BİZE NELER OLUYOR!..
Şu bizim medyaya göz attığımda içim daralıyor, kaslarım geriliyor, gülen yüzümden tebessümler katransı oluyor... Moralim sıfırlanıyor, hatta eksilerin altına düşüyor desem yeri var!
Uzun yıllar insanımızın kültür yapısı, inancı, gelenekleri, ahlaki yaşam biçimleri bozuldukça ruh hallerinde değişimler, kendi kendine yabancılaşmalar, tanımsız, tarifsiz şekle şemale girmesi ile hafıza kayıpları neticesinde insani duyguları yok olup gidiyor! Biçimsiz yaşama tarzına meyletmesi sonucunda en ufak meselelerde, hatta mesele bile diyemeyeceğimiz durumlarda aniden canileşiyor, çocuğunu, anasını, babasını, karısını, yıllarca dostça birliktelik yaşadığı can arkadaşını,öz kardeşini katledebiliyor!.
Biz böyle miydik?
Değildik!
Peki neden bu hale geldik milletçe?
Hakkın, adaletin, hukukun çiğnendiği, kapitalistlerin çalışanlarımızın, emekçilerimizin alın terlerini gaspettiği, köşe başlarının diplomalı haydutların tuttuğu, mafya denen hayvan sürülerinin saygı ve takdir gördüğü memleketimde, insanlarımın ruh hallerinin normal olmasının mümkün olmadığını bilerek; hafıza kaybımız ile felakete sürüklendiğimizin ne kadarımız farkında?
Gün olmuyor ki; yüreğimiz canilik haberleri ile sarsılmasın! Medya dediğimiz gücün inadına kötü haberleri gözlerimizin içine içine sokarak manevi gücümüzü çökertmeye yetiyorda artıyor bile. Kimlere hizmet ettikleri belli medyanın kışkırtmalarına dur diyebilecek halkın gücüde olmayınca,felaketlerin daha da derinlerine batıyoruz!
İnsanımız ’ ben tek başıma ne yapabilirim’ dememeli! Birlikten gücün doğduğunu bilmeyenimiz yoktur herhalde? Kasıtlı olarak siyasi kavgalara, mezhep çatışmalarına, sen şusun, busun gibi birlik gücümüzü bozmaya yönelik oyunlara,tezgahlara gelmemeliyiz! Birbirimize olan güven, itimat duygularını yeniden yeşertelim ki; bir kocanın eşini cami avlusunda kesecek kadar canileşmesin, gezintiye çıkan bir delikanlımızı tinerciler katletmesin!..
Eften, püften şeylere dinamit olanlarımızın sayısı maalesef hayli kabarık! Şiirlerine yapıcı eleştirileri yazan ustasına teşekkür etmesi gerekirken, ona hakaretler savuran bir ruh haline düşmemizin hayırlara vesile olmadığını bilerek, aklımızı başımıza devşirmenin zamanıdır...
Haydi gelin gönüllere sevgiler ekerek, karanfiller yeşertelim! Küskün yüreklere beyaz güvercinler uçuralım...
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Evet, malesef tespitleriniz doğru. Kendini bilen herkesin paylaştığı dertlerimiz var. Ama şu bir gerçektir ki, iyi dileklerle sevgi sunmakla buralardan herkese ulaşamıyoruz. yeri geliyor gördüğümüz şiddete karşı bizler de şiddete ucundan ve kıyısından katkıda bulunabiliyoruz. bazılarımız hassas durumlarına karşı şiddeti meşru bulabiliyor. o zaman sevgiler yeşertmek karanfiller ekmek yeterli olmuyor diye düşünüyorum. Daha güzel bir dünya istemekle başlamalı bence ve bu uğurda mücadele vermeli. Barşı egemen kılmalı.
Haydi gelin gönüllere sevgiler ekerek, karanfiller yeşertelim! Küskün yüreklere beyaz güvercinler uçuralım...
ÇOK GÜZEL DUYGULAR VATAN SEVGİMİZ .DUYARLI YÜREĞİNİZ.İNSANLAR SUSMUŞ OYUNCAK OLMUŞ
AÇ BİTAP YAŞAR OLMUŞ BU ÜLKEDE SEVGİ KALMAMIŞ ŞİDDET ALMIŞ BAŞINI GİDİYO NE YAPIYOSUN DİYENİMİZ YOK
HERKEZ MUTSUZ ÇARESİZ YAŞAR OLMUŞ.HATIR SORANIMIZ YOK SAYGILAR SELAMLAR EFENDİM
insanlık ölüyor. sadece insan bedeniyle dolaşan tanımısız yaratıklar haline dönüşüyoruz. duyarsız, vicdansız, anlamsız birer canlı olarak bencilce tüketmeye, yok etmeye ve o kıyımın içinde yok olmaya doğru hızla ilerliyoruz.
en yakınımıza bile her an patlamaya hazır bombalara dönüşüyoruz.
