- 599 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Domuz bağı !
15 ten fazla milleti bizim deyimimizle yedi düveli Çanakkale önlerinde toplayan işte bu zihniyet...domuz bağı denilen bu güçtü.Onun için yazmakta olduğum kitaba bu ismi uygun gördüm.Binlerce yıl öncesinden yola çıkarak yakın tarihe ve bugüne gelerek Yahudi emperyalizmini,yayılmacılığını ve dünya halklarını nasıl sömürdüğünü ve hedeflerine ulaşmak için devletleri nasıl altını oyarak çökerttiklerini,yaşamış oldukları toplumların içinden neden ve niye kovulduklarını ve sonra nasıl devlet olup yakın coğrafyalarını yayılmacı hedefleri doğrultusunda nasıl cehenneme çevirdiklerini anlatmaya çalışıyorum.
’’Yahudi’’ çok zeki bir milletin adıdır.
Osmanlı gemicileri,İspanya’da Engizisyon mahkemelerinin zulmünden kaçan,onların mezalimine uğrayan,aşağılanan ve katledilen Yahudileri Türkiyeye getirip vatandaşlığına alarak,teba’sı kabul ederek dünya üzerinde bir millete karşı yapılabilecek en büyük iyiliği yapmışlar,din adamlarını,dinlerini ve ibadethanelerini koruyup,kurmalarına izin vermişlerdir.Başka bir yerde hiç bir zaman kazanamayacakları paraları kazandırıp,fakir Yahudiyi zengin,patron Yahudi yapmışlardır.İsrail devletinin büyük bir kısmı Türkiyeden götürülen bu paralarla kuruldu.Ancak dünya üzerinde Türk milletine neredeyse en büyük zararı veren Yahudiler oldu.Onların bitmek tükenmek bilmeyen para ve iktidar hırsları,dünyayıda ülkemizi de insanımızı da mahfetmiş,etmekte ve edecektir.
Yahudilerin tarih sayfalarında ne zaman yer aldıkları tam olarak belli değildir.Hazreti Musa’nın peygamberliği ise kesin olmamakla birlikte,M.Ö.1200 yılları civarında başlar.İsraloğullarının zulume maruz kaldıkları yıllarda Amram denilen bir ibrani yaşamıştı.Bu kişi halası Yokabedi ile evlenip bir çocuk sahibi olmuştur.İşte bu çocuk Musa<<Moşe>>dır.
Henüz Şeria vadisinde yaşarlarken ölen Hz.Musa’nın yerine halefi Youşa geçmiş ve Filistinlileri kovarak,Yahudileri bu topraklara yerleştirmiştir.Bu topraklara yerleşen Yahudiler önce Şila şehri yakınlarında Gerizm dağında bir ’’Mezbah’’ inşa ederek kurbanlarını kesmişler ancak M.Ö.1100 yıllarında Filistinliler tarafından bu topraklardan kovulmuşlardır.
Saul’un himayesinde kurulan krallığın başına M.Ö.1015 yılında Hz.Davut geçmiş,Kudüs başşehir yapımıştır. Onun oğlu Hz.Süleyman<<Salomon>> krallığının en muhteşem devresinde Sion dağında ’’Süleyman Mabedi’’ni yaptırmıştır.Yahudi geleneğinde ’’Beyt Hamiktaş’’<<Kutsal ev>> denilen bu mabedin,dünya hakimiyeti iddaasındaki bu insanlar için çok önemli yeri olmuştur.Bu yer,Kudüs’te ’’Ömer Camii’nin bulunduğu yerdedir.Günümüzde bu mabedin sadece batı duvarı ayakta kalmış ve Yahudilerce ’’Ağlama duvarı’’na çevrilmiştir.
Devamı ve günümüze kadar gelen kısmı Domuz bağı 2 de...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.