanıma! bitir '' Burada, Yaradan, özel isim olmalı ve ünlemden sonra büyük harfle başlanmalı.
Aslında yazınız gerçekten çok güzel....