- 1125 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
YORUMLAR
Uzun bir tartışmanın sonunda çaresizce yüzünü yıkıyordu kadın. Hafif alkollüydü.Kabustan uyanmak istercesine suyu çarpıyordu yüzüne. Usulca aynadaki yüzüne çevirdi gözlerini.Gözleriyle gözlerini süzdü.
Sanki tüm anlatamadıklarını kan çanağı gözlerinde biriktirmişti.Bir damla aksa sanki dinecekti tüm ağrıları.
Akmadı...
Suskundu kadın çünkü kendi tercihiydi
"En iyisi susmak...
Anlaşılmıyorsan konuşmak ya da anlatmaya çalışmak neyi değiştirir?
Hiçbirşeyi...
Sus
Sus..."
İşte bu..... çalıkuşum. Sen yaşanmışları yada yaşanabilecekleri ifade edebilecek, suskunlukta bile tercüme edebilecek tek kalemsin.Çünkü sen formülleri ezbere biliyorsun...
Sen beni hiç tanımak istemedin ki... belki bende seni.Biz ezberleyerek çalıştık bu derse sınavdan sonra unutacağımızı bilerek." yaa ?
Sevgi ve saygılarımla.
Keşke kadere hakkıyla iman edebilsek.
Kaderi çıkmaz yapan enemiz.
Hayat üniversitesi zordur,
Keşke diplomayı hak etsekte,ön kapıdan çıkabilsek.
Kadere rıza,elinden geleni yaptıktan,çalıştıktan sonraki sonuç hakkında rızadır.
Serhoş,tembel,fikirsiz ,hareketsiz Rıza değil.
Selam.
feyzi kanra tarafından 7/31/2009 7:40:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok güzel bir anlatım. Tebrik ederim. Bence bu yazı kurgu olamayacak kadar gerçek duruyor sayfanızda. Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun... İçim titreyerek okudum yazınızı. Kaç kadın sevdiğinin kollarında sabahlar? kaç erkek gerçek aşkıyla birliktedir? Tekrar kutlarım...
EMİNE45 tarafından 7/17/2009 8:54:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
'' ben sevip sevilmeyi..
ben konuşmayı,anlaşılmayı
özgürce ağlamayı..
ben gözyaşlarımı silen bir dost elini,
ben acılarla boğuşsak ta beraber kahkaha atmayı,
hayatın zevkini çıkarmayı ben...
birlikte olmaktan mutlu olacağımız bir sevdayı özledim. ''
Çokca yaşanan, gerçekçi bir konu, güzel işlenmiş..Tebrikler.