- 835 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TAT
Sert esrar ve hafif bir balkon esintisi eşliğinde kendi dünyamı ve çatılardaki antenleri, kafamdaki 404’ le birleştirerek yaratmadaki ustalığımla, eğilip bükülebilen bir dünyam var, her kanalı çekmekte. Tek sorun tek kanallı demokrasiye geçiş yapmamam için onu sürekli atın üreme organı gibi dik tutmak gereksinimi. Ve her gece bakıyorum, erkek bir şehirde binlerce çatı üstü at meraklısı film gibi .Apartmanın terasında her akşam aynı anda, her ikimizde bıyık altından birbirimize bakıp gülümsüyoruz. Ve ardından sinsi bir bakışma. Kim kimin hayatını kıskanıyor belli değil. Onunla diz dize olmak, ne iş yaptığı, yalnız olup olmadığı sormak istiyorum. Mesafeli hatun. Az önce dediğim gibi, üstelik bıyıkları var. Keşke gerçek bir kadın olabilseydi. Oysa hayvan ve tarih bilimciler tarafından Marsilya kökenli olduğu belli bir fare. Gururlu olduğu kesin. İkram ettiğim hiç bir peyniri yemedi. Ne şeriat ne darbe diyen bir kesimin temsilcisi olmadığını, sol yumruğunu her 1 Mayısta havaya fütursuzca kaldırışından biliyorum. Ancak hangi hücre örgütlenmesine bağlı olduğunu çözemedim. Trabzon terörle mücadele ekiplerine bırakıyorum..Onlar nasıl olsa hayli demokratik yöntemlerle konuştururlar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.