"ben" cilliğimize "biz"leri acımadan harcıyoruz.
ne mi oluyoruz...
hiç
tüm insani duygulardan sıyrılıp kocaman "hiç" ler oluyoruz.
anlayış, hoşgörü, sevgi ve en önemlisi saygı denen o insanı insan yapan Allahın bahşettiği tüm güzel anlamlardan soyunuyoruz.
çirkinleşiyoruz.
sevgili Zafer bize olmaması gereken her şey oluyor...
saygıylar arkadaşım, gerçeklere ses yaptığın yazın için
sevgilerimle
Haydi gelin gönüllere sevgiler ekerek, karanfiller yeşertelim! Küskün yüreklere beyaz güvercinler uçuralım...
Önce hoş geldin ,iyi ki geldin...
Biz endimizi her zaman olduğu gibi itinayla kaybediyor ,sonra da fellik fellik arıyoruz.kaybettiğimiz yerde bulamıyoruz.
Doğru yoldan ayrılıp şatafatlı yollara sapınca da ne kadar müsibet varsa bizi buluyor.
Güzel yazı dileğin gerçekleşir umarım.
saygılar
İNSANLAR KENDİ ÖZLERİNDEN UZAKLAŞTIKÇA HAK YOLDAN AYRILIP .
YALANLARLA DOLU SANALIN MEDYANIN ESİRİ KOPYALAYICISI HAYATLARINI ONLARA GÖRE AYARLADIKÇA..
.DİN İNANÇ KÜLTÜR TARİHİNİ 1ÇIRPIDA UNUTUNCA ..
SADECE İSMİ NÜFUS KAĞITLARINDA MÜSLÜMAN OLAN TÜRK İSMİ KULLANAN /
AMA YAŞAMI TAMAMİYLE BAŞKA OLANLARDAN NE BEKLENİR Kİ..
KALPLERDEN MERHAMET SİLİNMİŞ ..
KENDİLERİNE SAYGILARI YOK BAŞKALARINAYSA ASLA YOK ..
ALLAH ŞEFKAT TOKADINI 1ŞEKİLDE VURUR AMA FARKETMEZLER ÇÜNKÜ GAFLETTEDİRLER .
UYANIRLAR AMA İŞ İŞTEN GEÇMİŞ OLUR..
KİM YADA HANGİ TOPLUM ÖZ DEĞERLERİNDEN UZAKLAŞMIŞSA BAŞKALARININ UŞAKLARI OLMAYADA DAVETİYE ÇIKARMIŞTIRLAR ..
BAKINIZ SAVAŞLAR NERLERDE UZAKLAŞANLARDA O FIRSATI YAKALAYANLARDA 1ŞEKİLDE KİNLERİNİ KUSARLAR .
ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN ..
YAZINIZIN KONUSU GÜZELDİ KARDEŞİM ..
ALLAH RAZI OLSUN ..SELAM VE DUA İLE..
Sevgili direniş,
Bize neler olmuyor ki..
Bizler toplum olarak çıkmazlara doğru yol almaktayız,bunun farkındayım...Ama ne yazık ki millet olarak sus pus vaziyetimizde devam etmekte..Öylesine tepkisiz bir millet olmuşuzuz ki ne sen sor ne de ben söyleyeyim...
Artık yalan medyadan sıkıldım.Gerçek haberleri almak için medyacıklar kazan sen kaşık oluyorsun,(eskiden kepçeydi)...
Ya bir günde bir güzel haberleriniz olsun her gün kan,gözyaşı,katliamlar görmekten artık Türk milleti ruh sağlığını bozdu.Veee tabi özellikle yapılıyor ve bizleri hasta edip beyinlerimizi düşüncelerimizi zayıflatıp,o arada neler çevriliyor hepimiz bilmekteyiz.Bilmekteyizde neden sesimiz çıkmaz onu anlamakta güçlük çekmekteyim.
Bu konular çok uzun sevgili direniş,umarım uyanırızda saygıyı sevgiyi yeniden kazanırız.Biz gerçekten böyle değildik ne oldu bize...Sonumuz hayırlara vesile olur inşallah.Allah yar ve yardımcımız olsun.Yüreğine sağlık.Varolsun duyarlı yüreğin.
Sevgilerimin en derini ile
Baahar