- 936 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜLDEN DUALAR [19]
Esirgeyen ve bağışlayan Allah’ın adıyla...
İnkar edenler, kendilerine vermiş olduğumuz mühletin, sakın kendileri için hayırlı olduğunu sanmasınlar. Biz onlara ancak günahları artsın diye mühlet veriyoruz. Onlar için alçaltıcı bir azap vardır. (Âl-i İmrân:178)
Andolsun ki sizi biraz korku ve açlıkla, bir de mallar, canlar ve ürünlerden eksilterek deneriz. Sabredenleri müjdele. (Bakara:155)
Allah bir kimseyi ancak gücünün yettiği şeyle yükümlü kılar. Onun kazandığı iyilik kendi yararına, kötülük de kendi zararınadır. (Şöyle diyerek dua ediniz): "Ey Rabbimiz! Unutur, ya da yanılırsak bizi sorumlu tutma! Ey Rabbimiz! Bize, bizden öncekilere yüklediğin gibi ağır yük yükleme. Ey Rabbimiz! Bize gücümüzün yetmediği şeyleri yükleme! Bizi affet, bizi bağışla, bize acı! Sen bizim Mevlâmızsın. Kâfirler topluluğuna karşı bize yardım et." (Bakara:286)
Ya Rab,
Rahmetini üzerimizden esirgeme!
Bizleri nurunla nurlandır
Ve salih kullarından eyle!
Not: Bu günleriniz nasıl hayırlı ise yaşayacağınız günleriniz de böylesine hayırlı olsun.
Her bir paragrafta geçen Kur’an ayetlerin sure ve numarası parantez içinde verilmiştir.
Tarih: 29.06.2007
Saat: 18:40