KENDİMLE KAVGAM
Bu gün kendimle kavgaya geldim kendime, çok söyleyeceklerim var nereden başlasam bilemiyorum ,o kadar çok suçum varki hepside büyük.Küçüğünü afettim zaten sorun değil artık.
........Kalpten başlayayım neden bu kadar yoruyorsun ?nefesini tutarak öldürmekmi istiyorsun kalbi ,hiçmi sevgi şevkat yok onda hiçmi duygulanmayacak sevinçleri yaşamayacakmı ?niye yarım bıraktırıyorsun soruyorum sana niye susuyorsun konuş benimle :derdin ne?
........Bak düşünemez oldun beyninle sanki bomboş ,halbuki neler neler düşünmek istiyor. O ağları neden ördün? dışarı çıkartmak istemediğin bir şeylermi var boş bir kazanmı yapmak istiyorsun beynini ?hem bu altındaki ateş ne: bomboş kazan kaynarmı? eritmekmi istiyorsun? Bir daha eskisi gibi yapamazsın bunu bilesin.
........ Ya gönlün: o neyaptı? sana güller yetiştirip bülbüler davet edip sevgi yumağını büytmedimi? senin için suçmuydu bu güne kadar kimseyi almaması? senin için kalması eğer alsaydı birilerini ,virane yıkık duvarları örülemez halde kalırdın bir başına yanar ağlardın ,zarar vererek göz pınarlarına çoğalıp çağlayamazdın, nehirlerin sesizliğiyle kalamazdın baş başa.
..........Ya bedenin:ne yaptı sana niye bu işkece ona niye? bu güne kadar taşıdı seni yorulsada, hasta olsada sesi çıktımı ?neden aç susuz perişan ediyorsun takati bile kalmamış zavallının bak ne halde? ayakta durmasına bakma son çareleri arıyor bir yere tutunmamak için, son gayretini harcıyor kimselere duyurmadan göstermeden.
Kendine gel yapma senin için cezası büyük ve çekilmez olacak bunu biliyorsun, dövmek sövmek ,bağırmak istemiyorum .Bir dağıttımmı toparlayamazsın kendini ,ömür boyu aramakla oyalarsın kendini, bu sana son sözüm ne diyorsun.
Ne diyeyim ölmüş birinden bunların cevabını nasıl alabilirsin,ancak yaşayan birine sor daha iyi edersin kendim.
17/07/2009
SAAT:17:42