- 2055 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
ZARİFE
Zarife büyük bir hayal...suya suretiyansır kuşlar kanatlarını vaadeder.Ağaçlar zarifenin elleriyle açar düşlerini ve düşler zarife diye düşer içime.Küçük gözleri büyük yağmur damlalarını saklar,kirpikleri gözleriyle savaşır ıslanır,dökülen yaşları coşturur acılarını.zift karası gözlerinde kara güllere dertli bülbüller türkü yakar,bir yanı hırçın bir yanı suskun ülkemin en anlamlı türküsüdür zarife,karanlık kokan zamanlardan geriye kalan.Kırılgan sözcükler takılır boğazına kavak yelleri arasında.Ne masum düşleri ve öpüşleri vardır ayrılığa yakışmayan.
Zarife büyük bir hayal kırıklığı...Aşkın bütün imkansızlıkları aştığı sözüne bir yumruk gibi iniyor Zarife.Zarife ülkemin ufuklarında tellere takılıp kalan bir kuşun,gitmelere inat dökülen kan damlası,ayrılığa inat düşen en anlamlı gözyaşı.Rüzgarın üfürdüğü çam kokusuyla yüreğime gelen davet,ülkemi bir uçtan bir uca saran beyaz bir yağmur.
zarife küçük bir hayal...zarif bir ismin merhametine sığınmış,iki yanından akan saçlarına güller takmış,Zarife her surette ülkem şimdi...
YORUMLAR
...Aşkın bütün imkansızlıkları aştığı sözüne bir yumruk gibi iniyor Zarife.Zarife ülkemin ufuklarında tellere takılıp kalan bir kuşun,gitmelere inat dökülen kan damlası,ayrılığa inat düşen en anlamlı gözyaşı.Rüzgarın üfürdüğü çam kokusuyla yüreğime gelen davet,ülkemi bir uçtan bir uca saran beyaz bir yağmur.
zarife küçük bir hayal...zarif bir ismin merhametine sığınmış,iki yanından akan saçlarına güller takmış,Zarife her surette ülkem şimdi...
çok güzel ve anlamlı bir yazı..
sizi yürekten kutluyor,başarılarınızın devamını diliyorum...
Biliyormusunz zarife bir''zarif bir ismin merhametine sığınmış,iki yanından akan saçlarına güller takmış,Zarife her surette ülkem şimdi...'' sevda işte ana tema burda okadar güçlü ki yazarmız koca bir kitabı burda özetlemiş,,,okuya bilmek yorumun okuyanlara bırkan gizli bir msaj vermiş herkes analdıgı şekilde okur..yüreğinize saglı..sevgi ve selamalrımla..